Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feissarimokien Putinin ystävä :D

Vierailija
07.07.2015 |

Hassu juttu, joku on rakastunut Putiniin :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ja Janzu sopisi täydellisesti yhteen ja voisivat tehdä vielä vauvoja ennenkuin Janzu on liian vanha. Olisi ihana hoitaa Janzun ja Putinin vauvaa <3

Vierailija
2/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:51"]Putin ja Janzu sopisi täydellisesti yhteen ja voisivat tehdä vielä vauvoja ennenkuin Janzu on liian vanha. Olisi ihana hoitaa Janzun ja Putinin vauvaa <3
[/quote]

Putin ei todellakaan ole tekemässä "Janzun" kanssa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Hennan vainoaminen alkaa mennä jo liian pitkälle! Henna tekee kohta ilmoituksen poliisille teistä kaikista ja sitten olette vaikeuksissa!

T:Mies maalta

Vierailija
4/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:36"]Tämä Hennan vainoaminen alkaa mennä jo liian pitkälle! Henna tekee kohta ilmoituksen poliisille teistä kaikista ja sitten olette vaikeuksissa!

T:Mies maalta
[/quote]
Kuinkas niiden aiempien ilmoitusten kanssa on käynyt? Sinut nauretaan ulos ja saat yleensä itse syytteen. Hehheh.

Vierailija
5/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, hullu!

Vierailija
6/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, ei sun ilmoittelua oteta enää tosissaan, koska olet ammattimainen aiheettomien lasujen ja rikosilmoitusten väsääjä. Säälittävää hukata resursseja tuolla tavalla.

Vierailija
7/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:01"]Tekeekö Henna itse näitä avauksia tänne?
[/quote]

Tekee. Luulin ennen että hänellä on stalkkeri, mutta kirjoitustyyli paljasti että itse kirjoittelee.

Vierailija
8/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö Helsingistä, Mies maalta, mikälie Psykiatri/psykologi-lakimies jne. ovat kaikki Hennan nikkejä. Eivät koskaan esiinny muissa keskusteluissa kuin Hennaa koskevissa.

Vierailija
9/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:01"]Tekeekö Henna itse näitä avauksia tänne?
[/quote]

Tekee. Luulin ennen että hänellä on stalkkeri, mutta kirjoitustyyli paljasti että itse kirjoittelee.
[/quote]

Mun mielestä taas nää avaukset ja mies maalta ym. eivät ole hänen kirjoitustyyliään, vaikka yrittävät matkia sitä. Toisaalta en tajua kuka jaksaisi provoilla Hennan "puolesta" kuukausikaupalla.

Vierailija
10/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennahan kirjoittaa (tai kirjoitti) myös monia blogeja ikään kuin jonain toisena henkilönä. Sitten teki näistä blogeista avauksia tänne, jossa kehui blogia ja sen kirjoittajaa. Tuossa vammais-blogissaan myös sijoitti mm. itsensä ja tuon stalkkaamansa Jaanan sisään tarinaan... Eli kyllä nämä ovat Hennan kirjoittamia viestejä, mutta voi olla, että hän jollain tavalla jopa uskoo näiden sivupersooniensa olevan oikeita ihmisiä...

Vierailija
11/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:11"]

Tekikö joku silloin viimeksi ilmoituksen ko. henkilön eläintenpidosta? Ilmeisesti nyt vippaa taas vähän pahemmin, eli olisi hyvä saada viestiä läheisille, jotta kävisivät tarkistamassa tilanteen…

[/quote]

Onko kellään tallessa Hennan viestejä, joissa uhkasi tappaa kissansa? Ilmeisesti kissa on nyt "kadonnut" eli onko Henna toteuttanut uhkauksensa? Aivan sairasta...

Vierailija
12/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna haluaa putler-juustoa piirakkansa päälle. ;)

Vierailija
13/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö joku silloin viimeksi ilmoituksen ko. henkilön eläintenpidosta? Ilmeisesti nyt vippaa taas vähän pahemmin, eli olisi hyvä saada viestiä läheisille, jotta kävisivät tarkistamassa tilanteen…

Vierailija
14/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Henna itse näitä avauksia tänne?

Vierailija
16/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuota ei laitettaisi etusivulle. Surullistahan tuo on.

Vierailija
17/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just kyllä tuon Feissarimokien ongelma, että osa noista mokista on vähän jotenkin vähemmän syyntakeisen ihmisen tekemiä. Esim toi Henna nyt on monellakin tapaa sairas, ja tavallaan hänelle naureskelu tuntuu ikävältä... Vaikka kirjoitus on nyt sinänsä tosiaan aika hillitön.

On Feissarimokissa kyllä pirun hauskojakin juttuja :) ! Mutta toivottavasti tää ihminen tosiaan saa jotain helpotusta ongelmiinsa.

Vierailija
18/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi taas Henna! :)