Kadotin komean miehen eilen oulu-helsinki junassa LUE jos tunnistat :)
Matkustin eilen Kauhavalta Helsinkiin klo 18:47-22:47 ja tämä mies oli Kauhavalta tullessa jo junassa eläinvaunussa koiransa kanssa. Koira oli http://aijaa.com/UdzVEN Suurinpiirtein tuollainen.
Mies oli vähän ujo ja välillä kommentoi koiransa tekemisiä hymyillen. Mies puhui mielestäni oulunmurretta, joten luultavasti sieltäpäin tulossa. Miehen ikä oli noin 30, hänellä oli ruskea siilitukka, tumma vähän pitkäksi kasvanut parransänki ja ruskeat silmät. Koiran nimi oli Aada/Ada. Jäimme molemmat eilen yhdentoista aikaan Helsingin pääasemalla pois ja kadotin hänet. Itse istuin häntä vastapäätä koko matkan mutten uskaltanut pyytää numeroa :( itselläni oli musta kissa ja isokokoinen sekarotuinen koira joka pötkötteli käytävällä sivuttain.
Voi kun löytäisin tämän miehen ja saisin uuden mahdollisuuden kysyä hänen numeroa.
Kommentit (107)
Kiitos kannustuksesta ja upituksesta :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:20"]
Laita ilta-sanomiin ilmoitus
[/quote]Tai valotolppaan, eikö se ihastus vasta silläkin konstilla löytynyt?
Luuletko ettei tuollainen mies ole varattu?
Hitsi kun en tiedä missäpäin Helsinkiä tämä mies asustaa
Jos löydän miehen ja hän on varattu niin se siitä, mutta jos hän sattuu olemaan vapaa niin hyppisin tasajalkaa :D
Harmi kun usein se ketä etsitään ja se kuka etsii eivät osu samaan paikkaan (palstalle) samaan aikaan. Itsekin olen laittanut joskus ilmoituksen samalla tapaa yhdelle palstalle mutten sillä kyseistä tyyppiä tavoittanut. Höh!
Ajattelin eilen kotiin saapuessa että miksi pitää oll niin tuppisuu ettei uskalla pyytää numeroa joten toivon niin sydämeni pohjasta että löytäisin tämän miehen.
Koitappa laittaa viestiä Facebookkiin Puskaradio Oulu -ryhmään :)
Oi laitan tuonne fb ryhmään viestiä! Kiitos ihana!
Pitää odotella että sinne ryhmään hyväksytään..
Mä tapasin viikko sitten sunnuntaina Hgin rautatieasemalla hurmaavan komean brittimiehen. Kysyi multa neuvoa oikeasta junasta ja juteltiin jotain muutakin, oli tulossa ystävänsä luokse.
Sellainen pitkä komistus keskituskeilla lyhyillä hiuksilla, hieman nallekarhumainen. Noin kolmekymppinen.
Jos sinulla on tällainen ystävä, ilmoittaudu.
Asun Kauhavalla. Onko hän paikallisia vai oliko täällä lomalla?
Hän ei tullut Kauhavalta kyytiin vaan minä tulin. Mies oli koiransa kanssa eläinvaunussa 2 kun sinne menin.
Ap
Sorry mutta unski on varattu, terv. aviomiehensä rane.
Joo! Meillä asuu.
terv. Vaimo