Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen ihastunut pakkomielteisesti Ville Niinistöön

Vierailija
21.04.2015 |

Kaikki on näiden vaalien syytä! Olen aina pitänyt Ville Niinistöä fiksuna ja jotenkin puoleensavetävänä, mutta nyt en saa unta kun ajattelen häntä koko ajan! Fantasioin vain hänestä ja unirytmini on päin helvettiä ja koulunkäyntini kärsii.
Miten voin päästä eroon tästä piinaavasta yksipuolisesta rakkaudesta? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Help! ;(

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mä oon rakastunu Tarja Halosen osoisään

Vierailija
2/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytäkin, Ville on ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta kohteena Juha Sipilä. Katon siitä videoita kädet poskilla silleen eiii söpö!!!! :DD♡

Vierailija
5/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo lasten runo ei varsinaisesti tehnyt vaikutusta. 

Ei muuta kuin nyt ryhdyt aktiivisesti mukaan Vihreiden toimintaan - Suomen fiksuin puolue - ja varmaan tulet ennemmin tai myöhemmin tuntemaan Villen henkkoht! Yksi tuttuni on mukana Vihreissä ja hän kertoi Villen käyneen taannoin heidän paikkakunnallaan ja viettäneen siellä puoli päivää. Oli ollut kuulemma tosi kiva ja symppis tyyppi!

Vierailija
6/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi ihastua vain kuvan ja julkisen mielikuvan perusteella, tuntematta toista? ellei ole 15v. teinityttönen. Mietin vain, ei vittuilua.

Vierailija
7/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:52"]

miten voi ihastua vain kuvan ja julkisen mielikuvan perusteella, tuntematta toista? ellei ole 15v. teinityttönen. Mietin vain, ei vittuilua.

[/quote]

Ihastua, ei rakastua. Ihastua voi vaikka fiktiiviseen hahmoon.

Vierailija
8/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calle Haglund <3 Ah mikä mies. Niin symppis!

Vierailija
9/69 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:54"]Ville on kyllä vapaa mies. kuulemma yksityisesti aika hanka tyyppi. Oletko niin ihastunut, että haluaisit tutustua? minua on ihmetyttänyt kun monet kertoo "tavanneensa facebookissa". Esimerkiksi nykyinen Miss Suomi ja sen tanssijamies. Laitappa sinä nyt Villelle viestiä ja kerro, miten etenee..Ihan testimielessä!
[/quote]

huhuh. ei uskalla! :-D

Vierailija
10/69 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen lätkässä Ed Snowdeniin.

Vierailija
11/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Ville Niinistön tänään sattumalta, ja menin puihin kuin pikkutyttö. Hassua :) T. nro 48 (jolla on ikää melkein yhtä paljon)

Vierailija
12/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan papupata koko ukko. Ka lespaa ässäänsä niin sftadilaisefsti.

Vierailija
13/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:31"]

Kaikki on näiden vaalien syytä! Olen aina pitänyt Ville Niinistöä fiksuna ja jotenkin puoleensavetävänä, mutta nyt en saa unta kun ajattelen häntä koko ajan! Fantasioin vain hänestä ja unirytmini on päin helvettiä ja koulunkäyntini kärsii. Miten voin päästä eroon tästä piinaavasta yksipuolisesta rakkaudesta? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Help! ;(

[/quote]Valitettavasti sinua ei enää voi auttaa. Jos hyysäri niinistöön hurahtaa, niin kannattaa hirttäytyä.

Vierailija
14/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:31"]

Kaikki on näiden vaalien syytä! Olen aina pitänyt Ville Niinistöä fiksuna ja jotenkin puoleensavetävänä, mutta nyt en saa unta kun ajattelen häntä koko ajan! Fantasioin vain hänestä ja unirytmini on päin helvettiä ja koulunkäyntini kärsii. Miten voin päästä eroon tästä piinaavasta yksipuolisesta rakkaudesta? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Help! ;(

[/quote]Valitettavasti sinua ei enää voi auttaa. Jos hyysäri niinistöön hurahtaa, niin kannattaa hirttäytyä.
[/quote]

se on just ihanan empaattinen ja älykäs.

Vierailija
15/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus vois olla ihan hyvin mun tekemä, samat fiilikset (mutta ei ihan pakkomiellettä :D)! Niin positiivinen ja fiksu mies ja vielä ihanan näköinen.

Vierailija
16/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää ihan sellaselta nukketeatterinukelta, jonka sisään on työnnetty käsi, joka liikuttaa suuta puheen tahdissa.

Vierailija
17/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän eduskuntaan on päässyt paljon komeita miehiä. Itse katselen välillä YouTubesta Antero Vartian videoita ja alan pitämään hänestä aina vaan ennemmän ja hänen mielipiteidensä vuoksi.

Vierailija
18/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavalta kuulostaa.. kannattaa hakea jostain apua. Nopeasti! :o

Vierailija
19/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:59"]

Mitä! Mä luulin kanssa että se on sinkku, eikös se vasta eronnut?

[/quote]

Eikö siitä erosta nyt ole jo vuosia. 

Vierailija
20/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:59"]

Mitä! Mä luulin kanssa että se on sinkku, eikös se vasta eronnut?

[/quote]

No hitto, tietenkään sellainen mies ei ole enää sitten sinkku.. Kenen kanssa se seurustelee?

Eikö siitä erosta nyt ole jo vuosia. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme