Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä reilua? Miehen sisko ei suostu auttamaan meitä taloudellisesti!

Vierailija
21.02.2015 |

Minä ja mieheni olemme tällä hetkellä köyhiä 22-vuotiaita opiskelijoita (ja kaiken lisäksi olen raskaana). Miehellä on kuitenkin jonkin verran vanhempi isosisko, jolla on todella hyvä työpaikka (siis ihan oikeasti todella, todella hyvä, tienaa jotain miljoonia kuten miehensäkin), jota en kuitenkaan tässä nyt paljasta harvinaisuutensa vuoksi. Hän asuu ulkomailla miehensä ja kahden lapsensa kanssa. Sen lisäksi hän mm. elättää anoppiani ja hänen alaikäisiä lapsiaan (eli hänen äitiään ja pikkusisaruksiaan). Maksaa HEILLE jokavuosi ainakin kolme lomamatkaa, matkustelee itsekin ihan hirveästi ja asuu kalliisti.

MUTTA, minä ja mieheni olemme monesti pyytäneet häneltä hieman taloudellista apua, että pärjäisimme opiskelijoina ja tulevan vauvan kanssa. Olen myös YHDEN KERRAN pyytänyt häneltä rahaa, että pääsisimme edes kerran vuodessa jonnekin etelään. Kaikkiin vastaus oli EI! Meidän kuulemma pitää pärjätä taloudellisesti itse! Siis ainakin omasta mielestäni tämä on aivan käsittämätöntä. Jos miehen sisko kerran auttaa äitiään ja pikkusisaruksiaan, niin miksei meitä?? Mieheni on kuitenkin hänen pikkuveljensä ja tulevan veljenlapsensa isä!!

Olemme myös luvanneet, että sitten kun valmistumme ja pääsemme töihin niin maksamme hänelle takaisin. Ei silti käy!

Eli onko tämä teidän mielestänne oikein, ettei mieheni miljonäärisisko auta meitä OLLENKAAN taloudellisesti?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paska provo, että en jaksanut lukea edes loppuun

Vierailija
2/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset hoitaa itse taloutensa. Vai että etelänmatka pitäisi kustantaa. Huh huh. Ahneilta kuulostatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
4/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asutte Porvoossa, teitä ei tarvitse ulkomailta käsin avustaa. Miehen tehtävänä on elättää perhe, joten onko äijäsi hiiri vai mies?

Vierailija
5/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi.

Vierailija
6/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pillua niin tienaat hieman.

Vierailija
7/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään auttais. Sitäpaitsi ruinaaminen on noloa

Vierailija
8/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:31"]Aikuiset ihmiset hoitaa itse taloutensa. Vai että etelänmatka pitäisi kustantaa. Huh huh. Ahneilta kuulostatte.
[/quote]

Sanoin, että LUPASIMME MAKSAA TAKAISIN!! ap

Vierailija
9/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo kun on niin vaikealukuinen. Mutta jokainen elättäkööt itsensä ja jokainen päättäkööt mihin rahansa laittaa. En minäkään katkerille ja kateellisille niitä jakelisi saati heille jotka eivät ole minulle sukua.

Vierailija
10/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:33"]No en minäkään auttais. Sitäpaitsi ruinaaminen on noloa
[/quote]

Eli jos pikkuveljesi ja hänen vaimonsa + tuleva lapsensa eläisivät kituuttaen köyhyydessä, et suostuisi auttamaan vähääkään taloudellisesti!! Lupasimme jopa maksaa takaisin! ap

Vierailija
11/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:32"]Koska asutte Porvoossa, teitä ei tarvitse ulkomailta käsin avustaa. Miehen tehtävänä on elättää perhe, joten onko äijäsi hiiri vai mies?
[/quote]

Mieheni on opiskelija... ap

Vierailija
12/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö voitte tehdä abortin?

Vierailija
13/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:33"]Toivottavasti tää on provo kun on niin vaikealukuinen. Mutta jokainen elättäkööt itsensä ja jokainen päättäkööt mihin rahansa laittaa. En minäkään katkerille ja kateellisille niitä jakelisi saati heille jotka eivät ole minulle sukua.
[/quote]

Mitä et ymmärtänyt? Voin yrittää selventää. ap

Vierailija
14/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:37"]Vieläkö voitte tehdä abortin?
[/quote]

No ei voida?? ap

Vierailija
15/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitinsä ja alaikäistern sisarusten auttaminen on täysin ok. Sinä ja miehesi olette täysi-ikäisiä ja teidän tulisi todellakin tulla omillanne toimeen.. 

Vierailija
16/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin opiskellaan, sitten vasta hankitaan lapsia. Vai oliko kenties "yllätysraskaus"?

Vierailija
17/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että veljelleen joskus antaisi rahaa mutta miksi ihmeessä hänen pitäisi antaa rahaa sinulle? Ja kuinka ihmeessä olet kehdannut häneltä edes kerjätä? Jos minä olisi miljonääri ja olisin ollut aikeissa auttaa veljeäni niin auttamisen halu loppuisi siihen jos veljen tyttöystävä ehtisi ensin kerjäämään. Hitto miten tyhmää. Kerjää omalta suvultasi!

Vierailija
18/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset elättävät itsensä. Miksi siskon pitäisi koko suku elättää? Toki, jos oikeasti on miljoonia niin kyllä sitä yhden 10 000 euroa voi lainata, JOS HALUAA. Et kirjoituksesi saati vastaustesi perusteella kuullosta kovinkaan kypsältä. Ei se siskon vika ole, että veljenlapsi joutuu elämään köyhyydessä, vaan teidän. Miksi pitää tehdä lapsi huonoon taloustilanteeseen ja valittaa, kun kukaan ei avusta...
T. N21

Vierailija
19/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:40"]Ensin opiskellaan, sitten vasta hankitaan lapsia. Vai oliko kenties "yllätysraskaus"?
[/quote]

Vahinkoraskaus oli. ap

Vierailija
20/123 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei provo, niin olet harvinaisen tyhmä ap. Miksi hänen pitäisi kustantaa teille mitään? Aikuiset ihmiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi