Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 36 ja seksi

Vierailija
16.02.2015 |

paljonko harrastitte seksia noilla viikoilla? Miesta ei huvita, itse haluaisin. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän harrastettiin toisessa raskaudessa vika kuukausi pari kertaa päivässä, mies alko jopa jarruttelemaan sitten että ei paikat kestä tahtia. Mä olen myös raskaana ollessa niitä kyltymättömiä, onneksi mieskin on aikas halukas. Meillä on raskauksien ulkopuolellakin useita kertoja viikossa seksiä.

Mun mies myös tykkää erityisesti kun olen raskaana, siinä on jotain vapautta kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä eikä myöskään stressata jos raskaus ei ala (nimim. 3v lapsettomuus). Itse pidän myös siitä vapauden tunteesta. Toisaalta tiedän myös miehiä joita raskaana oleva vaimo ei niin kiinnosta, vaikka vaimolla haluja oliskin.

En voi sanoa kuin että tsemppiä ja kärsivällisyyttä, keskustelkaa asiasta. Ja teillä ei ole enää pitkä matka, onnea tulevasta pienokaisesta :) Niin paljon haluaisin vielä kolmannen näiden kahden pienen perään mutta pakko pitää taukoa tässä pullauttelussa :(

Vierailija
2/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina ihan villinä raskaana ollessani. Ihan loppuun saakka harrastettu kolmessa raskaudessa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpa! Minakin tykkaan, mutta kun mies ei halua. Tosin nyt alkaa maha olla jo aika iso ja seksi haasteellista.

ap

Vierailija
4/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa aina kun oon vaan jaksanu. Ei oo miestä haitannu vauvamahat. Itseasiassa se on rennompaakin kun ei tarvitse ehkäisyä miettiä! Nyt ootellaan viidettä :) (eikä olla lestoja)

Vierailija
5/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lusikassa tai doggystyle?

Vierailija
6/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan niita eri asentoja koitettu. Mies ei vaan lampene..

Vierailija
7/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti on harrastettu. Maha toki vähän rajoittaa sitä asentopuolta.

Vierailija
8/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuli tuossa 25 viikon tienoilla miehelle joku muutaman viikon kausi, ettei hänellä vaan tehnyt mieli. Oli väsynyt töistä ja tämä kun on ensimmäinen raskaus, olen huomannut että mieskin on hiukan varpaillaan/huolissaan, kun kaikki on uutta. Minä yritin vain hyväksyä tilanteen ja olla painostamatta. Jos tein aloitteen, en vongannut että "naidaan kun minulla tekee mieli" vaan keskityin mieheni haluihin, hyväilin ja lämmittelin ja yritin tehdä hänen olonsa hyväksi ja rennoksi. Kas kummaa vaihe meni ohi ja mieskin on aloitteellinen, luulen että saatoin painostaa häntä (huomaamattani) liikaa, aina kun yritin puhua tästä ongelmasta, hän vaan vetäytyi entistä kauemmaksi. Sanoisin, että älä tee asiasta ongelmaa, niin mitään ongelmaa ei kohta olekaan!

Vierailija
9/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maha ole mikään este, tulee käytettyä vain enemmän mielikuvitusta ja löydettyä uusia asentoja. =)
Juttele miehesi kanssa. Moni luulee vielä tänäkin päivänä satuttavansa vauvaa, joten seksiä ei haluta harrastaa.

Vierailija
10/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tama on jo kolmas vauva, joten en usko, etta mies luulee satuttavansa vauvaa. Ja en ole kinunnut seksia, mielestani, ehka kerran viikossa teen aloitteen, kun miehelta ei sita aloitetta tule..

ap

Vierailija
11/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv.39+6 ja miestä halututtaa vieläkin. Maha on toki vähän esteenä, mutta ei se menoa haittaa! :p

Vierailija
12/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä miten erilaisia miehet ovatkaan.

T. Raskausfetissimies

Vierailija
13/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystylella mentiin loppuun saakka. Olihan se minullekkin vaihtelua kun vaimo tuntui "hiukan" tukevammalta
; ) Ihan kuin olisi vieraissa käyny.

M40

Vierailija
14/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun täytyy va hyväksyä, että miehesi ei halua enää loppumetreillä harrastaa seksiä, eihän sille mitään voi. Eihän aina vaan voi tehdä mieli. Vitetät nyt vaan ansaittua äitiyslomaa ja nautit loppuraskaudesta, sinusta se ei kuitenkaan johdu, älä edes ajattele, että se olisi sinun syytäsi!

Vierailija
15/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:21"]

Niinpa! Minakin tykkaan, mutta kun mies ei halua. Tosin nyt alkaa maha olla jo aika iso ja seksi haasteellista.

ap

[/quote]

Vierailija
16/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:39"]

Niin. Tama on jo kolmas vauva, joten en usko, etta mies luulee satuttavansa vauvaa. Ja en ole kinunnut seksia, mielestani, ehka kerran viikossa teen aloitteen, kun miehelta ei sita aloitetta tule..

ap

[/quote]

Vierailija
17/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa, itse en jaksaisi. Joka paikkaa kolottaa ja kaikki asennot joko sattuu häpyluuhun tai sitten närästää.

Vierailija
18/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö suositteli vielä sairaalassa pientä kiksautusta ennen synnytystä

M40

Vierailija
19/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:51"]Kätilö suositteli vielä sairaalassa pientä kiksautusta ennen synnytystä

M40
[/quote]

Unissas! :D

Vierailija
20/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillekin sanottiin synnärillä kun homma ei edennyt että seksiä vaan ja JUU EI KIITOS kyllä tullut pieneen mieleenkään ruveta siinä kiksauttelemaan :O Oltiin siis sellaisessa huoneessa missä oli parisänky....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi