Kokemuksia Flamingosta?
Hei,
Olemme miehen kanssa lähdössä viikonlopuksi Sokos Hotel Flamingoon. Lauantaina olemme menossa vesipuistoon ja spahan.
Millaisia kokemuksia teillä on hotellista ja muista palveluista? Onko vesipuisto ja spa hintansa väärtti, millaiset ruokailumahdollisuudet jne.? Pääseekö hotellista kylpytakeissa kulkemaan vesipuistoon?
Kommentit (44)
Se vesipuistopuoli on ihan ok, mäkiä on vaan aika vähän ja niitä samoja portaita saa ravata koko ajan. Altaissa ei oo oikein mitään mielenkiintoisia kohtia, verrattuna esim Serenan villivirtaan ja kiipeilyseinään. Uimataitoisten lasten/nuorten kanssa olen käynyt.
Spa-puolella on kiva lillua puolison kanssa, rauhallista on. Ei olla kokeiltu niitä hoitoja. Kokonaisuudessaan vaikuttaa vähän kalliilta. Ravintoloista ei oo jäänyt mitään mieleen, ollaan päädytty Heseen syömään, kun nälkä on ollut kova eikä muut paikat oo noussu mitenkään erityisesri esille.
Täällä näkyy olevan hiljaista! No jospa saatais keskustelua vähän liikkeelle, nyt kun kommentoin.
Eli ollaan oltu miehen kanssa usein spa-puolella lillumassa. Mun mielestä loistava paikka viettää laatuaikaa miehen kanssa. Joka kerta kun ollaan käyty, niin ollaan varmasti viihdytty ja käynnin jälkeen olo on ollu raukea ja rentoutunut. Itse asiassa tulin ihan mielenkiinnosta lukemaan, millasia kokemuksia ihmisillä olis viime ajoilta tuolta spa-puolelta, mutta eihän täällä ollu uusia kommentteja. No ollaan kuitenkin menossa miehen kanssa seuraavan kerran tässä kuukauden sisällä, kun sain liput nyt puoleen hintaan tästä https://www.picodi.com/fi/offerilla meille molemmille. Enää ei tarvi kun löytää joku vahtimaan meidän tenavaa, mutta ehkä anoppi hoitaa :D.
Kylpylä/vesipuisto tuli myös kokeiltua muutamia vuosia sitten. Sitä en kokenut ihan omakseni ja siksi ollaakin käyty edellisinä kertoina miehen kanssa vain tuolla spa-puolella. Vesipuisto tulee ehkä ajankohtaiseksi myös meillä pian, sillä meidän 2-vuotiaan uskaltaa varmaan kohta jo ottaa mukaan myös kylpylään. Nyt ollaan toki käyty jo uimahallissa ja viime kesänä järvessä.
Jumbossa tulee shoppailtua usein ja musta se on ihan hyvä kauppakeskus, jopa pk-seudun parhaita. Flamingon puolella tosin ei oo paljon liikkeitä, mutta siellä tulee käytyä joskus leffassa ja joskus keilaamassa.
Kiitos tarjousvinkistä "Nuori äiti". Lähdemme nyt emännän kanssa kylpemään Flamingoon ensi viikonloppuna. Jos muistan, niin laitan myös kommentit paikasta. Uskon, että vaimo ainakin nauttii.
Kävimme miehen kanssa viime vkl Flamingossa. Ihan hyvät kokemukset jäi kyllä. Oli aika paljon ihmisiä, mutta ei meitä haitannut. Saunat oli upeita.
Löytyiskö keneltäkään mielipidettä asiaan. Olen siis suunnittelemassa meidän perheelle talvilomaksi tekemistä. Olemme Keski-Suomesta ja loma on tarkoitus ainakin osin viettää Etelä-Suomessa. Yhdeksi päiväksi suunnittelin shoppailua, mutta yksi päivä tai ilta voitaisiin viettää kylpien :D
Osaatteko sanoa, kumpi olisi enemmän lasten mieleen (12v ja 9 v), Serena vai Flamingon kylpylä?
Jos edellisten lisäksi on ajatuksia, mitä voisimme lomallamme tehdä, niin laittakaa ihmeessä. Tässä alkaa kyllä vähän jo pelko tulla, että kaikki paikat ovat jo varattuja, kun olen näin myöhään liikkeellä.
Omasta kokemuksesta pitää sanoa, että Flamingo on paljon parempi. Serenasta tulee jotenkin sellainen fiilis, et no no.
En oo kyl käyny Serenassa varmaan viiteen vuoteen, niin en tiedä millaista siellä on nykyään. Voi olla, että nykyään on meininki muuttunu.
No silti valitsisin Flamingon. Siel pääsee shoppialemaankin helposti ja vaik keilaamaan muistaakseni. Serena on jossain keskellä metsää, joten sinne matkustaminenkin vie aikaa.
Flamingo on aika epäsiisti paikka. Suihkutilojen lattiat olivat jatkuvasti mustat liasta, vesiliukumäen siinä tasanteella jossa on myös vettä, oli ilmeisesti ulostetta (lähdimme aikuisten puolelle tämän jälkeen). Spa-osasto oli muuten ihan kiva. Kaverini sai myös jonkin vatsapöpön ja itse sain ihottumaa. Reklamoimme Flamingoon tuosta ulosteesta ja likaisista lattioista, mutta eihän sieltä mitään vastausta tullut.
Meille myös sanottiin, ettei kylpylästä voi poistua välillä esimerkiksi hotellihuoneeseen. Mielestäni ylihinnoiteltu ja epäsiisti paikka. Olimme myös yötä tässä suklaaputous-hotellissa, enkä kyllä ihmettele että joku saa siitä aamupalapöydästä ruokamyrkytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Flamingo on aika epäsiisti paikka. Suihkutilojen lattiat olivat jatkuvasti mustat liasta, vesiliukumäen siinä tasanteella jossa on myös vettä, oli ilmeisesti ulostetta (lähdimme aikuisten puolelle tämän jälkeen). Spa-osasto oli muuten ihan kiva. Kaverini sai myös jonkin vatsapöpön ja itse sain ihottumaa. Reklamoimme Flamingoon tuosta ulosteesta ja likaisista lattioista, mutta eihän sieltä mitään vastausta tullut.
Meille myös sanottiin, ettei kylpylästä voi poistua välillä esimerkiksi hotellihuoneeseen. Mielestäni ylihinnoiteltu ja epäsiisti paikka. Olimme myös yötä tässä suklaaputous-hotellissa, enkä kyllä ihmettele että joku saa siitä aamupalapöydästä ruokamyrkytyksen.
Olis kyllä hieno saada tänne jonkun Flamingossa työskentelevän kommentti asiaan. Tuo ulostejuttu kuulostaa kyllä aika hirveältä. Toki kommentti "oli ilmeisesti ulostetta" on hyvinkin kummallinen - kaippa sen ulosteen nyt tunnistaa, jos sellaisen näkee, yök. Toisaalta kyllähän sitä lapsilla voi käydä vahinko, mutta silti mielestäni välinpitämätöntä käytöstä lähteä vain pois vesipuiston puolelta ja jättää asia muiden huoleksi.
Olisikohan järkevää reklamoida uudelleen Flamingoa. Eihän tuollaisia mainitsemiasi asioita voi jättää huomiotta, jos ne oikeasti pitävät paikkansa. Mielestäni on velvollisuutesi ottaa puljuun uudelleen yhteyttä havaitsemistasi puutteista. Luulen, että antaisivat sinulle hyvitystä tai lahjakortin tms., ollaanhan tässä kuitenkin Suomessa.
Kyllä kommenttisi vaikutti nyt kuitenkin siihen, että pitää harkita uudelleen omaa rentoutumisviikonloppua Flamingossa. En tiedä, pitäisikö nyt perua koko homma vain kommenttisi perusteella. Toki kokemuksesi on subjektiivinen, mutta mikäli "painajaisesi" pitää paikkansa etkä ole jonkin kilpailevan kylpylän leivissä, niin onhan se todella valitettavaa.
Jos otat yhteyttä uudelleen Flamingoon, niin laitathan tiedot tänne, miten siihen vastattiin!
Nuori äiti kirjoitti:
Täällä näkyy olevan hiljaista! No jospa saatais keskustelua vähän liikkeelle, nyt kun kommentoin.
Eli ollaan oltu miehen kanssa usein spa-puolella lillumassa. Mun mielestä loistava paikka viettää laatuaikaa miehen kanssa. Joka kerta kun ollaan käyty, niin ollaan varmasti viihdytty ja käynnin jälkeen olo on ollu raukea ja rentoutunut. Itse asiassa tulin ihan mielenkiinnosta lukemaan, millasia kokemuksia ihmisillä olis viime ajoilta tuolta spa-puolelta, mutta eihän täällä ollu uusia kommentteja. No ollaan kuitenkin menossa miehen kanssa seuraavan kerran tässä kuukauden sisällä, kun sain liput nyt puoleen hintaan tästä https://www.picodi.com/fi/offerilla meille molemmille. Enää ei tarvi kun löytää joku vahtimaan meidän tenavaa, mutta ehkä anoppi hoitaa :D.
Kylpylä/vesipuisto tuli myös kokeiltua muutamia vuosia sitten. Sitä en kokenut ihan omakseni ja siksi ollaakin käyty edellisinä kertoina miehen kanssa vain tuolla spa-puolella. Vesipuisto tulee ehkä ajankohtaiseksi myös meillä pian, sillä meidän 2-vuotiaan uskaltaa varmaan kohta jo ottaa mukaan myös kylpylään. Nyt ollaan toki käyty jo uimahallissa ja viime kesänä järvessä.
Jumbossa tulee shoppailtua usein ja musta se on ihan hyvä kauppakeskus, jopa pk-seudun parhaita. Flamingon puolella tosin ei oo paljon liikkeitä, mutta siellä tulee käytyä joskus leffassa ja joskus keilaamassa.
Flamingon tarjousta en enää löytänyt. Onko jollain tietoa, josko tarjous olis tulossa uudelleen tarjolle ennen pääsiäistä tai koskaan? Pääsiäiseksi suunnittelin kylpyläreissua itselleni ja miehelleni, mutta normihinta tuntuu aika kalliilta Flamingossa.
Onko joku käynyt Forssan Vesihelmessä. Muistan, että käytiin siellä joskus junnuna perheen kanssa. Oli siihen aikaan hyvä paikka, mutta onkohan nykyään edes pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Nuori äiti kirjoitti:
Flamingon tarjousta en enää löytänyt. Onko jollain tietoa, josko tarjous olis tulossa uudelleen tarjolle ennen pääsiäistä tai koskaan? Pääsiäiseksi suunnittelin kylpyläreissua itselleni ja miehelleni, mutta normihinta tuntuu aika kalliilta Flamingossa.
Onko joku käynyt Forssan Vesihelmessä. Muistan, että käytiin siellä joskus junnuna perheen kanssa. Oli siihen aikaan hyvä paikka, mutta onkohan nykyään edes pystyssä?
Moikka.
Huomasin, että tarjous olis jälleen voimassa Picodissa (laitoin tohon tekstiin hyperlinkin, toivottavasti toimii).
Tossa tarjouksessa ei lukenut kauanko voimassa, mutta varmaan ainakin muutaman viikon (mutuilua). Eilen sain tiedon tarjouksesta ja kokeilin, niin ainakin toimi silloin ja nyt.
Vesihelmi on aika kulahtanut paikka. Ei sitä voi mitenkään verrata Flamingoon, joka nyt on kuitenkin Suomen tasolla aika hyvä kylpylä. Vesihelmi vähän sama ku joku Kuusamon tropiikki tai vastaava.
Flamingon kampanja on jälleen voimassa, eli edullisesti pääsee. Edellisen kirjoittajan linkkiä kokeilin ja löytyi tarjous myös Picodista. Itse olen tarjouksen kerran käyttänyt, mutta nyt ei ole käyttöä, koska mieluummin uin kesäisin vaikkapa järvessä, kuin lillun uima-altaissa.
Olen käynyt kaksi kertaa Flamingo Spassa, tässä mitä jäi mieleen:
-"eksoottiset" höyrysainat tosi pieniä ja ihan samanlaisia, vaikka mainostetaan mitä mielenkiintoisimmilla sanoilla, laventelisauna jne. Minun mielestäni myös lämpöä puuttui, eivät merkittävästi span sisäilmaa lämpimämpiä. Muistaakseni nk. suomalainen sauna oli ihan jees.
-musiikkiallas oli tosi kiva, olisin voinut kellua siellä päivät läpeensä
-Baari pieni ja max. kaksi työntekijää. Pahimmillaan kunnon jono ja pitkä odotus. Cocktailit tosin hyviä (ja hiton kalliita).
-vesipuiston kanssa yhteinen pesutila oli kummallakin käyntikerrallani aivan hirveä kaaos. Kaikki lapset ja väsyneet mammat samassa tilassa, todella paljon melua, itkua ja huutoa.
-pukkariosastolla ihan sama meininki plus että Flamingon omista hiustenkuivaimista ihan kirjaimellisesti puolet oli rikki ja toisella puolella äiskät kuivatti kaikkien kolmen lapsen hiukset ja omansa perään, niin sain sitten itse lähteä tukka märkänä. Ihan vinkkinä: ota oma mukaan.
Ei mielestäni hintansa väärti. Nuo pesu- ja pukutilat viritti hermot niin kireälle että olisi kuin ei olisi rentoutumassa käynytkään.
Suihkupuolella 3 suihkua pois käytöstä. Vähän pyyhekoukkuja. Allaspuoli ja mäet tylsiä. Paljon väkeä joten joutui jonottamaan.
Serena paras jos kaipaa mäkiä. Saimaa hyvä jos kaipaa hotellin yhteyttä.
Flamingon tarjous olis taas tarjolla, jos joku on kiinnostunut. Huomasin, että uusin tarjous olis mahdollista käyttää ennen elokuun loppua.
Flamingossa en ole vielä käynyt. Serenassa käytiin lasten kanssa about pari viikkoa sitten. Oli varsin rauhallista, vaikka nyt pitäisi varmaan olla paras sesonki kun on heinäkuu ja koko Suomi lomalla. Serena on hyvä lasten kanssa, paljon mäkiä ja menoa. Itselleni siellä ei kuitenkaan ollut hirveästi "mitään". En tiedä onko Flamingossakaan, tämän keskustelun perusteella ei välttämättä.
Omasta mielestäni järvessä uinti on kuitenkin se paras vaihtoehto. Tänä kesänä vaan vedet olleet niin kylmiä, että on tullut käytyä paljon uimahallissa, kun uimisesta nautitaan kuitenkin koko perhe. No ehkä loppukesästä vielä vedet lämpenee.
en suosittele menemään uimataidottoman vilkkaan lapsen kanssa. itse tänään koin sen. Oltiin taaperoiden altaassa ja katselin kun poika liukuu mäkeä. Ihmettelin kun poika ei tullut uudestaan liukumaan laskettuaan alas. Ajattelin että se oli livahtanut muiden lasten seassa viereiseen liukumäki en. Siellä ei näkynyt, sitten päätin tarkistaa viereisen ison altaan niin siellä se näkyi heti pärskivän sen verran kaukana että ei jalat ylettynyt pohjaan. Onneks ehdin ajoissa. Koko tapahtumassa meni varmaan Maks minuutti.
Me käydään nyt 3,5-vuotiaan kanssa flamingon vesipuistossa monta kertaa vuodessa. Se on semmonen helsinkiläisten henkireikä varsinkin talvella. Suosittelen ottamaan reippaan asenteen ja nauttimaan siitä eikä etsimään mitättömiä valituksenaiheita. (Kuten hinta. Kaikki maksaa. Siellä voi käydä kerran vuodessa, jos ei ole enempään rahaa. Tai ruoat. Se on kauppakeskus, jossa on ketjuravintoloita, mitäs luulet sieltä saavasi?) Me viihdytään siellä aina monta tuntia kerralla eikä lapsi haluaisi lähteä pois.
Flamingossa on siis vesipuistopuoli, jossa on kaiken ikäisten lasten kanssa kivaa (huom, sillä oikealla asenteella!) Lisäksi siellä on spa-puoli, jossa on kivaa aikuisten mielestä, koska sinne ei saa lapset tulla. Suosittelen kaikille aikuisille!
Spa-alueella on ainakin perjantai-iltaisin dj soittamassa levyjä, mikä kannattaa tiedostaa. Silloin siellä ei ole sitä rauhaa, mitä normaalisti vaan basson jytke tunkee saunoihin asti ja baarissa on porukkaa biletunnelmissa.
Jos ei hesen tarjoilut nappaa, vesipuiston puolella on toinen ravintola, josta saa huvipuistoruokaa eli kanakoreja ja bataattiranskalaisia ym. Siellä voivat aterioida ne, jotka kestävät syödä kylpytakissa.
Serenan ongelma on se ilmeinen eli Serena sijaitsee korvessa. Flamingoonkaan ei pääse junalla, mutta busseja Helsinkiin kulkee koko ajan, ja kentälle.
Letsdeal.fi:ssä on säännöllisesti Flamingon liput tarjouksessa.
Kerran käynyt ja se oli siinä. Tykkään käydä Levin kylpylähotellissa. Siellä on hyvät oireet ja ulkona 2 ulkoporetta ja iso allas. Aivan mahtavaa.
Ihmeellisen negatiivisia kommentteja. Me taas tykätään tosi paljon. Lapset 11- ja 13-vuotiaat. Käydään muutaman kerran vuodessa. Ihmettelen muiden valituksia hinnoista. Minun mielestäni hinta on halpa :D
Tuntuu aika hassulta että joku mieltää Jumbon olevan Flamingon yhteydessä oleva ostoskeskus. Kuitenkin Jumbo on ollut siinä vuosia kauemmin kuin Flamingo. Jumbo on minulle hyvin tuttu kun olen töissä siinä ihan lähellä ja käyn usein syömässä lounaalla siellä. En edes ymmärrä miksi Jumboa ja Helsingin keskustaa pitäisi verrata. Eri kaupungeissa ovat eikä Helsingin keskusta ole mikään ostari vaan Suomen pääkaupungin keskusta.Flamingossa en ole koskaan käynyt mutta ravintoloissa joskus lounaalla. Ovat aika kalliita ja tylsiä.