Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ebola salaliittoteoria? Erään blogin näkemys ebolasta.

Vierailija
17.10.2014 |

Sisko näytti tänään erään kirjoituksen blogissa ebola-lopunalku.blogspot.fi, jossa Ebolan väitetään olevan salaliittoteorian [illuminaatti tmv] kehittämä tauti jonka tarkoituksena on tappaa 90% väestöstä.

Toi kuulostaa todella uskomattomalta mutta jollain tapaa myös uskottavalta. Mitä te ajattelette tosta? Maailma on niin hullu etten tiedä mitä pitäisi uskoa. Lähteitä oli kyllä tossa tekstissä ja sen lääkärin postaus pisti miettimään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen aihealue, mutta itse en usko tuohon teoriaan enkä koko illuminatiin ylipäätään. en kuitenkaan uskalla kiistää, etteikö toi vois olla tottakin. ihmettelen vaan miksi illuminatia yhä kutsutaan SALAliitoksi, koska niin moni kuitenkin jo tietää siitä.

Vierailija
2/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killuminatit, reptiliaanit ja muut liskoihmiset. Ja meikäläinen on tottakai vähintään Supon agentti, kun pidän salkkarihörhöjä idiootteina.

Mietin aina, että miksi salkkareissa takana on "big iivöl"? Harvemmin kuulee salkkarihörhöjä, joissa olisi kaiken takana hyvää ja maailmanrauhaa tavoittelevat keijukaisihmisalienit. Yhtä paljon todisteita niistäkin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh pah sanon minä! Mun mieheni uskoo new word orderiin. Mua lähinnä naurattaa koko juttu.

Vierailija
4/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alko ahdistaa toi blogikirjotus ja koko blogi. Eikö jollain ole oikeasti parempaa tekemistä, kuin kirjottaa tollasta shaissea ja luoda koko ebolalle oma bloginsa??? järkyttävää

Vierailija
5/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati on aiheena kiinnostava, mutta sen merkitys ei alunperin ollut mitenkään yhteydessä siihen NWO:hon. Vasta myöhemmin siitä kehittyi sellainen. Lady Gagalla ja Rihannalla ainakin menee jo vähän yli sen 'illuminatin' kanssa leikkiminen. Koko järjestöä ei ole enää olemassa paitsi musiikkibisneksessä, sillä illuminati symboliikan uskotaan myyvän paremmin.That's it.

Vierailija
6/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDD naurahdin

Amerikkalaiset nyt muutenkin uskoo kaiken ja koko hömppä noista salaliittoteorioista on lähtöisin sieltä. Ottakaa vaan rokotteet ihan rauhassa, toi artikkeli jos mikä on propagandaa :D

Vierailija
7/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta...

Vierailija
8/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille oo mitään tapahtunut vaikka tyttäret saaneet aikoinaan sekä sikainfluenssa rokotteet että HPV virus rokotteet. Jos ebolaan on tulossa rokote, niin ehdottomasti sellanen otetaan. THL on luotettava, miten joku edes jaksaa väittää että niinkin virallinen toimisto laittaisi jakoon tappavia rokotteita? Järki hoi älä jätä!

Vierailija
9/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:38"]

Pyh pah sanon minä! Mun mieheni uskoo new word orderiin. Mua lähinnä naurattaa koko juttu.

[/quote]

Mitä uskomista siihen enää muka on? Järjestö on olemassa ja NWO:ta tavoittelevia henkilöitä on, kuten tossa jutussakin mainittu se joku yliopiston tieteilijä mikälie, ellet sitten tällä tarkoittanut NWO:n toteutumista. Sitähän ei kukaan tiedä, onko uusi maailmanjärkkä oikeasti toteuttamassa, mutta sitä kaavailevia henkilöitä kyllä on ja paljon onkin.

Vierailija
10/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitus ei ole päästä eroon eurooppalaista ja aasialaista syntyperää olevista väestöistä vaan pelkästään tyhjentää afrikka tummaihoisista ja näin vapauttaa luonnonvarat ja luonnon tila paremmille väestöille.

Vierailija
11/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:38"]

[/quote]

Mitä uskomista siihen enää muka on? Järjestö on olemassa ja NWO:ta tavoittelevia henkilöitä on, kuten tossa jutussakin mainittu se joku yliopiston tieteilijä mikälie, ellet sitten tällä tarkoittanut NWO:n toteutumista. Sitähän ei kukaan tiedä, onko uusi maailmanjärkkä oikeasti toteuttamassa, mutta sitä kaavailevia henkilöitä kyllä on ja paljon onkin.

[/quote]

Olen kuullut, ettei illuminatia ole olemassa vaan sen KUVITELLAAN olevan olemassa.

Vierailija
12/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan salaliittoteorioita ollut läpi vuosikymmenten. Jotkut on todettu tosiksi, esim. Mainilan laukaukset. Todellisuudessa kenelläkään ei ole 100% varmuutta asiasta, mutta itse pidän nwo:n osallisuutta epätodennäköisenä.

Vierailija
13/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä salaliittoteoria on varmasti totta. Talouskasvu maailmassa on tyrehtynyt, ja tarvitaan uusia tapoja tehdä rahaa. Yksi olisi todellakin tyhjentää Afrikka mustista, ja perustaa sinne sen jälkeen uutta valkoista asutusta. Pankkiirit ovat jo varmasti pystyneet riistämään Afrikan luonnonvarat itselleen, mutta nyt saataisiin lisää hankkeita liikkeelle sikariportaalle, jos Afrikka saataisiin polvilleen tämän taudin ansiosta. Rokotebisnestä on myös harjoitettu onnistuneesti, mikä on tuonut lisää rahaa rikkaille, mutta sekin tie rupeaa olemaan kuljettu loppuun.

Vierailija
14/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:21"]

Sisko näytti tänään erään kirjoituksen blogissa ebola-lopunalku.blogspot.fi, jossa Ebolan väitetään olevan salaliittoteorian [illuminaatti tmv] kehittämä tauti jonka tarkoituksena on tappaa 90% väestöstä.

Toi kuulostaa todella uskomattomalta mutta jollain tapaa myös uskottavalta. Mitä te ajattelette tosta? Maailma on niin hullu etten tiedä mitä pitäisi uskoa. Lähteitä oli kyllä tossa tekstissä ja sen lääkärin postaus pisti miettimään.

[/quote]

Et sitten yhtään säälittävämpää keinoa keksinyt koettaa hommata itsellesi ja paskablogillesi lisää lukijoita?

Vierailija
15/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska virus on erittäin kookas, joten sellaisen kehittäminen lienee hankalaa. Lisäksi virus on tunnettu jo 40 vuotta, eikä se ole levinnyt kovin laajalle, kuin nyt. Varmasti salaliittolaiset olisivat jaelleet sitä jo aiemmin. Myöskin se tosiseikka, että lääkettä ei ole, ei puolla ajatusta, että kyseessä olisi esim. lääkevalmistajien salajuoni, kuten eräässä toisessa blogissa spekuloitiin.

Viimeisimmän tutkimuksen mukaan kyseessä on erittäin vanha virus, joka on erittäin muuttumaton, ollut olemassa lähes samanlaisena jo siihen maailmanaikaan, kun kukaan ei tiennyt viruksista, bakteereista saati geeniteknologiasta vielä mitään.

Ainoa salaliittoajatus herää siitä, miksi ihmeessä ei ole lääkettä saatu tähän mennessä kehitettyä. Pelottaako kontaminoitunen liikaa tutkijoita vai onko syynä se, että toistaiseksi on ollut aina paikallinen vitsaus Afrikan mantereella. Ei siellä ole markkinoita kalliille lääkkeille samalla tavalla kuin jossain muualla.

Vierailija
16/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät rokotteet toimi, eivät ole koskaan ole toimineetkaan.

Vierailija
17/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lähteet ei todellakaan oo mitään luotettavia, kuka idiootti edes uskoo illuminatiin?

Vierailija
18/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin voisin hyvin uskoa, että Ebola epidemia on tarkoituksella aloitettu jenkeistä. Uskon esimerkiksi siihen, että WTC-iskut oli tarkoituksellisia. Selkeästi ns. lavastettu, että jenkeillä olisi syy mennä sekaantumaan irakin sotaan. Kannattaa katsoa Zeitgeist -dokumenttielokuva (löytyy youtubesta). Siinä kumotaan hyvin uskonnotkin...

Lisäksi esim. tää klassinen Lincoln - Kennedy yhteys, joka on tosi mielenkiintoinen: http://images.fineartamerica.com/images-medium-large-5/abraham-lincoln-and-john-f-kennedy-presidential-similarities-and-coincidences-conspiracy-theory-fun-design-turnpike.jpg

Joten ei tää ebola juttukaan kovin kaukaa oo haettu. Olis hienoa olla yhen päivän ajan Obama niin sais tietää mitä kaikkea maailmassa oikeasti tapahtuu...

Vierailija
19/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:41"]

Eivät rokotteet toimi, eivät ole koskaan ole toimineetkaan.

[/quote]

Aijaa? Milläs muilla keinoilla pahimmat sairaudet ollaan saatu pois länsimaista?

Vierailija
20/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebolasalaliitoista en tiedä mitään, mutta onhan se nyt selvä, että maailmassa on ihmisiä, jotka miettivät, mitä ylikansoitusongelmalle voisi käytännössä tehdä... ja ihmisiä, jotka eivät epäröisi leikkiä jumalaa ja panna hyvinkin julmia suunnitelmia täytäntöön. Se, että toimisivatko tuollaiset suunnitelmat, on sitten ihan toinen asia. Mutta kyllähän kaikki tietävät, että ylikansoittuminen on kenties maapallon suurin ongelma, joka uhkaa meitä kaikkia. Kukaan ei vaan halua ajatella, että sen ratkaiseminen tarkoittaisi käytännössä väestöstä suurimman osan eliminoimista. En minä ainakaan haluaisi ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi