Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi etten ole lapseni isä

Vierailija
26.08.2014 |

Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.

Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.

Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.

Kommentit (239)

Vierailija
1/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:51"]

VITUN KUSIPÄÄ NARTUT SAATANA TE OLETTE MIEHIIN VERRATTUNA ARVOTTOMIA PERKELEEN NARTUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Ääretöntä kollektiivista naisvihaa! Tällaiseen johtaa tuo lassukoiden miesaktivismi ja naisten halveksiminen!

Ap:n tilanteessa olisi riittänyt pelkkä asian ilmoittaminen vaimolle ja lähtö.

Naapurissamme oli aikoinaan vastaava tilanne ja nyt mies on yksinäinen, mutta naisella on kyllä kavereita (ja lähinnä tarkoitan ihan naispuolisia kavereita, joidenkin väärät ajatukset torpatakseni) kylliksi asti! Eikä mennyt työpaikka, mutta mies ei tainnut kyetä omaansa jatkamaan. Riippuu niin ihmisistä, millaisia ihmisinä ovat!

Vierailija
2/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, kun tää ylijäämä-, ylilauta- ym. katkera miesaines jaksaa mässyttää tätä samaa provoa. Kellä nyt olikaan se käenpoika pesässä? Ei kenelläkään.

Ei ole saatu naista vuosiin, työpaikkaa ei ole, lapsista puhumattakaan. Ei ole omia eikä muidenkaan. Niin elämälle vieraita toimintamalleja täällä tarjoillaan. Ja jos edes on niitä omia jälkeläisiä niin niihinkään ei kyetä minkäänlaista tunnesidettä muodostamaan, koska kysymyksessä on vain raha. Jauhamista petoksesta (siis voi kauheeta ,joku jossain on "ehkä" fiktiivisesti puolivuotta syönyt samassa pöydässä vauvan kanssa ja ainoa asia, mikä mielessä raksuttaa on raha) Kyllä ne järkevät ihmiset yleensä saavat keskenään lapsia ja yhdessä niistä huolehtivat, muodostavat normaalit kiintymyssuhteet jne. Oikea ihminen olisi ehkä kipuillut siitä, että on muodostanut tunnesiteen lapseen, pitää lapsesta, mutta on oikeutetusti suuttunut petoksesta, että lapsi ei ole oma. Siis sisäisestä ristiriidasta. Mutta kukaan näistä länkyttäjistä ei ole sanallakaan maininnut lasta. Tai omaa tunnesidettä lapseen, siitä yksinkertaisesta syystä, ettei ole mitään lasta eikä näköjään kauhean kehittynyttä tunne-elämääkään. On vain minä ja minä. Fiktiivisesti loukattu miehen kunnia ja keinot sen hoitoon. Huorittelu, naisviha, kivitys torilla ja ties mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:57"]Niin paska provo kun olla ja voi, kukaan pomo ei sano tuollaisia, sehän on perusteeton syy irtisanomisille, joku 18- vuotias kotiäitikö tälläisen paskaviestin kirjoittaa...
[/quote]

Täällä lukijana 18-vuotias kotiäiti, mutta mä kyllä tajuan, että yksityiselämässä tapahtunut petos aviomiestään kohtaan ei ole erottamisen syy työpaikalla.

Vierailija
4/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:17"]

Karmea eukko. Mutta valitettavasti tämän päivän naiset ovat ihan hirveitä huoria. Syytetään vanhempia, kun ovat kasvattaneet lapsensa janoamaan kyrvän hyväksyntää. Sitä mulkkua on sitten pillun täytteeksi saatava niin monelta mieheltä kuin mahdollista. En arvosta tätä ala-arvoista käytöstä kummaltakaan sukupuolelta. Toivottavasti ap ei ole itse syyllistynyt tähän samaan siemenen kylvämiseen. Muuten et kyllä varmaan enää kunnollista naista saa. Toivon kuitenkin, että joku kiva nainen sinulle sen oman lapsen tekisi. Isyys on aika ihmeellinen asia.

[/quote]

Voi ristus että käy sääliksi sitä naista (tai kuten sä sanoisit, "huoraa"), joka sulle on lapsen tehnyt. Ja lasta, jolle isä opettaa, että kaikki naiset on hirveitä huoria.

Vierailija
5/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]

Ok, olet loukattu ja huolella, mutta mielestäsi oli silti sinulta reilua tehdä vielä pahemmin?

[/quote]

Miten niin vielä pahemmin? Tuon ämmän aiheuttamaa loukkausta pahempaa ei olekaan, ellei sitten ota koko muijaa hengiltä. 

Vierailija
6/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:50"]

Säälittävä mies. Missä on selkäranka selvittää asiat asiallisesti?

Itse pidän suoraselkäisistä miehistä, en tuollaisista kieroista ilkiöistä. Hyvää loppuelämää mulkqvist!

[/quote]

Kenties mies on säälittävä ja kenties mulkqvistikin. Mutta millaiseksi mahdollisesti luonnehtisit vaimon, joka kylmästi aikoi laittaa miehensä kasvattamaan toisen miehen alkuunsaataman lapsen omanaan? Ei järin selkärankaista sekään.

Vierailija
7/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"]

Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta.

Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen.

[/quote]

Siis jos kuuden kuukauden päästä saisit tietää, että vauvasi on vaihtunut synnytyslaitoksella, niin haluaisit mieluummin pitää sen kuusi kuukautta pitämäsi jonkun toisen lapsen kuin saada oman lapsesi takaisin? Jos vastaat tähän ihan käsi sydämellä kyllä, niin ehkä sitten saat sanoa tuon "eikö isyys ja äitiys ole muutakin kuin sperma ja munasolu".

Kuitenkaan tuo synnytyslaitoksella vaihtumineenkaan ei rinnastu aloittajan tilanteeseen yksi yhteen. Miehet ja naiset ovat biologisesti tässä niin erilaisessa asemassa, että naisten tuntuu olevan likipitäen mahdotonta tämmöisissä asioissa asettautua miehen asemaan. Tuota tilannetta naisen näkökulmasta oikeastaan vastaisi se, että mies olisi saanut lapsen rakastajattarensa kanssa ja tämä rakastajatar ei haluaisi pitää tuota lasta. Niinpä mies toisi tuon lapsen kotiinne ja sanoisi, että nyt sinä olet sen äiti, eihän äitiys toki mistään munasoluista voi olla kiinni? Eihän? Kenties mies vielä tarjoaisi, että voisit käydä jossain hypnoosihoidossa, jotta uskoisit itsekin olevasi lapsen äiti. Nyt aletaan olla lähellä sitä petosta, mikä tuossa on tapahtunut. Olisiko tämä ihan jees sinulle? Kuinka moni nainen ihan mukisematta ottaisi sen miehensä rakastajattaren lapsen kotiinsa ja hoitaisi kuin omaansa?

Vierailija
8/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:45"]

Reilusti tehty. Itse en pystyisi luultavasti koko tyyppiä enää tapaamaan silmästä silmään. Ihmetyttää että kukaan arvostelee petettyä miestä tälläisestä. Nainen pääsi mielestäni vähällä.

[/quote]

Niinpä... jossain lämpimässä maassa jossa huiveja käytetään taisi tulla kivityskuolema kun virkavalta siitä tietää sai..

[/quote]

Niin, siellä nainen kivitetään, vaikka olisi tullut raiskatuksi, ja mies senkun porskuttaa, ja raiskaa ja tapattaa seuraavan naisen!

[/quote]

Mitä vitun väliä koska kun naisen arvo on mieheen verrattuna nolla. paitsi että sun kaltaiset femakko-emakot ei sitä tajua :DD

[/quote]

Kaikki naiset on arvottomia huoria, vitun tyhjäpäisiä mätisäkki huoria!!!! Vitunko väliä sillä oliko aloitus provo vai totta, tällasta tapahtuu joka päivä joka vitun paikassa ja se johtuu vain yhdestä asiasta eli siitä että nainen on valehteleva narttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Voiko pillunpuute vielä kirkkaammin kirjoituksesta loistaa:D

Vierailija
9/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lakialoitteen, pitää saada rangaistavaksi jos nainen huijaa miestä isyydellä. Se on miehelle sekä ankara taloudellinen menetys että henkinen kärsimys.

Sanoisin että menee moninkertaisesti raiskauksen edelle raakuudessaan, mies ei ikinä toivu tuollaisesta ennalleen.

Rangaistusasteikon pitää alkaa vuosi ehdottomasta vankeudesta  eteenpäin. Sen lisäksi miehen pitää saada tuntuvat rahalliset korvaukset naiselta.

Vierailija
10/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:57"]Harva nainenkaan OIKEASTI on niin kiintynyt vauvaan niin ettei vaihtaisi sitä siinä silmänräpäyksessä kun kävisi ilmi että on vaihtunut sairaalassa. Käytäntö kertoo että näin tapahtuu niin miten ihmeessä mies joka kuulee ettei ole lapsen isä olisi niin "kiintynyt"vauvaan. varsinkin kun siinä samassa kuolee rakkaus ja luottamus uskottomaan puolisoon? Ilmeisesti osa naisista on niin aivokuolleita että luulevat että vauva sinällään, olkoon mikä ja kenen vauva vaan sitoo aikuisia ihmisiä itseensä ihan vaan olemalla siinä läsnä hoidettavana. Kauheaa bullshittia. Mä olen itse neljän lapsen äiti ja nähnyt niin tunteetonta käytöstä äiti-ihmisiltä pieniä vauvoja kohtaan että joskus on kurkkua kuristanut. Tunteettomasti on tämä petturiäitikin käyttänyt PIENTÄ JA VIATONTA lasta omana kilpenään. Olisi kertonut ennen viattoman syntymää... [/quote] huomaan jankkaavani, mutta jos joku olisi oman lapseni ollessa puolivuotias tullut sanomaan minulle että vauva onkin väärä, niin en todellakaan missään tapauksesaa olisi tuosta vain siitä luopunut. Se oli jo niin oma tuttu ihana persoonansa ja niin rakas minulle. Puoleen vuoteen mahtuu jo niin paljon. Ja edelleen, nainen on täysi mulkku, siitä enole missään vaiheessa ole ollut eri mieltä.

[/quote]

Älä puhu paskaa! En usko hetkeäkään, että jos saisit puolen vuoden ikäisestä lapsesta tietää, ettei hän ole sinun ja jossain olisi oma lapsesi, niin muka et haluaisi suorittaa vaihtoa. Tuskin semmoista ihmistä onkaan, joka ei vaihtoa suorittaisi käytännössä samantien. Tosi tekopyhää jeesustelua väittää jotain muuta.

Vierailija
11/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]Ok, olet loukattu ja huolella, mutta mielestäsi oli silti sinulta reilua tehdä vielä pahemmin?
[/quote] Miten niin vielä pahemmin? Maailmassa ei ole paljon pahempia juttuja kuin toisen ihmisen pettäminen. Eli sinusta se että kertoo sukulaisille ja muille siitä että vaimo on pettänyt on sinusta pahempaa kuin tämä?

Vierailija
12/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]Hyvä kun selvisi, mutta sinulle lienee varmasti parasta, että pääset vielä eroon vihastasi. Tällaistä sattuu niille jotka antavat siihen mahdollisuuden. Itse olen pitänyt visusti huolta siitä, että lapsilleni on ollut vain yksi isäehdokas. Kysypä vielä häneltä, että miksi.
[/quote] Vihjaatko että kaikki olikin ap:n vika? Pettäminen on petetyn vika? Niinpä niin.

Vierailija
13/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:42"]Heh heh. En usko sanakaan.
[/quote] Niin, onhan se niin vaikea uskoa että omam sukupuolen edustaja voisi pettää...

Vierailija
14/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.
[/quote] Vaimolle se noloa on. Ainut ihminen jota tulee halveksia ja joka nolasi itsensä on pettäjä.

Vierailija
15/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]Joopa joo, että ihan pomollekin soitit. Aika moni pomo kyllä sanoisi ihan suoraan, että selvittäkää ne perheasiat keskenänne älkääkä vetäkö työpaikkaa sotkuun. Ja vaikka naistakin ehkä hieman halveksittais ja kummasteltas niin pomolle itkevää miestä sitäkin enemmän. Ei helvetti sentään, teidän parisuhde ja isyydet EI kuulu pomolle eikä työpaikalle. Niitä ei oikeesti kiinnosta sotkeutua teidän soppaan. Eikä yksikään pomo ala miettiä potkuja sen takia että työntekijä pettää miestään. Ei ole laillinen irtisanomisperuste ja tod.näk. se pomokin pettää puolisoaan eli sais antaa itselleenkin potkut. Kuten isolle liudalle muita työntekijöitä. Sama sukulaisten kohdalla, mua ei ainakaan pätkääkään kiinnostais jos veljen vaimo tai siskon mies soittais mulle sisarukseni pettämisestä. EI kuulu mulle, se on teidän sotku se. Sama kavereiden kohdalla, älkää vetäkö mua asiaan johon en kuulu. Puikaa ne pettämiset keskenänne. Mikään ei ole niin vittumaista kuin se että aletaan tilittää ja vaatia valitsemaan puolet. Ei kiinnosta.

Provohan sä olet, ei kukaan niin tyhmä ole että oikeesti vetää omaan parisuhdedraamaansa mukaan koko kylän.
[/quote] "Todnäk pomokin pettää" anteeksi mutta mitä helvettiä? Miksi pettäisi? Luuletko tosissasi että kaikki pettävät?

Vierailija
16/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoiko näin moni aloituksen? vau.

Vierailija
17/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]Joopa joo, että ihan pomollekin soitit. Aika moni pomo kyllä sanoisi ihan suoraan, että selvittäkää ne perheasiat keskenänne älkääkä vetäkö työpaikkaa sotkuun. Ja vaikka naistakin ehkä hieman halveksittais ja kummasteltas niin pomolle itkevää miestä sitäkin enemmän. Ei helvetti sentään, teidän parisuhde ja isyydet EI kuulu pomolle eikä työpaikalle. Niitä ei oikeesti kiinnosta sotkeutua teidän soppaan. Eikä yksikään pomo ala miettiä potkuja sen takia että työntekijä pettää miestään. Ei ole laillinen irtisanomisperuste ja tod.näk. se pomokin pettää puolisoaan eli sais antaa itselleenkin potkut. Kuten isolle liudalle muita työntekijöitä. Sama sukulaisten kohdalla, mua ei ainakaan pätkääkään kiinnostais jos veljen vaimo tai siskon mies soittais mulle sisarukseni pettämisestä. EI kuulu mulle, se on teidän sotku se. Sama kavereiden kohdalla, älkää vetäkö mua asiaan johon en kuulu. Puikaa ne pettämiset keskenänne. Mikään ei ole niin vittumaista kuin se että aletaan tilittää ja vaatia valitsemaan puolet. Ei kiinnosta.

Provohan sä olet, ei kukaan niin tyhmä ole että oikeesti vetää omaan parisuhdedraamaansa mukaan koko kylän.
[/quote] Mielestäsi provo mutta silto vaivauduit kirjoittamaan pitkän ja valittdvan tekstin? Juuri näin.

Vierailija
18/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:44"]"Todnäk pomokin pettää" anteeksi mutta mitä helvettiä? Miksi pettäisi? Luuletko tosissasi että kaikki pettävät?

[/quote]

Ei, vain työssäkäyvät.

Vierailija
19/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.

[/quote]

Miten mä nyt nolasin itseni? Tunnen kyllä tämän pomon, vaimoni oli töissä pienessä firmassa ja ollut useammat illanistujaiset joissa olen jutellut hänen kanssaan.

[/quote]

Sitä pomoa ei oikeesti kiinnosta teidän pettämiset. Ei vaikka oletkin jutellut sen kanssa illanistujaisissa. Mielessään se tuumaa, että oli helvetin hyvä että vaimosi pääsi tollosta miehestään eroon. Siten sä nolasit itsesi. 
[/quote] Mitä vittua!? Oikeastiko mies on mielestäsi se tollo kun tulee petetyksi? Taidat olla itsekin pettäjänainen. Halveksun sinunlaisiasi!

Vierailija
20/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunsin hänen pomonsa silmien tenhon ja pian huultemme kiihkeys sai minut hetkeksi unohtamaan kaiken"

Siis vaikka kirjoitinkin tuon, niin se on vain esimerkki siitä, miten mies ei kirjoittaisi. Ap on myös trolli, yksi tämän pariviikkoisen menestyksekkäimmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän