Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?

Vierailija
25.02.2014 |

Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin mieheni netistä :) hermot kyllä meinas mennä ennen sitä juurikin sellaisten asiattomien viestien takia. Kävin treffeillä aika monen miehen kanssa ja ajattelin jo, ettei tässä ole mitään järkeä kun kukaan ei "natsaa" sillein kunnolla. Lopulta päädyin laittamaan viestiä monelle sellaisellekin, jonka profiili ei ollut kummoinen (ei siis ollut paljoa tekstiä, ei kuvaa ym.). Ja näistä sitten treffasin muutaman ja viimeisin osui lopulta kohdille :) tapasin ihanan miehen, nyt onnellisesti yhdessä ja tuntuu, että tämä on Se oikea minulle <3

Onnea etsintään :)

Vierailija
2/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, harrastukset, opiskelut, tuttujen kautta.. Miten tahansa missä oikeasti tutustuu ihmisiin, eikä vain olla haku päällä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi! Kuulostaa hyvältä!;-)

Vierailija
4/110 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi! Kuulostaa hyvältä!;-)

Vierailija
5/110 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 17:41"]Mä tietäisin teille yhden potentiaalisen kolmekymppisen sinkkumiehen. Korkeasti kouluttautunut, savuton, ei kiertele baareissa, 180 cm, sopusuhtainen, tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, suomalainen mies.

Miinuksena ujous ja kokemattomuus naisten suhteen. Ei ole sosiaalisesti niin lahjakas (ennen kuin tutustuu paremmin).

[/quote]

Kuulostat melko namulta!;-)

Vierailija
6/110 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 30 v ja baarit on mun osalta kierrelty. Vietän mieluummin viikonloput ei-krapulassa. Mun kokemukset baarimiehistä: pelimiehiä. Töissä ei ole ns. 'tarjontaa' ja vaikka olisikin niin minusta deittailu ei kuulu työkuvioihin. Harrastan lenkkeilyä ja muuta liikuntaa. Lenkillä olen yksin ja muissa harrastuksissa käy vain naisia. Vähätkin ystävät ovat pariutuneet, heillä on omat perhekuviot eikä tuttavapiireissä ole sinkkuja.

Vaihtoehdot minun kohdalla ovat käytännössä lähes 0 mistä löytää mies. Helppohan se on noita tapaamispaikkoja tänne heittää, mutta elämä ei mene niin kuin elokuvissa. Kaupan kassajonossa tapaamisiin en usko.

Vierailija
7/110 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:46"]

Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?

[/quote]

Vaikka näistä paikoista - lämpimästi tervetuloa, tule just sellaisena kuin olet :)

https://fi-fi.facebook.com/alphafinland http://www.verkosto.net/?sid=960

Vierailija
8/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, kyllä mä sanoisin että harrastusten parista. Oli se nyt sitten penkkiurheilua, kuntosali, potkunyrkkeily tai vaikka maalauskurssi, niin ainakin on lähtökohtasestikin jotain yhteistä.

Ja kyllä baareissa käy ihan "kunnollisiakin" ihmisiä. Mä tapasin muruseni kuppilassa, mutta oltais hyvin voitu törmätä myös salilla tai yliopistolla. Eihän se tapaamispaikka mitään kerro, kusipäät on kusipäitä vaikka tapaisit ne kaupan kassalla.

Joku mainitsi kaupatkin tuossa.. Onko mitään vaivaannuttavampaa kun vieno treffipyyntö vessapaperihyllyllä kun sulla on itellä kauhea kiire ja kauppa menee kiinni 10min päästä!! *pudistelee päätään*

Vierailija
9/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder!! Sieltä kaikki mun tutut on viimeaikoina löytänyt parin.

Vierailija
10/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:28"]

Ton ikäset miehet on vielä yliopistolta haettavissa

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan?!!

Vierailija
11/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta saa joskus jotain hyvääkin ja vähän käytettyä. Löysin maailman upeimman naisen kirppikseltä muutama vuosi sitten, nykyään meillä on yhteiset myyntipöydät.

Vierailija
12/110 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne kun viesteissä 57 ja 58. Tuntuu tosiaan, että ne parhaat miehet ovat jo varattuja. Jäljelle jäävät on sitten niitä, jotka ovat juuri eronneet/muuten sellaisia, jotka ei parisuhteeseen ehkä sovi/edes halua.

En tutustu oikein missään miehiin kunnolla ellei baareja lasketa. Pidän itseäni ihan hyvännäköisenä mutta kaipa tässä joku vaan mättää :D

Missä harrastuksissa voi tavata miehiä?

Vierailija
13/110 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33v nuorekas mies, jota ei myöskään baarit kiinnosta. Mielummin herään virkeänä seuraavaan aamuun ja lähden vaikka lenkille tai pyöräilemään.Vähän semmonen fiilis, että baarista löytää ihmisiä, jotka baarissa viihtyvät. Moni tuttu on kyllä baarista kumppaninsa löytänyt, siksiköhän lienen yksin jäänyt, jaa-a.

Vierailija
14/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas sinä 26v. nainen,en tiedä asutko vaik jossain kaupungissa(?),sanot harrarstavasi muutakin ,kuin baareja..onko sulla kavereita,ystäviä,joku bestis...jos ei ole ihan tuppisuu,voihan sitä ihan pokkana jossain

sanoo jollekki,vaikka vähä vitsaillenkin,mitä kuuluu..edeten..onksul jotai puuhaa tiedossa,tai ihan vaan

jotain,..harrastusten kautta voit löytää se herra oikean! Rohkeesti vaan alkaa puhuu....,jos olet ujon-

puoleinen,nettipalstoja on paljon,ole kuiteski varovainen netissä,ettet anna tietoja ittestäs,jotka voi

paljastaa kuka olet,mut kerro oikeesti mitä haluaisit ! Voihan sitä ehdottaa treffejä jonnekkin ja

ekalla kerralla voi pyytää kaverin sinne paikkaan johonki lähettyville,että homma menis turval-

lisesti !!  Toivon sulle onnea ja kaikkee hienoo !! Nii,ja ois kiva,jos annat pikkasen palautetta tälle

sivulle,ku kerkiät.... :)

Vierailija
15/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sinäkin 25v. nainen,ei ne KUNNON miehet käykkään baareissa hirveen usein,no,jotkut

käy relaamassa joka vkloppu.Samoin,kuin toi 26v.nainen,sullekkin tiedoks,rohkeesti puhumalla voit

saada paljonkin aikaan ! Toisekseen; kun mies näkee baarissa hyvännäköisen,huolitellun noin sun

ikäisen naisen,siinä voi jätkäajatella,että "empä uskalla tolle mennä sanomaan mitään...hmmm...

ei se varmaan ole kiinnostunut,sillä on varmaan kundikaveri,ku ei noin hyvännäköiset ikinä ole

sinkkuja.." Tämän moni jätkä on kokenut ja jotkut viel saaneet turpaan...Tähän olis oikein hyvä

ratkaisu;kaikilla sinkuilla olis vaikka kirkasti hohtava ranne(kumi)rengas...Tarkottais; olen sinkku !!!

Vierailija
16/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä,uskontoja ei tarvitse tuputtaa,mutta kokemuksen äänellä kerron,että

monet ystäväni/sukulaiseni ovat saaneet apua vaivoihinsa/sairauksiinsa,mihin

lääkärit eivät kyenneet. HUOM! Uskonto on aivan eri asia,kui USKO (henkilökohtainen).

Jos uskonto ns. käskee tehdä sitä tai tätä,sillä manipuloidaan.Eräässä uskonnossa ns. ja

käytännössä käsketään tappamaan "vääräuskoiset",jotta itse pelastuu,näin tehdään

itsemurhapommeilla ym. tosi karmeita !  Jos ihminen löytää sisältään USKON,(ei uskontoa),hän

mitä ilmeisimmin voi hyvin ja on rauhan puolella.Samanlaisen tunteen voi löytää myös

ajattelemalla asioita vaikkapa tieteellisestikin (tai meditaatiolla,musiikilla,luonnossa

liikkumalla....), jopa pahimmilla rikollisillakin on kyky erottaa hyvä ja paha,kukin voi vaikka

ajatella,että ;"ÄLÄ TEE TOISELLE SITÄ,MITÄ ET HALUA TOISEN TEKEVÄN ITSELLESI" !!

Eikö olekin yksinkertainen totuus ? Jos kaikki olisivat tätä mieltä,ongelmat poistuisivat,eikä

porvarit riistäisi enään. Pentagrammaton,tuskat,kaikki hell-alkuiset,välinpitämättömät ihmiset,

vatikalistit,riistäjät,....lista on loputon,..kaikki joutuu joskus tuomiolle,...niin myös kristityt ja aivan

kaikki . Hyvyys on sydämissä, ja sitä kaikki tarvitsee,saa antaa ja vastaanottaa ! JA tämä EI

OLLUT PAASAAMISTA,VAAN TOTUUTTA !!!!!!!

Vierailija
17/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okcupid on hiljaiselle lukuihmiselle tai nortille hyva.

Vierailija
18/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä ei todellakaan kannata poissulkea. Treffisivustot on aika huono formaatti, kannattaisin keskustelufoorumeille siirtymistä

Vierailija
19/110 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:43"]

Täällä kans yks 25v. nainen, joka ei vaan törmää missään sellaiseen hyvään kunnon mieheen!! Baareissa käyn nykyään aika vähän ja niissäkin se ikähaitari on täälläpäin reilusti alakanttiin omastani, tai vastaavasti sit keski-ikää lähentelevä -_- Huoh. Baareissa ei miehet oikein lähesty, tuntuu että olen muuttunut näkymättömäksi tai jotain, vaikka näytän ihan hyvältä ja panostan itseeni. Tinderiäkin jo kokeiltu ja useammat treffit takana, väh. 80-90% niistäkin oli seksin perässä.  Eikä muutenkaan niistä tullut mitään. Juuri kukaan ei asunut ihan hollilla, kun tämä on vähän pienempi kaupunki. Alkaa tympiä pahemman kerran. Kavereistani suurin osa on naisia, eikä heillä ole oikein mitään sinkkuja mieskavereita. Kouluaikanakin luokassani oli pelkkiä naisia. Tuntuu oikeasti, että kaikki hyvät on täytynyt jo mennä tai sitten ne kiinnostavat eivät vaan halua sitoutua (ainakaan muhun). Tulee myös aika riittämätön olo, kun ei koskaan onnista. Masentavaa, mutta aina välillä väkisin tulee se ajatus päähän että elää yksin loppuikänsä. En pysty kuitenkaan oleman kenen tahansa kanssa vaan siitä täytyy löytyä sitä kipinää ja että molemmat on samalla aaltopituudella. En oikeasti keksi miten voisin auttaa asiaan, että hyvät miehet lähestyisivät minua. Lenkkeilen ja salillakin on tullut käytyä, ei mitään jutustelua tapahdu missään. Ajattelin laihduttaa vähän lisää, (vaikka olen norm.painoinen) jo oman tyytyväisyytenikin takia, mutta sitä enempää en ulkonäköänikään pysty muokkaamaan, ainakaan luonnollisesti :D

[/quote]

Lähesty itse miehiä, jos se vaikka auttaa.

[/quote]

Nuoremapana yöelämässä lähestyinkin ja lähes kaikki näytti vihreetä valoa sillon mulle, mutta sillon kuten nykyäänkin, ei niistä kukaan mitään seksiä enempää halunnut tai eivät tykänneet muuten :/ Ja siellä tinderissäkin lähestyin, mutta nyt on tinderit jo poistettu kun meni hermot siihen roskaan!! :D Viimesin niistäkin tapauksista paljastu varatuks ja valehteli muutakin. Ei vaan jaksa selata enempää pettymyksiä :D

Se jonkun tossa edellisellä sivulla kuvailema unelmamies kuulosti muuten hyvältä :D

Vierailija
20/110 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kiva mies tiedossa sulle,ei juo kuin muutaman kerran vuodessa,ei polta.Hoitaa hyvin lapsensa,on hyvin toimeen tuleva.eikä varmasti ole pelkän seksin perässä..

On tällä hetkellä naimisissa,mutta eroa puuhaavat,ovat lasten takia yhdessä vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi