Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että tällainen 'mies'... :S

Vierailija
21.11.2013 |

Älkää ottako 'miestä', joka on ollut äitinsä täyshoidossa koko ikänsä!

Olin tuossa muutama viikko takaperin poissa kotoa jokusen päivän ja arvatkaapa miten miehellä on täällä mennyt...? (Ja mä siis KIRJOITIN SILLE VIELÄ OHJEET, jotta pärjää.) Kotiin tullessa ihmettelin heti, että mikäs täällä haisee...

'Mies':

-jättää ruoat mätänemään jääkaappiin, kun ei muista syödä niitä. Syö karkkia ruoaksi. Kun saa joskus jotain valmisruokaa tehtyä, unohtaa ruoanjämät uuniin mätänemään (äiti on opettanut, että ruoka säilytetään uunissa, jos sitä jää yli...) Lopun ajasta unohtaa syödä yhtään mitään tai käy äidillä syömässä.

-jättää tiskit ihan mihin sattuu lojumaan. Keittiön tiskialtaassa odottaa haiseva yllätys: vettä, jonka joukossa mätänevää ruokaa, tiskejä, tiskiharja ja rätti... Ja meillähän siis on tiskikone.

-ei siivoa muutenkaan. Kaikki lasketaan kädestä mihin sattuu, roskia ja muruja joka puolella, pytty paskainen...

-ei osaa edes pyykkejä laittaa kuivumaan. Olin lähtiessä laittanut pyykit koneeseen ja vielä illalla soittaessa kysyin, laittoiko pyykit kuivumaan ja joo, oli kuulemma laittanut. Ajattelin, että onpas mukavaa. Kun tulin  kotiin, ei ollutkaan niin mukavaa... Pyykit olivatkin unohtuneet TUOLIN PÄÄLLE MÄRKÄNÄ JA KOKO TUOLI SAATANA HOMEESSA! :D

En edes viittinyt suuttua. Ei toi voi olla todellista... Aivan avuton jätkä. 'No kun ei ne pyykit mahtunu narulle, niin ne jäi sit tohon.'

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää...

Vierailija
2/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhuhuh. Onpa tosiaan avuton. Meillä 12-v osaa huolehtia jo ihan kaikesta, ruuankin saavat helpoista aineksista itse tehtyä. Että juu, ei pidä passata lapsia piloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Et viitsinyt suuttua? Mä olisin vetänyt perkeleelliset kilarit ja käskenyt hoitamaan sotkunsa välittömästi. Yääk....puistattaa ajatuskin tiskialtaasta, jossa lilluu veden seassa ruuanjätteet, tiskiluuttu yms...ja se haju! Mut joo, mun miehessä on välillä havaittavissa ihan samanlaista porsaan virkaa. Tosin on petrannut paljon. Nykyisin ihan suht siisti eläjä.

Vierailija
4/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla tosi..:)))))))

Vierailija
5/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on homeinen tuolinsa.

Ap

Vierailija
6/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kiltisti siivosit kaiken? Huh huh. Minä olisin kääntynyt ovelta pois ja ilmoittanut, että jos kämppä ei ole siisti ja hajuton seuraavan kerran kun tulen kotiin niin pakkaan kamani ja häivyn.

Vierailija
7/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sanattomaks vetää... en mäkään olis viittinyt vetää kilareita, mutta olisin kyllä kädestä pitäen näyttänyt miten homma tehdään tai jättänyt kaiken siihen ja kääntynyt kannoillani ja mennyt omalle äidilleni kyllään muutamaksi viikoksi

Vierailija
8/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä... pienen sekasotkun nyt vielä ymmärtää, mutta tuo on jo aika äärimämäistä...

Vierailija
9/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä tässä vuoden aikana yrittänyt sitä opettaa. Ei tavatessamme edes tiennyt, että kuorineen keitetyt perunat täytyy kuoria ennen syömistä. Äiti aina kuori perunat ennen keittämistä... Kyseessä ihan älykäs ja hyvin opintojen/työn saralla menestynyt ihminen ja mukavakin, mutta erittäin tyhmä näissä kotihommissa...

Vierailija
10/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan just on Mies.

"Mies" olis sellainen, joka osais ripustaa ne pyykit kuivumaan, laittais ruokaa essu päällä ja jynssäis pöytiä. Tällaisella 'miehellä' on matalat testosteronitasot, koska hänen aivonsa taipuvat tuollaiseen eikä esim. jalkapallopeli tai tissit telkkarissa vie huomiota niin, että pyykit unohtuvat tuolille.

Nimenomaan sen testosteronituotannon laskun vuoksi miehistäkin tulee usein sitten vanhemmiten siistejä ja akkamaisia nipoja, jotka könyää kiroten pöydän alla leivänmurusten perässä. Nykyään näitä on toki yhä enemmän myös nuorissa miehissä. Toisaalta onpahan sperman laatukin heikompaa kuin koskaan. See the correlation?

Ole vaan tyytyväinen kun olet saanut Miehen. Alkavat olla vähemmistössä nykyään.

Vierailija
11/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo minusta erityisen huolestuttavaa ettei mies haista hometta, paskaista pyttyä, mätänevää ruokaa......!!! :-o

Vierailija
12/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 siis ap

Joo, kädestä pitäen tuota täytyy opettaa. Ei ole äiti edes opettanut tiskejä laittamaan koneeseen tai pyykkejä pyykkikoriin.

Ite sai ratkaista, mitä homeiselle tuolilleen tekee. Muista hommista veloitan sopivasti.

Ap

Vierailija
13/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka neuvoo lähtemään jonnekkin muutamaksi viikoksi ei taida kaikki omistaa tuollaista miestä. Meiltä lyötyy ihan samanlainen ja jos mä lähtisin vielä viikoks lateleenn johonki niin en edes halua tietää miltä näyttäis takas tullessa!

Meillä mies sanoo olevansa masentunut. Ja valitettavasti tiedän että se masennus lähtisi kertaheitolla, jos mies ei joutuisi pari kertaa kuussa heräämään lapsen kanssa aikaisemmin, tiskaamaan kerran viikossa, saisi käyttää omat rahansa aina miten lystää, kaikki vastuu kaikesta olisi minulla, saisi juosta baareissa, seksiä joka päivä ja hyväntuulinen vaimo.

Ei varmaan tarvii kertoa miksi sitä jälkimmäistä ei ole näkynyt vähän aikaan..

Vierailija
14/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei noihin kotitöihin paljon älyä tarvita, jotkut miehet vaan heittäytyy tyhmiksi ja avuttomiksi kotitöiden kanssa, koska ovat oppineet, että sillä tavalla heidän ei tarvitse tehdä mitään. Jotkut naiset tekee ihan samaa esim. auton, kännykän, kaukosäätimen yms. kanssa, ei nekään mitään rakettitiedettä ole, vaativat vain vähän halua perehtyä asiaan.

Tosin kotitöiden kanssa ongelma on se, että jos mies ei siivoa eikä välitä siitä, että kotona on sotkuista ja kotityöt tekemättä, niin ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin joko sietää sotkua tai siivota itse.

Minä yritän parhaillaan siedättää itseäni pieneen sekasotkuun, koska en jaksa enää yksin siivota kaikkea. Meillä mies ei ole erityisen sottainen ja tekee kyllä kotitöitä, mutta vasta siinä vaiheessa kun "on aikaa" tms, ja minulla usein menee hermot jo paljon enne sitä. Mutta nyt olen esim. antanut pyykkien olla narulla (makuuhuoneessa olevassa telineessä) koko viikon enkä pese uutta pyykkiä viikonloppuna kuten yleensä, joten mies saa hoitaa sen. Mutta tiedän, että se havahtuu siihen vasta sunnuntaina, jolloin ei ehdi pestä kaikkia likaisia, mutta olkoon, tarkoitus on siedättää itseni siihen, ettei joka viikonloppu tarvitse pestä pyykkikoria tyhjäksi jne...

Vierailija
15/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:18"]

Ja sinä kiltisti siivosit kaiken? Huh huh. Minä olisin kääntynyt ovelta pois ja ilmoittanut, että jos kämppä ei ole siisti ja hajuton seuraavan kerran kun tulen kotiin niin pakkaan kamani ja häivyn.

[/quote]

Niin varmaan. Varmasti jättäisit sun miehen tuosta syystä.

Vierailija
16/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tuo yllätyksenä? Minkälainen miehen oma koti oli ennen kuin muutitte yhteen?

Vierailija
17/17 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:21"]

Olen mä tässä vuoden aikana yrittänyt sitä opettaa. Ei tavatessamme edes tiennyt, että kuorineen keitetyt perunat täytyy kuoria ennen syömistä. Äiti aina kuori perunat ennen keittämistä... Kyseessä ihan älykäs ja hyvin opintojen/työn saralla menestynyt ihminen ja mukavakin, mutta erittäin tyhmä näissä kotihommissa...

[/quote]

Miksi pitäisi? Kuorissa sijaitsee suurin osa perunan vitamiineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän