Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa uskottoman naisen?

Vierailija
25.09.2013 |

Haluaisin kyllä luottaa naisystävääni, mutta tätä palstaa lukiessa tulee sellainen kuva, että pettäminen on kovin yleistä. Uskon myös, että naiset ovat taitavia peittämään jälkensä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut haisee spermalle aina, kun hutsu on vähän pidempään poissa kotoa.

Vierailija
2/26 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhien tuoksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mustasukkaista tyyppiä. Jos sama pelko ajoi edellisen parisuhteesi karille niin sinun kannattaisi keskustella ongelmastasi paitsi naisystäväsi niin myös ammattiauttajan kanssa. 

Pelko naisen uskottomuudesta ei aina ole perusteeton. Ainakin joka kolmas nainen ja mies on jossakin vaiheessa elämäänsä kumppanilleen uskoton. Mieti etukäteen mitä itse tekisit jos joutuisit tuohon tilanteeseen. Näin vältät syyllistymästä perheväkivallan ja rikosseuraamukset.

Oletko puhunut asiasta naisystäväsi kanssa?

Vierailija
4/26 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mahda asialle mitään. On totta että olemme erittäin taitavia peittämään jäljet. Minulla ainakin kihelmöi enemmän alapäässä kuin mieheni osaa aavistaa. Hänen ollessa työmatkoilla tai poissa minua käy onneksi helpottamassa hänen yksi ystävistään sekä lähellä asuva fuckbuddy.

Elämä on ihanaa, nautihan sinäkin ettet jää vain yksin. 

Vierailija
5/26 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista, en kyllä mielestäni ole mustasukkaista tyyppiä, eikä minulla ole mitään syytä epäillä mitään. Mikäli naisystäväni kuitenkin pettäisi minua, toivoisin kuitenkin saavani sen selville, että voisin antaa anteeksi. Parasta olisi tietenkin, jos hän kertoisi sen itse, mikäli näin kävisi, mutta en usko, että hän kertoisi edes parhaille ystävilleen. Mikäli toinen olisi uskoton, niin minua loukkaisi eniten asian salaaminen. Itse olen uskollinen, mutta mikäli hetken huumassa ajautuisin pettämään, niin en varmasti pystyisi asiaa salaamaan.

Vierailija
6/26 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on tyttöjen kanssa puhuttu tästä paljon. Kaikki meistä ovat jossakin elämänsä vaiheessa pettäneet, mutta olemme silti omasta mielestämme kunnollisia naisia. Pitkässä suhteessa vain tulee sellaisia jaksoja, jolloin se oma puoliso ei kertakaikkiaan innosta lainakaan. Silloin tulee helposti petettyä, jos seksihalut ovat kovat.

Ei se niin vaarallista ole, jos pitää huolen siitä, ettei saa tauteja eikä asia tule puolison tietoon. Me on sorruttu yleensä lomareissuilla tai työmatkoilla. Yksi meistä on lisäksi oikein etsinyt pidempiaikaista panokaveria. Itse en tuohon ryhtyisi. Riittää, jos joskus loma- tai työmatkoilla panee.

Vierailija
7/26 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:23"]

Me on tyttöjen kanssa puhuttu tästä paljon. Kaikki meistä ovat jossakin elämänsä vaiheessa pettäneet, mutta olemme silti omasta mielestämme kunnollisia naisia. Pitkässä suhteessa vain tulee sellaisia jaksoja, jolloin se oma puoliso ei kertakaikkiaan innosta lainakaan. Silloin tulee helposti petettyä, jos seksihalut ovat kovat.

Ei se niin vaarallista ole, jos pitää huolen siitä, ettei saa tauteja eikä asia tule puolison tietoon. Me on sorruttu yleensä lomareissuilla tai työmatkoilla. Yksi meistä on lisäksi oikein etsinyt pidempiaikaista panokaveria. Itse en tuohon ryhtyisi. Riittää, jos joskus loma- tai työmatkoilla panee.

[/quote]

Wuhuu, tää on taas tätä naisten oikeutta. Pettävät miehet on sikoja, mutta naisten kohdallahan asia on niin, että "Pitkässä suhteessa vain tulee sellaisia jaksoja, jolloin se oma puoliso ei kertakaikkiaan innosta lainakaan". Niinpä niin. Aina kun nainen pettää, niin tapahtumille löytyy luonnolliset ja täysin ymmärrettävät syyt. Miehiä ei kuitenkaan haluta ymmärtää. Naiset: jos haluatte tasa-arvoa, niin käyttäytykää sen mukaan! Omista teoista on otettava vastuu. Kasvakaa aikuisiksi.

Ties kuinka monta kertaa olen netistä lukenut näitä juttuja, kuinka miehestä tuli kovin etäinen ja seksistä katosi se jokin ja kohta ei ollut läheisyyttäkään ja nainen kirjaimellisesti joutui pettämään. Miehen puolelle asia näyttää kuitenkin siltä, että naista ei kiinnosta seksi, vaikka mitä tekisi ja mieheltä menee sitten into muuhunkin läheisyyteen.

Vierailija
8/26 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panen kaikkia akkoja ihan vain sen vuoksi ettei kiikkustuolissa tarvi miettiä jotta olisiko sittenkin pitänyt..

Tehköön akat mitä huvittaa. Usein he ensin ovat ns. tarkkoja mutta kun kerran nussii kunnolla niin sitten he ovat valmiita tekemään mitä tahansa saadakseen uudestaan. Reppanoista moni ei ole aiemmin edes kokenut orgasmia puhumattakaan ejakulaatiosta. Sitten kun noita kokee niin ei paljon ukot paina kun koettaavat painostaa oikeaan suhteeseen ja aloittaa "omistamisen" jotta vain he saisivaat nauttia palveluistani.

Nimim. Noin sata Naista

Vierailija
9/26 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastaaja numero 7 toi esiin mielenkiintoisen näkökulman. Itse kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta en usko, että kyseessä on uusi ilmiö, sillä evoluution kannalta on tärkeämpää, että naiset ovat tietyllä tapaa ailahtelevia. Mikäli naiset suosisivat vuodesta toiseen samankaltaisia (tai samaa miestä), niin lajin kehitys tyssäisi. Valtaa ja mammonaa tavoittelevat geenit saisivat ylivallan ja tuhoisivat ihmiskunnan. On vain kaikkien meidän etumme, että naiset toisinaan retkahtavat kitaraa soittaviin runopoikiin, valtavankokoisiin muskelimiehiin tai analyyttisiin, hauskoihin ja keskustelutaitoisiin herrasmiehiin.

Miksi nämä syrjähypyt on niin tärkeää salata omalta kumppanilta?

Syysterveisin,

viestiketjun aloittaja

Vierailija
10/26 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset joilla ei oo itsekuria muutenkaan tekevät hetken mielijohteessa mitä sattuu.

Vierailija
11/26 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys kuuluikin miten petturin tunnistaa...no jatkuva puhelimen pitäminen äänettömällä ja muutenkin sen piilottelu....pikkuhousupyykki lisääntyy....oma mies ei enää tahdo saada p...ua, selittämättömät häipymiset tunneiksi kotoa.....ehkä yökyläilyt joita ei ennen ole ollut......hermostuneisuus ja kiukuttelu......ja ehkä omasta ulkonäöstä parempi huolehtiminen. kokemusta usealta vuodelta.

Vierailija
12/26 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:35"]

Mielestäni vastaaja numero 7 toi esiin mielenkiintoisen näkökulman. Itse kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta en usko, että kyseessä on uusi ilmiö, sillä evoluution kannalta on tärkeämpää, että naiset ovat tietyllä tapaa ailahtelevia. Mikäli naiset suosisivat vuodesta toiseen samankaltaisia (tai samaa miestä), niin lajin kehitys tyssäisi. Valtaa ja mammonaa tavoittelevat geenit saisivat ylivallan ja tuhoisivat ihmiskunnan. On vain kaikkien meidän etumme, että naiset toisinaan retkahtavat kitaraa soittaviin runopoikiin, valtavankokoisiin muskelimiehiin tai analyyttisiin, hauskoihin ja keskustelutaitoisiin herrasmiehiin.

Miksi nämä syrjähypyt on niin tärkeää salata omalta kumppanilta?

Syysterveisin,

viestiketjun aloittaja

[/quote]

Aika kummallista logiikkaa teikäläisellä. Eikös yksiavioisuus ja uskollisuus hoida ihan saman asian. Ihmisen pariutuvat erilaisista syistä erilaisten ihmisten kanssa. Ei ne syrjähypyt mitään evoluutiota ylläpidä. Syrjähyppyjen innokas hyväksyvä argumentointi vain johtuu siitä, että itse haluaisi sellaista harrastaa. Kukapa ei haluaisi, mutta on aika lapsellista, että sille tarvitsee hakea erilaisilta foorumeilta myötätuntoa. Jos joltakulta myötätuntoa tarvitaan, niin hakekaa sitä omalta puolisolta. Kaikkien muiden mielipiteet ovat turhia. Ja jos puoliso ei hyväksy, niin asia on syytä niellä tai vaihtaa puolisoa. Selän takana pettäminen on pelkureiden touhua. 

Vierailija
13/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis reilua kertoa mulle rakas tytöystäväni jos petät minua koska silloinhan saisin itsekkin pettää sinua. jos molemmat sais pettää ja tietäisimme siitä asia olis ihan fine. se ei oo reilua jos vain sinä petät minua ja itse en saa vieraissa käydä...

Vierailija
14/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta ex puolisostani sen huomasi kun puhelin kasvoi käteen kiinni ja oli äänettömällä ja kulki ihan joka paikkaan mukana, hyvä ettei saunaankin. Vastaukset tyyliin mitä se sulle kuuluu, no, ihan totta ei kuulukaan. Lisäksi kun oli mennyt jo huonosti joitakin kuukausia ja mikään ehdotukseni yhteisestä, kahdenkeskisestä ajasta ja tekemisestä ei kiinnostanut häntä. Paras ja varmin merkki oli se että hän muuttui yhtäkkiä läheisemmäksi, suukkoja, lusikassa nukkumista, helliä sanoja...tämä sai epäilykset huippuunsa ja vaisto osui oikeaan. Ei kertonut edes itse. Sain itse hänet narautettua ja sitten tunnusti pettäneensä. Hyvin peitti jälkensä mutta teki sen yhden kuuluisan virheen, ehkä tahallaan. Hotellihuoneen kuitti nimittäin...

Vierailija
15/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te, että kaikki naisina esiintyvät tässä ketjussa on oikeesti naisia? Haloo! Suurin osa selkeesti miehiä.

Vierailija
16/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä voi tunnistaa mistään. Joko luotat tai et. Ajan myötä kasvaa luottamus, kun näet, että hän on sen arvoinen.

Vierailija
17/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras keino ylimalkaiseen stekkaukseen on k pistetili pirkka lehden välissä sekä s kaupan sivulle kirjautuminen ja katso missä nainen on ostellut s kortilla voi olla ruokailuja fransmannissa, sokos hotellia yms yms s kosmetiikka ostoksia eli kortonkia

itse stekkasin exän menot, yöpymisiä, kuohuviiniä yms yms näkyi ihan printillä, sitten ne 4-5 h iltaliikuntatuokiot,lisääntyneet ylityöt, tihentynyt suihiotto pyytämättä, pillun anto yms  ovat hyviä merkkejä

Vierailija
18/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omasta ex puolisostani sen huomasi kun puhelin kasvoi käteen kiinni ja oli äänettömällä ja kulki ihan joka paikkaan mukana, hyvä ettei saunaankin. Vastaukset tyyliin mitä se sulle kuuluu, no, ihan totta ei kuulukaan. Lisäksi kun oli mennyt jo huonosti joitakin kuukausia ja mikään ehdotukseni yhteisestä, kahdenkeskisestä ajasta ja tekemisestä ei kiinnostanut häntä. Paras ja varmin merkki oli se että hän muuttui yhtäkkiä läheisemmäksi, suukkoja, lusikassa nukkumista, helliä sanoja...tämä sai epäilykset huippuunsa ja vaisto osui oikeaan. Ei kertonut edes itse. Sain itse hänet narautettua ja sitten tunnusti pettäneensä. Hyvin peitti jälkensä mutta teki sen yhden kuuluisan virheen, ehkä tahallaan. Hotellihuoneen kuitti nimittäin...

Kuitit oli hauska lisä siihen kun aloin keräämään todisteita exäni petollisuudesta. Ravintolakuitteja kahdelle, seksikkäitä alusvaatteita, matkalippu jonka päivämäärän hän oli valehdellut (oli matkustanut junalla päivää aikaisemmin kuin väitti). Käytös muuttui erikoiseksi, oli energinen ja pirteä, aloitti liikuntaharrastuksen (kävi päivittäin iltakävelyllä). Lähdin itsekin lenkille, mutta seura ei kelvannut. Näin häntä muutaman kerran kävelemässä ja aina luuri korvalla. Kuitenkaan hän ei koskaan kertonut kenenkään tuttavansa kuulumisista. Hyvä konsti on ehdottaa isompaa yhteistä hankintaa, esim. uutta autoa. Ilme paljasti heti, että ei haluaisi hankkia mitään vaikeasti jaettavaa jos vaikka avioero odottaisi...

Jatkoin tätä huonosti onnistuneen peittelyn seuraamista jonkin aikaa ihan harrastusmielessä. Lopulta nolasin hänet julkisesti esittämällä todisteet huoraamisesta ja nakkasin pellolle.

Vierailija
19/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä panen kaikkia akkoja ihan vain sen vuoksi ettei kiikkustuolissa tarvi miettiä jotta olisiko sittenkin pitänyt..

Tehköön akat mitä huvittaa. Usein he ensin ovat ns. tarkkoja mutta kun kerran nussii kunnolla niin sitten he ovat valmiita tekemään mitä tahansa saadakseen uudestaan. Reppanoista moni ei ole aiemmin edes kokenut orgasmia puhumattakaan ejakulaatiosta. Sitten kun noita kokee niin ei paljon ukot paina kun koettaavat painostaa oikeaan suhteeseen ja aloittaa "omistamisen" jotta vain he saisivaat nauttia palveluistani.Nimim. Noin sata Naista

Mistä sä noita naisia löydät? Kyllä mun kavereista suurin osa on orgasmin kokenut ja itsekin olen saanut lähes jokaisen seksikumppanin kanssa.

Vierailija
20/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin yksi vastaaja sanoi, ei sille voi mitään. Siksi pitää olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. Jo periaatteesta ja naisvihasta johtuen itsekin petän aina kun se on mahdollista. Eihän sitä aina uutta naista järjesty, mutta aina silloin tällöin.