Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett-kokemuksia

Vierailija
14.07.2013 |

Sisko on pudottanut toukokuun lopusta alkaen 15kg täysnutrauksella (pussipirtelöt). Alkupaino hänellä ? mutta pitkälti yli sadan. Nyt syö jo yhden pirtelön sijasta salaattiannoksen/päivä.

Ite ostin tänään Tarjoustalosta 9,90€/25kpl vaniljapirtelöjauhepakkauksen ja meinaan huomenna rueta = viis päivää. Jos tuntuu ookoolta, jatkan.

Alkupaino siinä 91kg tuntumassa, pituus 169cm.

Onko teillä millaisia kokemuksia noista jauhepirtelöistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyviä kokemuksia! Olen itse nyt kolme viikko ollut täysnutrauksella ja painonpudotus on ollut seuraavaa:

1. viikko - 4 kg (nesteitä varmasti suurin osa)

2. viikko - 1,8 kg

3. viikko -1,5 kg

Eli vain kolmessa viikossa 7.3 kg pois. Alkupainoni oli 73.5 kg.Nyt olen jo normaalipainoindeksin sisällä. Aion jatkaa täysnutrausta vielä viikon, sitten alan ottaa yhden tavallisen aterian mukaan.

Tosi helppoa on ollut lukuunottamatta päiviä 2-3. Silloin olin vähällä luovuttaa kun päätä särki, oli heikko olo, huimasi, paleli. Kun kuitenkin luin että on normaalia ja että oireet menee pois kun ketoosi menee päälle, jaksoin, ja tosiaan, 4. päivänä oli jo hyvä olo ja nälkä pois ja se on pysynyt niin siitä asti. Sen huomasin että YHTÄÄN ei kannata antaa syömishimolle periksi: kerran söin ihan 2 cm palan leikkelettä kun annoin koiralle, ja tuli olo että voisin ahmia koko paketillisen. Mutta en onneksi sortunut, himo vaan oli niin yllättävän kova että enää en uskalla pieniäkään poikkeuksia täysnutraukseen tehdä.

Vierailija
2/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kusetusta. Paremman tuloksen saa jos syö proteiinia. Heitin just roskiin muutaman Nutrilett-ruoan, koska ne maistuu niin kamalalta. Onneksi ostin vain 3 päivän ruoat, niitäkään en pystynyt syömään paskan maun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:51"]

Hirveetä kusetusta. Paremman tuloksen saa jos syö proteiinia. Heitin just roskiin muutaman Nutrilett-ruoan, koska ne maistuu niin kamalalta. Onneksi ostin vain 3 päivän ruoat, niitäkään en pystynyt syömään paskan maun takia.

[/quote]

Kusetusta nuo ei kyllä ole, VLCD-dieetit on paljon tutkittu ja lihavuuden virallisen Käypä Hoito -suosituksenkin suosittelema hoitomuoto. 

Selvästi sinulla ei ollut tarpeeksi suurta halua tai tarvetta laihtua nopeasti, jos kerran joku huono maku saa sinut luovuttamaan :) Minä taas söisin vaikka paskanmakuista tällä hetkellä, jos tietäisin että sillä laihtuu nopeasti mutta turvallisesti. Onneksi Nutrilett suklaa- ja vaniljapirtelöt, joilla siis elelen, ei ole edes kovin pahoja, joskaan ei hyviäkään. Eikä sillä maulla niin väliä ole, ajattelen enemmän lääkkeenä kuin ruokana niitä. 

Vierailija
4/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin vatsa niistä sekaisin, että roskiin lensivät :( Pieretti koko ajan ihan hulluna ja maha lorisi ja sitä väänsi. Nyt sitten mennään mehukeitto-raejuusto-broileri-salaattilinjalla.

Vierailija
5/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin laihtuu jollain karppausdieetillä, jossa saa syödä oikeaa ruokaa. Sorry vaan, mutta Nutrilett on silkka rahastuskeino tyhmille. Voihan sitä yhtä hyvin syödä vaikka lihaliemikuutioita kolme per päivä, ja hyvin laihtuu. Oletteko jotain Nutrilett-konsultteja, kun on tarvetta todistella dieetin hvyyyttä?

Vierailija
6/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän nutrileteillä ja allevolla niiden sisältämien vitamiinien vuoksi. Karppaaminen on hengenvaarallista. Mulle tuli sydämen rytmihäiriöitä ja hermokipuja jotka jatkui pitkään lopetettuani karppaamisen.

Nyt olen laihtunut miltei 16kiloa vajaassa 4 kuukaudessa ja olen lähellä painoa ennen raskautta.

Olen ollut hoikka koko ikäni joten uskon ettei ylipaino  palaa kun palaan normaaliin ruokaan. Syön kuten ennen raskautta. Nutraamalla sain ahmimiskierteen poikki. Raskaana jostain syystä vaan söin ja imetyksen jälkeenkin vaan jatkoin syömistä.

Vierailija
7/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:26"]

Paremmin laihtuu jollain karppausdieetillä, jossa saa syödä oikeaa ruokaa. Sorry vaan, mutta Nutrilett on silkka rahastuskeino tyhmille. Voihan sitä yhtä hyvin syödä vaikka lihaliemikuutioita kolme per päivä, ja hyvin laihtuu. Oletteko jotain Nutrilett-konsultteja, kun on tarvetta todistella dieetin hvyyyttä?

[/quote]

No laihtumisnopeus kyllä ei ole mitenkään verrannollinen karppaus vs. Nutrilett. Tavallisesta ruoasta, ei edes karppiruoasta, kun ei millään saa vain 550 kcal päivässä niin että kuitenkin saisi kaikki keholle välttämättömät ravinteet. Ja jos kaloreita saa enemmän, laihtuu hitaammin. 

En ole mikään Nutrilett-konsultti - hassu kysymys sinänsä, pitäisikö sinulta kysyä oletko joku karppauskonsultti kun mainostat karppaamista...? Olen vain tyytyväinen aikoinani 16 kg Nutrilettilla hyvin vaivattomasti pudottanut laihduttaja, jolle kilot ei ole kohta 3 vuodessa tulleet edes takaisin. Karppaamistakin kokeilin mutta minä en sillä valitettavasti laihtunut ilman tiukkaa kalorinlaskentaa ja -rajoitusta ja nälkää.

Vierailija
8/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat antioksidantit ja vitamiinit saa kyllä paremmin oikeista ruoista, kuten pihvistä ja vihanneksista. Nutrilett-jauheet maistuu aivan kamalilta, tietysti jos haluaa tuntea oikein uhrautuvansa dieetin takia niin siitä vaan, mutta parempiakin keinoja on. Itselläni toimii South Beach- ruokavalio: proteiinia (pihvejä, lohta, raejuustoa), hyviä hiilareita (kurkkua, salaatteja) ja jälkkäriksi ricottaa maustettuna. Maistuu vähän paremmalta kuin Nutrilettin kuivamuonat. Ja tulee loppupeleissä edullisemmaksi ja terveellisemmäksi.

Vierailija
9/14 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aloittelija. 5. päivä takana, kolme viikkoa olisi tarkoitus tällä olla. :) Ennen tätä yritin syödä tavallista ruokaa sen alle 800 kcal ja voin kertoa, että nämä pussikeitot pitää todella paljon paremmin nälkää ja turvallisempaakin on, eikä repsahtamisen vaara ole niin suuri kun on totaalikieltäytymislinjalla. :) Olen ollut jopa juhlissa notkuvien herkkupöytien ääressä, mutta ei ole ollut edes vaikeaa olla ottamatta, kun tietää että yhdestäkin palasta sössisin koko homman. Nyt 5 päivässä on lähtenyt melkein 3 kg.

Vierailija
10/14 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä vastauksista.

Ensimmäinen vaniljapirtelö kiskottu kiduksiin. On kuin vauvan velliä (vaikkei niiden mausta ole kokemusta). Lähtöpaino 91,6kg. Normaalipaino olisi kutakuinkin 20kg tästä pois, mutta elän ensin nämä 5 päivää ja katson jatkanko :)

Vierailija
11/14 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan myös, aion pitää kahden viikon kuurin.

Vierailija
12/14 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille pelleille voi kuin nauraa.

Vierailija
13/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Nutrilett on hyvä keksintö. Itselläni on nyt lähtenyt 3,7 kiloa 10ssä päivässä. Paino tippuu vakaasti ja rauhalisesti.

Vierailija
14/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin järkyttävän makuisia että roskiin meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi