Sinkkulaiva, Marja
Kommentit (32)
reppana syöny ittensä muodottomaksi jo tuossa iässä, ne jätkät baarissa oli ihan vaivaantuneita, kun ryhävalas rantautui heidän pöytäänsä.
Sitten koettaa kommentoida kaikenlaista suhteista vaikka on hikisesti täyttäny 20, mitäpä jos menisi takaisin sinne perähikiälle mistä oli tullutkin.
Itse miehenä juoksisin karkuun tommosia tankkeja, joista näkee päälle päin ,että ruoka maistuu, liikunta ei ja nuo amiskoulukielenkäyttö kertookin sitten loput.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 22:25"]
reppana syöny ittensä muodottomaksi jo tuossa iässä, ne jätkät baarissa oli ihan vaivaantuneita, kun ryhävalas rantautui heidän pöytäänsä.
Sitten koettaa kommentoida kaikenlaista suhteista vaikka on hikisesti täyttäny 20, mitäpä jos menisi takaisin sinne perähikiälle mistä oli tullutkin.
Itse miehenä juoksisin karkuun tommosia tankkeja, joista näkee päälle päin ,että ruoka maistuu, liikunta ei ja nuo amiskoulukielenkäyttö kertookin sitten loput.
[/quote]
Sä olet ikävä ihminen.
Ajattele miten ikävää olisi, jos ruoka EI maistuisi!
Miehenä ymmärrän miksi on sinkkuna ja ei lähestymisiä miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:56"]
Miehenä ymmärrän miksi on sinkkuna ja ei lähestymisiä miehiltä.
[/quote]Sarjan paras nainen tähän asti. Katso peiliin ja mieti miksi kukaan ei lähesty sinua
Marja oli kyllä juuri sen oloinen nainen, jota pelimiehet pyörittävät ihan miten tahtovat. Sori vaan.
Kauheaa valitusta siitä, kuinka miehet eivät tee aloitteita. Veikkaanpa kuitenkin, että illan aikana useimmat miehet tekivät aloitteita ja jotkut naiset saivat osakseen useita aloitteita. Miehet tekevät aloitteita niitä naisia kohtaan, joita pitävät viehättävinä. Aika moni pitää vähemmän viehättävänä ylipainoa ja päällekäyvää käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:15"]
Kauheaa valitusta siitä, kuinka miehet eivät tee aloitteita. Veikkaanpa kuitenkin, että illan aikana useimmat miehet tekivät aloitteita ja jotkut naiset saivat osakseen useita aloitteita. Miehet tekevät aloitteita niitä naisia kohtaan, joita pitävät viehättävinä. Aika moni pitää vähemmän viehättävänä ylipainoa ja päällekäyvää käytöstä.
[/quote]
Totta joka sana.
Mä oon eri mieltä, noin 5 kiloa pois ja suuta ihan pikkuisen soukemmalle niin tuossa olisi oikeasti aika mahtava nainen.
T. Mies 28v.
No 5kg tuossa massassa nyt ei näy missään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:29"]
No 5kg tuossa massassa nyt ei näy missään.
[/quote]
Kyllä näkyy, 5 kiloa pois niin pyöreyttä jää vielä suloisesti oikeisiin paikkoihin. Just sellainen tuntuu sängyssä ihan hiton hyvältä.
Mutta jokaiselle tietysti mieltymysten mukaan. Mulle sopivan pehmeä nainen on ainoa vaihtoehto.
Tuliko kenellekään muulle mieleen, että olivat tuon ns. kämppiksen kanssa pari, ja lähteneet ohjelmaan vain ilmaisen laivareissun takia? Sanoisin omaavani aika hyvän tutkan ja nyt hälytti pahemman kerran!
Tollanen on niin nähty, kehuskellaan "vahvuudella" ja sillä, että miehet eivät "uskalla" lähestyä. Todellisuudessa eivät halua, koska eivät vaan etsi ylipainoista ja suulasta seuraa. Eihän se mikään vika ole miehissä jos tykkäävät normaalipainosta ja tyylikkäästä käytöksestä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:36"]
Tuliko kenellekään muulle mieleen, että olivat tuon ns. kämppiksen kanssa pari, ja lähteneet ohjelmaan vain ilmaisen laivareissun takia? Sanoisin omaavani aika hyvän tutkan ja nyt hälytti pahemman kerran!
[/quote]
Mun tutka ei piipannut, mutta hauska teoria kyllä. Itse kiinnitin huomiota vain siihen, että näillä tuntui oikeasti olevan kivaa tuolla laivalla, toisin kuin monella aikaisemmin sarjassa esiintyneellä.
Siitä Sofiasta minulle jäi tunnelma, että oli lähtenyt reissuun vain vitsillä tylyttämään miehiä, komedian vuoksi. Oli sen verran tylyä meininkiä kyllä. Sen verran "out of my limits".
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:15"]
[/quote]Höpö höpö. Tuolla laivalla ei ollut yhtään miestä jolla olisi ollu vara valita.
Musta oli ensimmäinen aito ja hauska tyyppi ja jakso koko sarjan aikana..
Erinomainen tapaus, hauska, ei pätkääkään kanamainen, eikä mitenkään päällekäyvä. Ei tarvi kyllä olla mikään "vahvakaan luonne", jotta tuollaisen kanssa pärjää. Tavallista parempi muija vaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:18"]
Mutta yllättävän hyvä laulaja.
[/quote]
(Huutonaurua)
Eiu helvata, mitä joikaamista. ei tuo ole hyvää laulajaa nähnytkään. [/quote]
Tunnetko vain Sibelius-akatemian laulupuolen kasvatteja?
Minä väitän, että normaaliin karaoketasoon nähden tuo oli oikeasti ihan hyvä laulaja.
Suomalaisissa on se uskomattoman veemäinen piirre, että täällä ei saa ilmaista itseään, jos ei ole maailman paras. Muuten sinut lytätään maanrakoon ja olet vapaata riistaa nälvimiselle, josta niin moni tämän maan kansalainen pitää.
Ei mikään ihme, ettemme laula kuin kännissä. Eikä mikään ihme, että Suomessa on niin vähän elämäniloista heittäytymistä asioihin.
Mä laulaisin mielelläni tuon Marjan kanssa parit duetot ja sitten lähdettäisiin vähän tanssahtelemaan.
T. Mies 28v.
Ihana huumorintaju :D ja murre.