Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 28-vuotias Alepan täti löytää miehen?

Vierailija
10.05.2017 |

Olen ihan tavallinen tyyppi. En ole kaunotar, mutta en riko peilejä. Oon normaalipainoinen ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Pidän lautapeleistä, urheilusta (penkillä ja kentillä), scifistä ja fantasiasta. Luen paljon kirjoja ja katson paljon leffoja, erityisesti leffafestarit kiinnostavat. Välillä käyn baarissa tai klubilla, mutta vietän mielelläni aikaa myös kotona yksin tai ystäviä emännöiden tai kylässä kavereilla. Matkustan melko paljon. Ja kuten otsikosta ilmenee, en ole mikään nuori menestyjä.

Mistä ihmeessä löytäisin miehen? Haluaisin jonkun, joka on kiinnostunut suht samoista jutuista tai edes osasta niistä, jotta voisi innostua ja harrastaa välillä myös yhdessä. Olen tinderissä, mutta tuntuu, että siellä kaikki miehet, jotka on kiinnostuneita suht samoista jutuista ovat jonkin sortin maistereita ja hyvissä duuneissa enkä usko, että kelpaan niille.

Missä kaikki kirjoja lukevat Siwan sedät? :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kokeillut k-kauppaa?

Vierailija
2/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ittelle tuo kyllä kuulostaisi ihan hyvälle. Saatettais jopa pärjätäkin, mutta jos se kerran on este että olen maisterismies....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaosastolta

Vierailija
4/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei hirveästi kiinnosta naisen tulotaso. Tärkeämpää on yhteiset kiinnostuksen kohteet ja se, että nainen on fiksua ja mukavaa seuraa. Voisin elää Siwan tai Alepan tädin kanssa, ei mitään ongelmaa siinä. Ehkä kannattaa etsiä miestä niistä urheiluharrastuksista tai sitten leffa- ja kirjaharrastuksista.

Vierailija
5/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole maisteri mutta olenpahan muuten vain lukenut kaveri. Olen ihan komeaksi monen naisen kehuma, joten uskottavahan se on. Kelpaisit kyllä minulle, ja asioinkin aina silloin tällöin Alepassa. Että silleen.

Vierailija
6/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko kokeillut k-kauppaa?

Kassalla ala katsella iskumielellä?  Itse sain yhden kun hymyilin hänelle oikein aurinkoisesti. ;-)

Vierailija
7/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ittelle tuo kyllä kuulostaisi ihan hyvälle. Saatettais jopa pärjätäkin, mutta jos se kerran on este että olen maisterismies....

Oisko se sulle este, että en ole maisterisnainen? Oonko vaan jotenkin liian itsetietoinen tän asian kanssa? Ainakin tinderissä miehet tuovat tosi voimakkaasti koulutustaan ja (kiinnostavaa ja vakuuttavaa) duunipaikkaansa. Siitä oon jotenkin ajatellut, että tää on niille tärkeää ja siksi tällainen haahuilija olisi jo valmiiksi out.

Vierailija
8/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se Alepan täti jonka kanssa minulla on ollut silmäpeliä ja moikkaat aina vaikka olet hyllyjä täyttämässä niin tulen huomenna kysymään treffeille.

Vierailija
9/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatädit on parhautta! :)

Vierailija
10/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tinder deittini oli tohtori, koulutus ei lämmitä. Alepan kassa samalla viivalla. Ulkonäkö, josta treenattu kroppa on 80%, sekä luonne ratkaisee. Harrastuksista plussaa jos on yhteensopivat, baareista miinusta.

Vierailija
11/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko turvenuija?

Scifistä, leffoista ja lautapeleistä heruisi minulta iiiiiiso plussa.

M

Vierailija
12/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei hirveästi kiinnosta naisen tulotaso. Tärkeämpää on yhteiset kiinnostuksen kohteet ja se, että nainen on fiksua ja mukavaa seuraa. Voisin elää Siwan tai Alepan tädin kanssa, ei mitään ongelmaa siinä. Ehkä kannattaa etsiä miestä niistä urheiluharrastuksista tai sitten leffa- ja kirjaharrastuksista.

Urheiluharrastuksessa oon tavannut paljon kiinnostavia tyyppejä, mutta harmillisesti (tai toki hyvä heille) kaikki pariutuneita. Mutta sikäli kyllä hyvä vinkki, että on ollut helpompaa törmätä urheilupiireissä tyyppeihin, jotka pitävät myös kirjoista, leffoista ja peleistä kuin törmätä noiden kolmen parissa tyyppeihin, joiden mielestä urheilu ei ole idioottien hommaa. Kirjoissa ja leffoissa ei oikein ole samanlaista sosiaalista puolta, harmillisesti.

Vierailija
13/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille naisen koulutus ja ammatti ole maailman tärkein asia. Miehet tuovat omaa koulutustaan ja duunia esille vain koska monille naisille on tärkeää saada hyvin tienaava mies. Eli tuodaan niitä asioita esille millä ajatellaan olevan muille merkitystä.

Vierailija
14/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko turvenuija?

Scifistä, leffoista ja lautapeleistä heruisi minulta iiiiiiso plussa.

M

Jos nuijit nykyään pääkaupunkiseudulla niin jo vain. Muuten menee vähän etähommiksi. :)

Vierailija
15/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen tyyppi. En ole kaunotar, mutta en riko peilejä. Oon normaalipainoinen ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Pidän lautapeleistä, urheilusta (penkillä ja kentillä), scifistä ja fantasiasta. Luen paljon kirjoja ja katson paljon leffoja, erityisesti leffafestarit kiinnostavat. Välillä käyn baarissa tai klubilla, mutta vietän mielelläni aikaa myös kotona yksin tai ystäviä emännöiden tai kylässä kavereilla. Matkustan melko paljon. Ja kuten otsikosta ilmenee, en ole mikään nuori menestyjä.

Mistä ihmeessä löytäisin miehen? Haluaisin jonkun, joka on kiinnostunut suht samoista jutuista tai edes osasta niistä, jotta voisi innostua ja harrastaa välillä myös yhdessä. Olen tinderissä, mutta tuntuu, että siellä kaikki miehet, jotka on kiinnostuneita suht samoista jutuista ovat jonkin sortin maistereita ja hyvissä duuneissa enkä usko, että kelpaan niille.

Missä kaikki kirjoja lukevat Siwan sedät? :D

Siwan setien varaan ei paljoa kannatta laskea, heitä kun ei enää ole ;) 

Mutta  perataas tilannettasi hieman. Mistä se on mielestäsi eniten kiikastanut, ettei miestä ole löytynyt? Näin miehenä voin heti suoralta kädeltä sanoa, että naisen harrastuksilla, koulutuksella, tai minun koulutuksella suhteessa naisen koulutukseen, ei ole hevon peen merkitystä, kun minä naisia sillä silmällä katselen. Jos nainen on miellyttävän näköinen ja myös miellyttävän oloinen, niin se on tärkeintä. 

Mitä tinderiin ja muihin vastaaviin tulee, niin unohda ne ja etsi miehesi oikeasta elämästä. Sinullahan on aitiopaikka siinä Alepan kassalla antaa pientä flirttiä mukaville miehille. 

Mutta näin miehenä on valitettavasti todettava, että ulkonäkö ja nimenomaan pärstäkerroin on kaikkein tärkein. Kaukana tulee kaikki muu. Se ei valitettavasti vielä ihan riitä, että peili ei hajoa peilatessa, vaan muutama piiru enemmän vaaditaan, että kiinnostus herää.

Vierailija
16/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä ole ruma

2. Älä ole ylipainoinen

3. Älä ole mitäänsanomaton

4. Hymyile paljon, katso silmiin

5. Uskalla olla aloitteellinen ja avaa keskusteluja

Ei tarvitse lähteä siitä kassalta mihinkään kauemmas etsimään jos nuo 5 kohtaa onnistuvat.

Vierailija
17/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitomaattikassaa köyttää.

Vierailija
18/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukohuoneesta😚😍😗🙃🖒💖😘

Vierailija
19/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän lautapeleistä, urheilusta (penkillä ja kentillä), scifistä ja fantasiasta. Luen paljon kirjoja ja katson paljon leffoja, erityisesti leffafestarit kiinnostavat."

Tuon perusteella saat melkein kenet tahansa nörtti ukon

Vierailija
20/55 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30 v. terveydenhoitaja ja minusta kyllä tuntuu, että ne maisterismiehet pitävät minua liian matalasti koulutettuna ja "vain hoitajana". Olen kyllä ihan sivistynyt ja fiksu ihminen, luen paljon ja olen kiinnostunut mm. historiasta, politiikasta ja kulttuurista - omaan ammattiini liittyvien kiinnostuksenkohteiden lisäksi. Jostakin syystä moni mies kuitenkin lyö otsaani tyhjäpääleiman, koska ammattini sattuu olemaan hoitaja. Olen ollut Tinderissä nyt puolisen vuotta, sinkkuna pari vuotta, ja törmään jatkuvasti samoihin ennakkoluuloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi