mistä löydän miehen yli 30 vuotiaana. Olenko ainoa
ja Helsingistä. Täällä kun ei tunnu vapaita sinkkumiehiä, ilman lapsia olevankaan. Onko muita?
Kommentit (102)
No et ole ainoa. Olen tavannut kymmeniä loistavia sinkkumiehiä Helsingissä. Harvalla lapsia. Ei ne ole vielä tuntuneet loppuvan kesken. Ainoastaan puuttuu se oikea.
Ootko lihava? Lihavien on vaikea löytää seuraa, muuten kyllä onnistuu.
Etsi joku 50v mielellään ottavat (jos et halua lapsia)
En ole löytänyt, ikinä. Olen kohta 30v nainen ja painan 50kg joten ei pitäisi olla läskistä kiinni. Onko jotkut tuomittu yksinäisyyteen vai ovatko helsinkiläismiehet vaan nirsoja...
Katselepa vähän meitä päälle nelikymppisiä miehiä. Kyllä mekin sinua katsellaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt, ikinä. Olen kohta 30v nainen ja painan 50kg joten ei pitäisi olla läskistä kiinni. Onko jotkut tuomittu yksinäisyyteen vai ovatko helsinkiläismiehet vaan nirsoja...
Te olette nirsoja, treffipalstat ovat miehiä täynnä, mutta kun te haluatte kesyttää ne jännämiehet miehiksenne vaikka sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
En ole löytänyt tähän 25v ikään mennessä eli varmaan ei ole tuolloinkaan ja se on sitten siinä.
Jaa-a. Tinderistä olen itse yrittänyt. Olen sieltä toki muutaman mukavan miehen löytänytkin, mutta ei ole mitään romanssia tullut vielä toistaiseksi. Hyviä miehiä on kyllä Helsingissä huomattavasti vähemmän kuin hyviä naisia. Täällä on miesten markkinat.
Et ole ainoa, eikä varmaan lohduta kun sanon että toivoton on tilanne. Hyvät ja itselle sopivat tuntuu olevan jo varattuja ja perheellisiä. Toisella kierroksella olo ei ole ongelma, mikäli on aidosti sitoutumishaluinen mutta aiemmat lapset on.
N40
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt tähän 25v ikään mennessä eli varmaan ei ole tuolloinkaan ja se on sitten siinä.
Olet oikeassa, itse olin iässäsi sinkku ja niin olen yhä edelleen.
N39
Vierailija kirjoitti:
Katselepa vähän meitä päälle nelikymppisiä miehiä. Kyllä mekin sinua katsellaan ;-)
No en kyllä kato, sori. :) Mieluummin katon ikäisiäni tai vähän nuorempia. On mullakin oikeus valita mieleistäni seuraa, kuten teillä miehilläkin. Ja jos mieluista seuraa ei löydy, niin sinkkuus on parempi vaihtoehto.
t. Sinkkunainen 34v.
Minut löytää salilta aamuisin.
Kaikki muu on aika satunnaista ja sattumanvaraista, pyöräilyreitti, luontopolku, aina löytyy uusia. Kamppailulajiharrastuksesta toki, mutta jos siellä kävisit niin ei olisi miehistä pulaa. Alkeiskursseja lukuunottamatta, treeneissä käy ehkä yksi nainen per 30 miestä, naisista sinkkuja tasan nolla. Ainakin mutuni sanoo niin, en nyt ole suoraan kysynyt jokaiselta. Olkoon se siis vastaukseni.
Kokeile avata suusi kun näet sen kiinnostavan miehen. Enemmän voitettavaa kuin hävittävää kuitenkin.
Pohjoisempana olisi miehiä vaikka joka sormelle. Kilpailluilla markkinoilla pitää taistella kovemmin ja erottua massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kato, sori. :) Mieluummin katon ikäisiäni tai vähän nuorempia. On mullakin oikeus valita mieleistäni seuraa, kuten teillä miehilläkin. Ja jos mieluista seuraa ei löydy, niin sinkkuus on parempi vaihtoehto.
t. Sinkkunainen 34v.
Tässä tekstissä oikeastaan kiteytyy parisuhdemarkkinoiden nykyinen ongelma. Nirsoillaan ja asetetaan rima taivaisiin. Mutta jatkakaa valitsemallanne tiellä. T. Ukkomies 45v.
Me hyvät kun ollaan varattuja.
M39
Katsele nelikymppisiä miehiä, ne on toisella kierroksella. Osalla on jo lapset, osa haluaa vielä lapsia ja osa ei halua. En käsittänyt aloituksesta haluatko sinä lapsia?
Mä löysin töistä, yli 10v mua vanhempi ja sen lapset oli jo silloin isoja (joten kestin tilanteen, vaikka olen vela). Ollaan oltu jo 10v naimisissa ja ne lapsetkin on jo ihan aikuisia.
Kälyni löysi veljeni (silloin 40v avoeronnut) kadunkulmasta. Heillä taitaa olla 7v ikäeroa. Ehtivät silti yhden lapsen tehdä vielä pitkän harkinnankin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Sinkkunainen 34v.
Tässä tekstissä oikeastaan kiteytyy parisuhdemarkkinoiden nykyinen ongelma. Nirsoillaan ja asetetaan rima taivaisiin. Mutta jatkakaa valitsemallanne tiellä. T. Ukkomies 45v.
Ei se ole nirsoilua, että ei ala suhteeseen johon ei halua. Se on pelkästään järkevää. Olisin minäkin mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa. Ei pariutuminen ole pakollista.
up