Tyhmentääkö tällainen ihmistä?
Tyhmentääkö joidenkin tietynlaisten videoiden katsominen ihmistä? Eräs henkilö väittää minulle, että ainakin junavideot tai sellaiset, missä ajetaan autolla, tyhmentävät ja myös se, jos niitä kuvaa säännöllisesti.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Että mitenkä? Mitä helkkaria ovat junavideot?
Et oo tosissas
Kyllä, erityisesti junavideoiden säännöllinen kuvaaminen on älykkyydelle haitallista. Sen on tutkimuksissa todettu alentavan älykkyysosamäärää jopa 20 pisteellä, pysyvästi. Joten niistä kannattaa pysyä kaukana, etenkin jos ei ole juuri mistä alentaa älykkyysosamäärää...
Vierailija kirjoitti:
Oot vissiin kuvannu paljon junia?
En yhtään.
Monet eivät tunnu ymmärtävän sitä, että junavideoiden pointti on siinä, että se on osa rautatieharrastajan kiinnostuksen kohdetta siinä missä sekin, että he ottavat junista valokuvia. Onhan se vain hyvä, että tulevat sukupolvetkin näkevät, millaisia junat olivat ennen kuin he olivat syntyneet.
Persujen äänestäminen laskee älykkyyttä vähintään 20 pistettä per kerta
Vierailija kirjoitti:
Persujen äänestäminen laskee älykkyyttä vähintään 20 pistettä per kerta
En ole yhtään yllättynyt.
Mitähän helvettiä mä just luin..??
Vierailija kirjoitti:
Mitähän helvettiä mä just luin..??
No sitä itseään...
No tuolla nyt ei varmaan ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa. Joku ajattelee enemmän, toinen ei. Riippuu vähän harrastuksen intensiivisyydestä, kokemuksesta ja biologisista faktoreista.
toisinaan tulee katsottua ohjelmaa, jossa on tuomas veturi. suosittelen tuon katsomista myös muille ihmisille.
Että mitenkä? Mitä helkkaria ovat junavideot?