Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mieheni?

Vierailija
01.09.2016 |

Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...

Kommentit (290)

Vierailija
1/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Tyyli oli valitettavan tuttu (ilmaisut, kielen "rytmi" jne). Mitä jos hankkisit elämän ;-)

Vierailija
2/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta, palkattomia palavereja ei todellakaan ole jatkuvasti, eli saako palkkaa noista menoistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minustakin aika epäilyttävältä tuollainen käytös mieheltäsi :(

Vierailija
4/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa ei iltapainotteiset palaverit juurikaan koskaan osu viikonlopulle. Kerran vuodessa on yksi tapahtuma mikä on pe-la, muutoin kaikki on aina viikolla.

Vierailija
5/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vahvasti kuullostaa, että naisissa juoksee. Itse käyttäydyin juuri noin kun petin miestäni ja eroonhan se juttu lopulta päätyi.

Vierailija
6/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suurin osa porukasta ole yleensä heinäkuussa lomalla...?

Ei tuo kauhean hyvälle vaikuta :(

Vierailija
7/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet että täällä vastataan. No mut sano nyt kumminkin kun kysyit eli EI TIETENKÄÄN PETÄ. OOT VÄHÄN HÖPSÖ

Vierailija
8/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti pettää. Onhan noi nyt niin selkeet merkit. Joku nuori toimiston kissa pyörityksessä.  Missään työpaikassa ei ole noin paljon virallisia tai edes epävirallisia menoja. 

Vierailija
9/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa palkkaa menoistaan, mutta yhteisellä tilillä ei myöskään näy nuo iltamenot että ilmeisesti firma ne maksaa?

Ap

Vierailija
10/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet, 1+1= ?

Vierailija
11/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko varastettu muumimuki on löytynyt?

Vierailija
12/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt kohtuuton jos kiellän miestä huomenna menemästä?

Miehen hyväksi pitää sanoa että on aina ollut uskollinen eikä mitään luottamus pulaa ole. Ajattelin heinäkuussa että mies haluaa nyt mennä ja baareilla, kun kuitenki ollut tässä viisi vuotta aika rankkaa pikkulapsi arkea. Oli siis ok sen heinäkuun mutta kun tuo meneminen vaan jatkuu niin kohta loppuu kärsivällisyys. :( mies oli kova juhlimaan nuorempana, mutta rauhoittui kun minut tapasi. Ollaan jo +35.

Ap

Vierailija
13/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mukaan kortsupaketti, sano, että ostat lisää kun taas tarvitsee, mutta ilman niitä ei saa palaveerata.

No juu, en ihan heti tuolle miehelle jalkojani avaisi ja mukavaa vaimoa leikkisi, vaan saattaisin huomenna pakata kakarat autoon ja lähteä viikonlopun viettoon jonnekin muualle. Siitä en luonnollisesti miehelle muistaisi kertoa. Miettikööt tyhjässä kodissa sitten mukavaa illanviettoaan ihan rauhassa. Saattaisin sinuna oikeasti tehdä tuon ja pitäisin puhelimeni äänettömällä pe-la yön. Keskustelu parisuhteen tilasta käytäisiin sunnuntaina iltasella.

Vierailija
14/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut jo, ei mitään löytynyt. Eikä miehellä siis edes lukitusta puhelimessa.

Ap

Vierailija
15/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies maksaa menonsa käteisellä? Eikai millään firmalla tänäpäivänä ole ylimääräistä rahaa syöttää ja juottaa työntekijöitään tämän tästä...

Vierailija
16/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olis hirveän kiva jos joku ottaisi mut tosissaan. Ei joka ikinen aloitus tästä aiheesta ole provo, näitä nyt sattuu oikeassa elämässäkin näköjään.

Ap

Vierailija
17/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä nyt kohtuuton jos kiellän miestä huomenna menemästä?

Miehen hyväksi pitää sanoa että on aina ollut uskollinen eikä mitään luottamus pulaa ole. Ajattelin heinäkuussa että mies haluaa nyt mennä ja baareilla, kun kuitenki ollut tässä viisi vuotta aika rankkaa pikkulapsi arkea. Oli siis ok sen heinäkuun mutta kun tuo meneminen vaan jatkuu niin kohta loppuu kärsivällisyys. :( mies oli kova juhlimaan nuorempana, mutta rauhoittui kun minut tapasi. Ollaan jo +35.

Ap

Älä kiellä, anna mennä vaan. Jos miehellä ei kilkkaa mikään kello päässä, niin mitä sitä sinäkään alat kilistelemään, tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
18/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teidän seksielämässä tapahtunut muutos?

Tosin mahdollisuuksia on monia; Vaihdoin työpaikkaa kuukausi sitten, työkavereista suurin osa miehiä ja jopa kuljen sinne kimppakyydillä miesten kanssa. Usein menee ylitöiksi ja kotiintulo venyy. Työ on myös fyysisesti raskasta, joten aloitteen tekeminen seksiin on jäänyt miehelle, vaikka ennen oli toisinpäin, nykyään minua väsyttää iltaisin. Pidän nykyään puhelinta äänettömällä/taskussa, koska työkaverit (miehet) usein lähettelevät jotain "hauskoja" kuvia tai muita tyhmiä juttuja iltaisin ja en halua huolestuttaa miestä sillä. En pettäisi miestäni ikinä, varsinkaan näiden työkavereiden kanssa, vaikka sitä mies voisi hyvin epäillä ja on jo vitsaillut asiasta.

Vierailija
19/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei juokse baarissa vaan on jonkun naisen luona, tästä syystä tilillä ei näy mitään.

Vierailija
20/290 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei välttämättä käy siellä baarissa/ravintolassa vaan viettää muuten aikaa jonkun naisen kanssa/luona. Sen takia ei rahaa mene ja tilitietoja näy..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi