Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
1/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka että "moikka! Lähtisitkö kanssani teatteriin katsomaan ****? Liput maksavat 35€ ja niitä voi ostaa *****:sta."

Vierailija
2/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen menossa katsomaan näytelmää XX, kiinnostaisiko sinua lähteä seuraksi, ihan omakustanteisesti?"

(Minusta sinä et kyllä lahjoita rahaa kyseiselle naiselle vaan teatterille, jos maksat hänenkin lippunsa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

Siinä on sitten aika vaikea antaa hyvää vaikutelmaa itsestään. 

Vierailija
4/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaivautua kun ei kukaan nainen halua pihiä miestä, sitä kohtaloa en toivoisi kellekään. Jos aiot olla vain kaveri niin eri asia.

Vierailija
5/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se pitää vaan asetella sanansa niin, että tykkäisin lähteä kanssasi sinne tai tuonne, mutta niin että kumpikin maksaa oman osuutensa.

Vierailija
6/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että aikuiset voivat hyvin maksaa itse omat osuutensa. Kuitenkin tässä tilanteessa kysymys on hieman kinkkinen ja voi olla hankala hoitaa ilman mahdollisuutta väärinkäsitykseen, joka voi olla nolo molemmille. Riippuu tietysti myös siitä, onko nainen tuttu vai oletteko ensimmäisiä kertoja tapaamassa.

Ehkä itse muotoilisin viestin jotenkin näin: "Kiinnostaisiko sua näytelmä X  teatterissa Y? Se menisi esimerkiksi torstaina ja sunnuntaina, liput 22 euroa. Mentäisikö yhdessä katsomaan?"

Vierailija
7/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä tosiaan tuot lipun hinnan esiin.

Varmaan käytännössä kuitenkin kannattaa ostaa/varata saman henkilön molemmat liput, että saatte vierekkäiset paikat? 

"Heippa kiinnostaisiko lähteä tähän näytelmään mun kanssa? Lipun hinta olisi tällainen, jos kiinnostaa."

Sitten jos vastaa myöntävästi tähän, niin tarjoudu tekemään lippuvaraus/-osto molempien puolesta ja kerro että nainen voi maksaa sulle käteisellä/pivolla/millä ikinä haluat. Tai jos varauksen voi maksaa vasta teatterissa, niin sitten maksatte tietty siellä molemmat oman osuutenne.

Ei ole niin vaikeaa.

Vierailija
8/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen on kaveri niin ei kauheen vaikeeta... Sanot vaikka että mikä esitys ja missä , kysyt haluuko lähteä ja jos niin ostatte omat liput molemmat netistä.

Jos joku romanttinen viritys niin itse voisin kuvitella että lähtisin jos olisi kiinnostava esitys vaikka kutsu olísi edellisen kaltainen. Melko varmasti kyllä en kauheasti tulevaisuutta suunnittelisi kutsuvan kanssa kuitenkaan.

Vierailija
9/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

kenen suomalaisen isä tai isoisä on maksanut treffit äidin tai mummon kanssa? miksi tämän sukupolven tulisi tehdä poikkeus?

Vierailija
10/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka avaamalla suusi.

Vierailija
11/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ehdottaisin jotain tuollaista ja olisin kiinnostunut potentiaalisesta seuralaisestani, niin tarjoaisin mielelläni. Mulla ei killu mitään ylimääräistä jalkojen välissä, mutta en koe, että sillä olisi hirveästi merkitystä.

Jos taas yhdessä tulisi puheeksi, että hei olisipa kiva käydä tuolla ja tuolla, niin olettaisin, että molemmat maksavat oman osuutensa.

Vierailija
12/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää kuin mies = Antaa rahansa naiselle

Vierailija
13/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moikka, haluatko lähtee mun kanssa teatteriin? Liput maksaa X €, kävin hakeen jo omani"

Vierailija
14/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on periaatteellinen. En halua maksaa toisen menoja ja haluan osoittaa sen heti. Olis sitten kyseessä kaveri tai mahdollinen tuleva kumppani.

-AP

Vierailija
15/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kysymys muuten. Sinkkunaisena ymmärrän kyllä, jos mies ei halua tuollaista kallista juttua maksaa. En kyllä yhtään keksi miten sen voisi diplomaattisesti sanoa. Kai se pitäisi vaan suoraan ilmaista ja toivoa, ettei nainen ota nokkiinsa.

Vierailija
16/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että maksa lippu, jos haluat vielä nähä naista uudestaan. Jos siis ihan oikeet treffit on. Antaa todella fiksun kuvan.

Vierailija
17/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moikka, haluatko lähtee mun kanssa teatteriin? Liput maksaa X €, kävin hakeen jo omani"

Kuulostaa mainokselta.

Vierailija
18/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki naista joka maksaa sinulle kaiken? Niitä on paljon jotka haluaa tavata sinut silloin kun heille sopii. Maksavat kuuleman mukaan hyvin:) 

Vierailija
19/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää ensin kahville ja myös tarjota se kahvi, myönteinen ensivaikutelma on tärkeä. Kahvilla voit puhua teatterista ja mainita että sinulla ei ole varaa tarjota lippua mutta olisi kiva mennä.

Vierailija
20/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki naista joka maksaa sinulle kaiken? Niitä on paljon jotka haluaa tavata sinut silloin kun heille sopii. Maksavat kuuleman mukaan hyvin:) 

Tota kannattaa oikeesti miettiä jos ei ole varaa elättää itseään eikä käydä treffeillä ilman että täällä skitsoilee siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi