Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tekee aloitteen niin juttu lopahtaa, mistä johtuu?

Vierailija
27.07.2016 |

Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.

Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.

Kommentit (294)

Vierailija
1/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Vierailija
2/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minua ei siis kiinnosta mitkään yhdenillanjutut, vaan haluaisin löytää jotain pidempiaikaista. Mielellään parisuhteen ja ehkä sen perheen myös. Ikää on kuitenkin jo 31, niin ihan loputtoman kauaa ei viitsisi odotella jos löytäisi jonkun jonka kanssa voisi joskus harkita lastenkin tekoa.

Ap

Vierailija
4/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Vierailija
5/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

Mikä on alempitasoinen nainen? Sama koulutus, rahatilanne, samantasoinen ulkonäkö ja samanlainen harrastuneisuus ei ole miehille riittänyt.

Vierailija
6/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää naisten lähestymiset on nähty. Tavikset lähestyy jotain miesmallin näköisiä tyyppejä ja pullukat/hiirulaiset sitten niitä tavismiehiä. Arvatkaa ketkä lähestyy niitä pullukoita ja rumia miehiä? Heh....

Vierailija
7/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näitä "tasoista" jauhamisia. Ja kun mietin vaikkapa eksiäni tai niitä miehiä, joista olen ollut itse tosissani kiinnostunut, niin en kyllä huomaa mitään "tasoeroja". Koulutustasot yms olleet hyvin samankaltaisia. Useimmiten olen ollut kiinnostunut sellaisesta miehestä joka on samalla alalla, luonnollisesti varmaankin siksi, että samaa alaa opiskelevia tapaa eniten. Tai sitten töiden kautta.

Ap

Vierailija
8/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten oma lukunsa ovat nämä nais-aloite -keskustelut ja kolmantena tietysti helsinkiläissinkut, jotka nyt ovat oma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Vierailija
9/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun kerroin, että olin humalassa tavatessamme noin vain jatkanut iltaa hänen seurassaan, niin se oli iso turn off ja toivoi, etten olisi kertonut sitä.

Nyt en ihan ymmärtänyt?!

Vierailija
10/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on joidenkin kohdalla se, että haluavat saalistaa. Minulle on yksi mies puhunut paljon aiheesta. Oli kiinnostunut naisesta, josta oli kiinnostunut monet muut miehet ja halusi voittaa sen kilpailun. Minä kun kerroin, että olin humalassa tavatessamme noin vain jatkanut iltaa hänen seurassaan, niin se oli iso turn off ja toivoi, etten olisi kertonut sitä.

Miksi miehet haluavat saalistaa? Monesti sellaiset joista olen kiinnostunut ovat vieläpä sellaisia naisten kanssa vähän ujoja miehiä. Osaisiko joku mies tätä vähän enemmän valottaa?

Ap

Vierailija
11/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

Vierailija
12/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on alempitasoinen nainen? Sama koulutus, rahatilanne, samantasoinen ulkonäkö ja samanlainen harrastuneisuus ei ole miehille riittänyt.

Sama kokemus. Paitsi silloin riittää, JOS mies on kiinnostunut ensin ja tehnyt aloitteen ensin. Mutta tällaistahan ei kovin usein satu.

Ap

Vierailija
13/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Vierailija
14/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.

Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.

No tuossahan se jo tulikin. Sinä teet aloitteen, mutta et ole sen jälkeen se aktiivinen keskustelunvetäjä vaan vetäydyt siihen tyypilliseen naisen rooliin, joka haluaa olla liehiteltävänä ja vastailee vain miehelle.

Vierailija
15/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää naisten lähestymiset on nähty. Tavikset lähestyy jotain miesmallin näköisiä tyyppejä ja pullukat/hiirulaiset sitten niitä tavismiehiä. Arvatkaa ketkä lähestyy niitä pullukoita ja rumia miehiä? Heh....

No miksi kukaan lähestyisi? Heh...

Vierailija
16/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun kohdallani on kyllä enemmänkin kyse siitä, että naapurin tyttö etsii naapurin poikaa. Sellainen perinteinen komeuskäsitys ei iske eikä machomiehet. Urheilullisuus ja varsinkin normaalipainoisuus kuitenkin on ehdoton plussa miehellä! Ja pitkät hiukset. Mutta eipä se ole noista ollut kiinni, olen ylipainoisenkin kanssa seurustellut.

Ap

Vierailija
17/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten oma lukunsa ovat nämä nais-aloite -keskustelut ja kolmantena tietysti helsinkiläissinkut, jotka nyt ovat oma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Mikä ihmeen prinsessa-syndrooma? Minulle kelpaisi ja on kelvannut oikein hyvin mies joka tiskaa. En ymmärrä miten liittyy miehen tiskaaminen yhtään mihinkään. Enemmänkin mies joka ei halua koskaan tiskata on turn off. Ja kyllä, olen sinkku helsingissä. Olen ollut sinkku myös muualla ja kyllä muualla oli helpompi pariutua, täällä on ehkä niin hektistä ettei sellaisia aitoja kohtaamisia niin helposti synny.

Ap

Vierailija
18/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen prinsessa-syndrooma? Minulle kelpaisi ja on kelvannut oikein hyvin mies joka tiskaa. En ymmärrä miten liittyy miehen tiskaaminen yhtään mihinkään. Enemmänkin mies joka ei halua koskaan tiskata on turn off. Ja kyllä, olen sinkku helsingissä. Olen ollut sinkku myös muualla ja kyllä muualla oli helpompi pariutua, täällä on ehkä niin hektistä ettei sellaisia aitoja kohtaamisia niin helposti synny.

Ap

Miksi vastaat asiallisesti tuolle rääväsuulle? Oletko niin yksinäinen että jopa tuollaisen seura kelpaa? Säälittävää.

Vierailija
19/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaunis, puhelias ja koulutettu nainen tein aloitteen kun ihastuin ujoon, lyhyeen ja ei perinteiseen komeaan miehen jolla oli masennusta. Suhde päättyi siihen että mies odotti koko ajan minun kyllästyvän häneen eikä uskaltanut luottaa. Hoki miten kaikki tuntuu jotenkin epätodelliselta. Ja niin minulle sopiva ja ihana olisi mielestäni ollut.

Vierailija
20/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

Edelleenkin, en laske aloitteiksi seksuaalista häirintää tai känniläisen sönkötystä. Viimeksi eilen minua yritettiin iskeä aivan käsittämättömässä tilanteessa, olin urheilemassa ja halusin keskittyä suoritukseeni. Se iskuyritys jäi lyhyeen. Monilta miehiltä puuttuu tilannetaju täysin, ja yrittävät sitten ihan omituisissa paikoissa vongata.

Puhun itse sellaisista aloitteista, jotka tapahtuvat vaikkapa opiskelijaporukoissa tai tinderissä. Esimerkiksi illanistujaisissa tai opiskelijabileissä ilahdun jos joku mies osoittaa kiinnostusta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi