Saku Koivu oli humalassa Kauppatorilla
Kommentit (47)
suomalainen muuten juhlii? .. =) =)
Vielä tuollainen lasten idoli niin kehtaakin tulla humalassa televisioon.
Ja mitäs ihmettä sinun lapsesi tekivät ylhäällä klo 3 aamuyöllä? Ei taida olla Sakun vika, jos he hänet humalassa näkivät, kyllä se on vanhempien syytä valvoa lastensa katsomisia ..
Varmaan järjestäjätkin toivoivat humalaisia miehiä juhliinsa. Kyllä pitäisi sen verran kunnioittaa toisten järjestämää juhlaa. Tuskinpa kovin moni menee samassa tilassa vaikka lapsensa syntymäpäiväjuhliin.
mutta herra Olli " ettekö-te-tiedät-kuka-mä-oon" Jokinen oli kyllä ällöttävä. Oon pitäny sitä aina vähän yksinkertasena ja junttina ja SITÄHÄN SE ON!
miten olisi jos se juntti olisi tehnyt tasoitusmaalin, olisiko silmissäsi juntti edelleen ?
Hyvä pelaaja, niinkui koko joukkue......jos klo 3 yöllä ovat vähän kännissä, niin onko kauheeta ?
Miks muut saa dokata ?
Tuskin pojat montaakaan kaljaa on ottanut turnauksen aikana ja jos sitten vähän irrottelevat viimeisen pelin jälkeen niin ketä haittaa.
Muista vaan miten oli koko joukkue iloisella fiiliksellä -95 mm:n jälkeen.
Siis muut oli fiksusti vähän kännissä ja niillä oli hauskaa ja se näky. Olli " olen-jumala" Jokinen oli typerässä junttihumalassa eikä osannu käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Jarkko Ruudun tempaus lavalle tullessa oli tosi hauska ja sopi tunnelmaan, mutta Olli " päälikkö" Jokisen sössötys Kakolan vanginvartioista oli ääliökäytöstä! T:17
Hävitty peli, mutta voihan sitä ajatella juhlia hopeaa eikä häviöö??
vaikka Saku Koivu (ja " muutama" muu) oli humalassa,niin ne nyt kuitenkin vielä käyttääntyi jotenkin,vai mites itse käyttääntyisit humalassa suorassa tv-lähetyksessä Kauppatorilta...??!
Muutama pelaajista oli jopa ihan hauskoja,mutta se O.Jokinen oli tosiaan junttienjuntti+idioottienidiootti,ne puheet oli kamalia,vitsit huonoja,tyyppi oli niiiiin kännissä ja vei mikrofoninkin laulajalta,kun lauloivat " ollaan sankareita" ...
Itse kylläkin luulen,et noi kännit ei olleet pelaajilla mitkään voitto(hopea)-kännit,vaan nimenomaan pettymys kännit...
Jokinen sössi sen minkä ehti, loppuvaiheessa sitä en nähnytkään, liekkö ottivat sivummalle...
Saku Koivu tais ottaa tyhjentävät. Liekö muilla jo ajatuksissa tulevat pelit. Saku on aika symppis,Panisin ;D
ja sitten vielä ihmetellään miks teinit ryyppää...
NIIN NO-LOT-TAA kattella tota menoa Kauppatorilla, onko tämä nyt urheilua?!, onneks ei kultaa tullut, mikä oiskaan sit meininki!
Ja tosiaan Olli Jokinen on ällöttävä typerä juntti,YÖK!!!!!
O. Jokinen oli kyllä kännissä, mutta esim. Selänne oli vesiselvä siinä haastattelussa, joka oli tehty Helsingin lentokentällä ja näytettiin TV:ssä, eikä Teemu torillakaan kännissä ollut, hänellä vaan on hampaita poikki, puhe kuulostaa erilaiselta noin kun joutuu huutamaan. Fiilis Kauppatorilla oli mahtava, enkä tosiaan kadu, että jaksoin siellä odottaa
Eli eipä oikein muuta ajankohtaa ollut tarjolla, varmaan pelaajat halus myös nähä perhettään jossain välissä..
Syy siihen, että juhlittiin yöllä, oli se, että osan pelaajista oli lennettävä jo tänään aamupäivällä takaisin NHL:aan. Ruotsinkin joukkueesta ilmeisesti Sedinin veljekset jäävät pois juhlasta, kun heidän piti lentää kiireesti takaisin joukkueeseensa.
Hieno juttu Suomelta järjestää juhlat niin, että kaikki pelaajat olivat paikalla.
En varmaan kauppatorilla kuitenkaan, mutta tiukka kisastudio ois pietty. ;)