Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mmm... :)))

Jomo
13.06.2016 |

Olen jo monena yönä nähnyt märkiä unia hevosista ja saimaannorpista. Olen myös kosketellut saimaannorppia ja saanut siitä suunnatonta mielihyvää. "Kaverit" alkoivat sanomaan minua sairaaksi sen jälkeen, kun he saivat kuulla minun lammas kokeiluistani. Nyt ajattelin kysyä onko lampaiden koskettelu sairasta :c?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on yleistä ja koskettelu ei ole sairasta jos se pysyy seksuaalisessa mielessä. Älä huolehdi kavereista koska he ovat geiboita.

Vierailija
2/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas (Ovis aries) on sorkkaeläinten (Artiodactyla) lahkoon kuuluva nisäkäs. Lammasta pidetään muflonin kesynä muotona. Lammas kesytettiin Lähi-idässä noin 10 000 vuotta sitten.lähde? Kesylampaita on yli 800 rotua.

Vuonna 2007 Suomessa oli lampaita noin 119 000 ja lampoloita noin 1 900[1]. Suomessa lampaita voi usein nähdä maatiloilla, maaseutunäyttelyissä ja kotieläinpuistossa. Lammaskarjan kasvattajaa kutsutaan lampuriksi. Uroslammasta kutsutaan pässiksi, naaraslammasta uuheksi, nuorta lampaanpoikasta karitsaksi ja kuohittua pässiä oinaaksi. Lammas elää keskimäärin 10–12-vuotiaaksi. Vanhin lammas oli kuollessaan 23 vuoden 7 kuukauden ja 28 päivän ikäinen. Lammas on laumaeläin.

Lammas on alkuaan kesytetty lihan ja maidon saamiseksi. Silloisen lampaan päällyskarva oli karkeaa, ja sen alla oli lyhyt aluskarva. Karva vaihtui keväällä. Nykyisen lampaan villa kasvaa jatkuvasti noin 2 000 vuotta sitten tapahtuneen mutaation vuoksi. Arkeologian aineistossa se todetaan siitä, että niihin aikoihin yleistyvät keritsimet ja villakammat häviävät.

Suomenlampaan esivanhemmat rautakaudella noin 1000 jaa. ovat kadonnutta lammastyyppiä. Skotlantilainen soay-lammas muistuttaa pronssikautista (1500 eaa.) tummanruskeaa lammasta.

Suomesta Jaalasta on löytynyt vuonna 2005 katras, jonka lampaat ovat harmaita, mäyränvärisiä ja pilkullisia ja turkki on kaksijakoinen. Niiden villa on karkeaa mutta kiiltävää. Myös naaraslampailla eli uuhilla voi olla sarvet. Lampaat ovat suomenlampaita, mutta ne ovat säilyttäneet monia vanhoja rotupiirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lampaiden kasvattaja Hämeenkyröstä ja raivostun kun ihmiset eivät tee seksiakteja lampaiden kanssa itselläni on kokemusta monen vuoden ajalta ja suhteeni ihmisiin on kärsinyt tämän takia. Niin pitkään kun on lampaat ei ole ongelmia.

Vierailija
4/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin panit.

Hei.

Panitko peräsuoleen vai emättimeen? Jos panit perään tämä voitaisiin hyvinkin lajitella sairaaksi.

Voimme puhua asiasta lisää sen jälkeen kun saat selville kumpaan panit.

Kuulumiin. -Pasi

Vierailija
5/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun ootte sairaita, teidän pitäis kokeilla hevosia!

Ne on parhaita!

Vierailija
6/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas oli uros ja sormetin sitä takapuoleen :)

Vierailija
7/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut uroslampaisiin ja olen sitä mieltä että ne ovat mukavampia kosketella ja panna mutta niillä on vaan peräaukko mitä teen että pääsen eroon lammas-riippuvuudesta? Pitäisikö siirtyä muuleihin

Vierailija
8/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin siirtyä kirahveihin, ettei "kaverini" enään kiusisi minua 

Vierailija
9/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juri kirjoitti:

Olen tottunut uroslampaisiin ja olen sitä mieltä että ne ovat mukavampia kosketella ja panna mutta niillä on vaan peräaukko mitä teen että pääsen eroon lammas-riippuvuudesta? Pitäisikö siirtyä muuleihin

Joo, muulit on mukavia ja tuosta lammas-addiktiosta voit päästä eroon syömällä lampaan kiveksiä.

Vierailija
10/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jomo.

Tässä tapauksessa kysymykseesi on hyvin vaikea vastata.

Itse sanoisin tämän olevan ihan vitun sairasta ja että ''kaverisi'' ovat oikeassa.

Jotkut toiset seksuaaliterapeutit saattavat olla eri mielä. 

Suosittelen ottamaan yhteyttä paikalliseen mielisairaalaan.

-Pasi

Vierailija
11/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pasi ja Jomo.

Ensinnäkin olen Pasin kanssa täysin samaa mieltä, että sinulla on vakava ongelma.

Jos olisin sinä hakisin välittömästi apua.

Minun seksuaaliterapeutti-vastaanotolla on tässä kuussa alennus vakaviin mieliterveysongelmiin.

Lue lisää osoitteessa: https://www.youtube.com/channel/UChE1GLfS4BGC5XBe0FG7Ucg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän