Olen 16-vuotias tyttö ja seurustelen 36-vuotiaan miehen kanssa
Hei vain kaikille :)
Aloitukseni, jonka tein kauan sitten, poistettiin ja niinpä tein uuden. Kevät on mennyt varsin kiireellisissä merkeissä, kun kouluhommia suorastaan kaadetaan niskaan. Pääsiäisloma meni varsin rauhallisissa merkeissä ja pääsin mieheni kanssa rauhoittumaan kirkkoon.
On ollut ihanan aurinkoista ja lämpöisää. Mukavaa, kun kesä hiipii hiljaa lähemmäksi koko ajan.
Lisäksi mieheni viime viikolla täytti 37 vuotta!
Kommentit (16)
Puhutte minulle epäkunnioittavaan sävyyn suhteestamme enkä aio vastata kysymyksiinne.
Emme asu Porvoossa vaan hieman pohjoisempana.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
HUARRRRRRRA! Ja miehes on henkisesti jälkeenjäänyt.
Minulle tulee aina paha mieli sekä itselleni, että myös mieheni puolesta. Hän ei ole jälkeenjäänyt vaan varsin omalaatuinen. Minäkin koen itseni jollain tapaa outolinnuksi, mutta me ymmärrämme toisiamme ja viihdymme toistemme seurassa.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUARRRRRRRA! Ja miehes on henkisesti jälkeenjäänyt.
Minulle tulee aina paha mieli sekä itselleni, että myös mieheni puolesta. Hän ei ole jälkeenjäänyt vaan varsin omalaatuinen. Minäkin koen itseni jollain tapaa outolinnuksi, mutta me ymmärrämme toisiamme ja viihdymme toistemme seurassa.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseni, jonka tein kauan sitten, poistettiin ja niinpä tein uuden. Kevät on mennyt varsin kiireellisissä merkeissä, kun kouluhommia suorastaan kaadetaan niskaan. Pääsiäisloma meni varsin rauhallisissa merkeissä ja pääsin mieheni kanssa rauhoittumaan kirkkoon.
On ollut ihanan aurinkoista ja lämpöisää. Mukavaa, kun kesä hiipii hiljaa lähemmäksi koko ajan.
Missä muka kaadetaan kouluhommia 16-vuotiaan niskaan? Ei missään, ellet ole aivan yksinkertainen.
Onkohan tuo nyt ihan totta tuokaan ? Taidat ap. nyt vain kertoilla täällä ihan vaan omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs isi ja äippä tykkää?
Ovat alkaneet muuttaa suhtautumistaan, kun he tajuavat minun ja mieheni olevan tosissamme tässä meidän suhteessamme. He jouluna itse oma-aloitteisesti kysyivät, millaista lahjaa olin miehelleni miettinyt..
Mieheni syntymäpäiväkahveilla isäni saattoi jopa vaihtaa pari sanaa hänen kanssaan, kun hän kävi viemässä minut miehelleni :)
Aloittaja
Itsellä oli sama juttu , 17-vuotiaana 35-vuotias miesystävä. Oltiin yhdessä 4 vuotta. Oli muuten loistavaa seksiä kun aikuinen mies tiesi mitä tekee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka kaadetaan kouluhommia 16-vuotiaan niskaan? Ei missään, ellet ole aivan yksinkertainen.
Olen lukiossa ja melko lailla rankkaa on ollut.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Tapasitteko seksitreffit.net:ssä?
Olemme olleet tuttavia jo melko kauan. Selitin toisessa, jo poistetussa ketjussani, kuinka tapasimme.
Harrastamme seksiä vasta sitten, kun olen täyttänyt 18 vuotta.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli sama juttu , 17-vuotiaana 35-vuotias miesystävä. Oltiin yhdessä 4 vuotta. Oli muuten loistavaa seksiä kun aikuinen mies tiesi mitä tekee :)
Onpa mukavaa :) minä ja mieheni aloitamme seksin vakaumukseni takia vasta, kun täytän 18 vuotta.
Aloittaja
Kyllä näitä riittää. 20 v tuttavani alkoi seukkaamaan 51 v miehen kanssa.
Ajatusvirhe otsikossa.
Aloittaja