Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei selvinnyt mutta oon tavannut serkun akan useamman kerran. Ap

Vierailija
2/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo niin helkkarin tyhmä ainakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit pilaamaan!

Vierailija
4/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä se tyhmä yhtäkkiä oisin?? Ap

Vierailija
5/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta... Ehkä on joku syy ettet ole morsiamen polttareihin kutsuttavaa lähipiiriä ;)

Vierailija
6/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Miksi joku vieras miehen serkun kummin kaima edes kutsuttaisiin polttaripartyihin?

Vierailija
7/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä se tyhmä yhtäkkiä oisin?? Ap

Morsian ei kutsu ketään polttareihin, nekun on tosiaan morsiamelle yllätys jonka usein kaasot hoitaa kutsuineen kaikkineen. 

Vierailija
8/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen siis ruinaa kutsua polttareihin vaikka väkisin? Eikö sulla ole omaa elämää ollenkaan?

Vierailija
9/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsianko kutsuu polttareihin? Olen aina luullut, että ne ovat tavalla tai toisella yllätys.

Vierailija
10/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä menin naimisiin, ei kukaan järjestänyt mulle polttareita.

Moni ystäväni on mennyt naimisiin eikä minua ole koskaan kutsuttu. Tai kerran on, mutta olin matkalla enkä päässyt.

Ihan hyvissä väleissä ollaan, en ole pitänyt asiaa mitenkään erikoisena. Juhlimistapamme ovat varmaan erilaiset.

On kyllä tosi noloa mankua väkisin mukaan, jos ei ole kutsuttu.

Ap: relaa, mene häihin ja nauti!

Vierailija
11/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, polttarit ovat aina yllätys. Jos sinua ei kutsuta polttareihin niin et ole lähipiirissä. Jos se on sinun miehesi serkku ja te ette vietä kuin sukulaistapamisia yhdessä, niin et ole kaveri jonka kanssa juhlitaan.

Olisit edes soittanut kaasolle, joka iana kutsuu polttareihin?

Teit kunnon mokan!

Vierailija
12/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö nro. 1: ÄLÄ ikinä, koskaan, milloinkaan keskustele polttareista MORSIAMEN kanssa! Kyllä, pilasit yllätyksen ja siitä saa olla sulle vihainen! Ja sääntö nro 2: MORSIAN on useimmiten se, joka päättää osallistujat, ei osallistujakandidaatti! Polttarit on naimisiin menevän päivä, jotka halutaan viettää lähimmäisten kavereiden kesken ja harvemmin sukulaiset kuuluu tähän ryhmään! Todellakin voit nyt tarkkaan miettiä, osallistutko häihin, urpå!

Vierailija
13/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit milloin polttarit on ja mitä niissä on ohjelmana?

Vierailija
14/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku on tosi läheinen miehelle ja minäkin oon tavannut  ne monta kertaa. Enkä sanonut suoraan päivämäärää ja mitä aikovat tehdä, morsian arvasi mahdollisista päivämääristä oikeaan! Mistä minä voin tietää ettei se tiennyt kun en ole ikinä ollut polttareissa?? On se morsian varmaan sanonut ketä haluaa polttareihin vaikkei itse niitä järjestäisikään? Siellä on 15 henkilöä joten ei mitkään intiimit pikkujuhlat edes!

Vierailija
15/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Miksi joku vieras miehen serkun kummin kaima edes kutsuttaisiin polttaripartyihin?

- Polttariporukka koostuu yleensä morsiamen kaikista läheisimmistä ystävistä ja ehkä joku läheinen sukulainen, sisko tms.

Vierailija
16/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis edel.

Vierailija
17/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo :D

Vierailija
18/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi polttareista kun hääparilla on samalle päivälle kummankin polttarit. Tämä vielä pahentaa asiaa! Kun mieshän tietnekin on kutsuttu serkun polttareihin! Pitäskö mun soittaa tuolle morsiamelle vielä? ap

Vierailija
19/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jos voisin kuitenkin osallistua ja unohdettais tämmöinen turha vihanpito. En minä olisi mitään tahtonut pilata. ap

Vierailija
20/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se hullu kaaso siis tuntee mun miehen jotenkuten ja sen kautta sain noita solvauksia :( Tuntuu, että kaaso yrittää savustaa mut pois sieltä häistäkin? Tiedä vaikka kiinnostunut mun miehestä ja siksi järjesti tämmöisen. No ehkei kuitenkaan. Inhottavalta kuitenkin tuntuu. ap