Naiset, miksi sivuutatte parinvalinnassa kiltit beta-miehet, vaikka

Vierailija

todennäköisyys yhdessä pysymiselle on rauhallisen ja uskollisen miehen kanssa suurempi, kuin kylillä vemputtavan jännämiehen? Ovatko ne jännämiehen selviytyjängeenit omalle lapselle niin tärkeä saavutus, että olette valmiit kestämään pettämistä ja epävarmuutta? Osaako kukaan eritellä ihmiäön evoluutipsykologista taustaa?

Entäs lapsettomat naiset, mikä on teidän selityksenne?

Sivut

Kommentit (575)

Vierailija

En ole itsekään kiltti tai mukava tai kiva. Eli siis kiltissä miehessä ei ole haastetta. Tossun alle menevä vätys.

Vierailija

No kukaan kiltti mies ei koskaan ole osoittanut ainakaan muhun kiinnostusta! :D En tiiä mikä magneetti mussa on että kerään useimmiten niiden ei-kilttien miehen huomion.

Vierailija

Mulla on kiltti mies. Ei halua viipottaa ympäri kyliä viikonloppuisin vaan haluaa tehdä kanssani yhdessä asioita ja viihtyy kotonakin. Ja saan olla aika varma siitä, että mies tuossa rinnalla pysyy. Jännämiehet ei kiinnosta.

-N26

Vierailija

En oo koskaan seurustellut jännämiehen kanssa, mutta mieluummin oisin kyllä yksin kun ottaisin jonkun lassukan joka ei osaa muuta tehdä kuin itkeä jännämiehistä tai ihmetellä että "Miks mulla ei oo naisia vaikka oon mukava, luotettava ja kunnollinen :( Vitun huorulinaiset kun kiinnostuu vaan jännämiehistä EIKÄ MINUSTA!! Syy on naisissa, selittäkää miten näin voi olla?!?!" vaikka todellisuudessa nämä nice guys finish last ruikuttajat on aina itse niitä pahimpia höyrypää jännämiehiä.

Vierailija

Mullon kiltti mies. Paras juttu on luotto yhteiseen tulevaisuuteen, mutta intohimoa (tai edes seksiä) sais olla mun puolesta hiukkasen enemmän. Toisaalta valitan varmaan turhasta kun muuten asiat lähes täydellisesti mallillaan.

Vierailija

Minulla ei ole mitään tarvetta elinikäiseen parisuhteeseen. En pysty vannomaan omasta puolestanikaan, pystynkö ja haluanko rakastaa jotakuta loppuikäni, joten miksi vaatisin sitä mieheltä? Kaksi vapaata ihmistä rakastaa niin kauan kuin rakastaa, ja sitten tiet eroavat. Mieluummin elämä viiden "jännämiehen" kuin yhden tylsimyksen kanssa.

Vierailija

Kaikilla naisilla ei mitenkään voi olla Alfaa. 

Ei edes ns. yhden yön juttuina. 

Se vain on fakta. 

Naiset mielellään ylläpitävät kuvaa, että huolivat vain parhaat päältä. Paskaahan se on jos meinaa joskus saada sisäänsä muutakin kuin omat sormensa tai elottomia kappaleita. 

Vierailija

oma muruni on maailman kiltein, sekä mulle että muille. mutta osaa pitää puolensa. suosittelen selkärangan hankkimista!

Vierailija

Kiltti mies ei ole beta, eikä jännämies ole alfa. En sitten tiedä mitä miehiä nämä netissä kilteiksi miehiksi itseään väittävät ruikuttajat ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta elinikäiseen parisuhteeseen. En pysty vannomaan omasta puolestanikaan, pystynkö ja haluanko rakastaa jotakuta loppuikäni, joten miksi vaatisin sitä mieheltä? Kaksi vapaata ihmistä rakastaa niin kauan kuin rakastaa, ja sitten tiet eroavat. Mieluummin elämä viiden "jännämiehen" kuin yhden tylsimyksen kanssa.

Koska te "kiltit miehet" puhutte näin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat