Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.
Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...
Kommentit (306)
Älä ihmeessä suostu.Et varmaan antaisi tukistaa nipistellä tai viillelläkään itseäsi.
Jos hän rakastaisi sinua, ei vaatisi sinulta tuollaista.
Suostu ja pasko hänen päällensä.
No ei, et todellakaan suostu jos et itse halua!!!!!
Ei tarvitse suostua.
Voithan vaikka kysyä että olisko mahdollista että sinä panisit ensin hänen persereikäänsä, että ehkä se tuntuis sun mielestä helpommalta jos mieskin olisi ensin kokenut peppupanon :D
Ei tietenkään ole. Niin kun ei tarvitse suuseksiin, vaginaaliseen seksiin tai muuhunkaan. Mies sitten päättää voiko olla sellaisessa suhteessa vai ei
Jokainen seksuaalisesti aktiivinen nainen rakastaa anaaliseksiä. TOT
Vierailija kirjoitti:
Jos hän rakastaisi sinua, ei vaatisi sinulta tuollaista.
Tässä se on sanottu. Jos mies rakastaisi sinua, niin hän ei vaatisi sinulta tuollaista rakkaudenosoitusta, jos et itse halua.
Sano että menee panemaan homoa, jos se perse nii kiinnostaa.
Sano että rakastat vielä toimivaa peräsulkijalihastasi enemmän kuin miestä.
Idiootti mies joka tuollaisesta jankuttaa.
Suostu ja väännä paskaa samalla kun miehesi yhtyy nii loppuu se perseen pyytäminen
Jos rakastat miestä niin voit suostua. Jos et niin ei tarvitse.
Mies sanoo että jos välittäisin oikeasti suostuisin ja haluaisin tehdä hänet tyytyväiseksi. Olen ehdottanutkin jo että hakee jonkun sellaisen naisen joka siitä nauttii. Olemme tapailleet kuukauden verran. Lähettelee viestejäkin tyyliin: "saanko tänään panna sua peppuun?" "Ensi viikonloppuna mun on pakko saada panna sua peppuun." Tekee tämän takia mieli heivata koko mies!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo että jos välittäisin oikeasti suostuisin ja haluaisin tehdä hänet tyytyväiseksi. Olen ehdottanutkin jo että hakee jonkun sellaisen naisen joka siitä nauttii. Olemme tapailleet kuukauden verran. Lähettelee viestejäkin tyyliin: "saanko tänään panna sua peppuun?" "Ensi viikonloppuna mun on pakko saada panna sua peppuun." Tekee tämän takia mieli heivata koko mies!
Ap
Mies on ääliö. Heivaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heivaa ihmeessä. Mieti, miltä susta tuntuu sitten, jos suostut anaalipanoon ja mies jättää sut sen jälkeen. Pitää tehdä vain sellaisia juttuja, että niitä voi iloisena muistella silloinkin, jos suhde kariutuu.
Siis kuukauden tapailun jälkeenkö pitäisi rakastaa toista ihmistä? Eihän tuolloin edes tunne vielä toista tarpeeksi, jotta tietää, että rakastaako.
Heivaa ukko, heivaa heti. en ole aiemmin näin suoraa neuvoa antanut, mutta kysyisin, että mitä myönteistä tuo mies on tuonut elämääsi, että viitsit roikottaa noinkin uutta suhdetta mukana?
Ehdottaa saa, mutta kun olet kerran kieltäytynyt, asiasta jankuttaminen osoittaa, ettei mies oikeasti rakasta ja kunnioita sinua.
Eikä anaaliseksi itseasiassa ole mitenkään vaaratonta, vaikka monet eivät sitä tiedä. Ei mikään pikkujuttu, minkä pitäisi kuulua jokaiseen aktiiviseen ja kiinnostavaan seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos hän oikeasti välittäisi sinusta ja haluaisi tehdä sinut tyytyväiseksi, hän ei yrittäisi painostaa sinua tekemään jotain, mitä et halua.
Jätä se sika. Mene naimisiin uskovan kanssa niin seksi on vain lapsien tekoon. Ei tarvitse tulla tänne palstoille tilittämään.
Mun ex oli samanlainen. Lopulta tämä oli yksi syy joka johti loputtomiin riitoihin ja eroon. "Jos rakastat mua ni suostut" yeah right...