Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (306)

Vierailija
1/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli samanlainen. Lopulta tämä oli yksi syy joka johti loputtomiin riitoihin ja eroon. "Jos rakastat mua ni suostut" yeah right...

Vierailija
2/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä suostu.Et varmaan antaisi tukistaa nipistellä tai viillelläkään itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän rakastaisi sinua, ei vaatisi sinulta tuollaista.

Vierailija
4/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu ja pasko hänen päällensä. 

No ei, et todellakaan suostu jos et itse halua!!!!! 

Vierailija
5/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suostua.

Voithan vaikka kysyä että olisko mahdollista että sinä panisit ensin hänen persereikäänsä, että ehkä se tuntuis sun mielestä helpommalta jos mieskin olisi ensin kokenut peppupanon :D

Vierailija
6/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Niin kun ei tarvitse suuseksiin, vaginaaliseen seksiin tai muuhunkaan. Mies sitten päättää voiko olla sellaisessa suhteessa vai ei

Vierailija
7/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen seksuaalisesti aktiivinen nainen rakastaa anaaliseksiä. TOT

Vierailija
8/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän rakastaisi sinua, ei vaatisi sinulta tuollaista.

Tässä se on sanottu. Jos mies rakastaisi sinua, niin hän ei vaatisi sinulta tuollaista rakkaudenosoitusta, jos et itse halua.

Vierailija
9/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko, jos ei taho!

Vierailija
10/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että menee panemaan homoa, jos se perse nii kiinnostaa.

Vierailija
11/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että rakastat vielä toimivaa peräsulkijalihastasi enemmän kuin miestä.

Idiootti mies joka tuollaisesta jankuttaa.

Vierailija
12/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu ja väännä paskaa samalla kun miehesi yhtyy nii loppuu se perseen pyytäminen

Vierailija
13/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestä niin voit suostua. Jos et niin ei tarvitse.

Vierailija
14/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että jos välittäisin oikeasti suostuisin ja haluaisin tehdä hänet tyytyväiseksi. Olen ehdottanutkin jo että hakee jonkun sellaisen naisen joka siitä nauttii. Olemme tapailleet kuukauden verran. Lähettelee viestejäkin tyyliin: "saanko tänään panna sua peppuun?" "Ensi viikonloppuna mun on pakko saada panna sua peppuun." Tekee tämän takia mieli heivata koko mies!

Ap

Vierailija
15/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo että jos välittäisin oikeasti suostuisin ja haluaisin tehdä hänet tyytyväiseksi. Olen ehdottanutkin jo että hakee jonkun sellaisen naisen joka siitä nauttii. Olemme tapailleet kuukauden verran. Lähettelee viestejäkin tyyliin: "saanko tänään panna sua peppuun?" "Ensi viikonloppuna mun on pakko saada panna sua peppuun." Tekee tämän takia mieli heivata koko mies!

Ap

Mies on ääliö. Heivaa vaan.

Vierailija
16/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heivaa ihmeessä. Mieti, miltä susta tuntuu sitten, jos suostut anaalipanoon ja mies jättää sut sen jälkeen. Pitää tehdä vain sellaisia juttuja, että niitä voi iloisena muistella silloinkin, jos suhde kariutuu.

Vierailija
17/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukauden tapailun jälkeenkö pitäisi rakastaa toista ihmistä? Eihän tuolloin edes tunne vielä toista tarpeeksi, jotta tietää, että rakastaako.

Heivaa ukko, heivaa heti. en ole aiemmin näin suoraa neuvoa antanut, mutta kysyisin, että mitä myönteistä tuo mies on tuonut elämääsi, että viitsit roikottaa noinkin uutta suhdetta mukana?

Vierailija
18/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa saa, mutta kun olet kerran kieltäytynyt, asiasta jankuttaminen osoittaa, ettei mies oikeasti rakasta ja kunnioita sinua.

Eikä anaaliseksi itseasiassa ole mitenkään vaaratonta, vaikka monet eivät sitä tiedä. Ei mikään pikkujuttu, minkä pitäisi kuulua jokaiseen aktiiviseen ja kiinnostavaan seksielämään.

Vierailija
19/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hän oikeasti välittäisi sinusta ja haluaisi tehdä sinut tyytyväiseksi, hän ei yrittäisi painostaa sinua tekemään jotain, mitä et halua.

Vierailija
20/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mene naimisiin uskovan kanssa niin seksi on vain lapsien tekoon. Ei tarvitse tulla tänne palstoille tilittämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi