Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:lla suunnilleen kaksi kolmesta ilmoittaa olevansa akateeminen ja neljäsosa akateemikko. Mutta...

Vierailija
01.01.2013 |

aloitukseen, joka koskee yliopistoa, vastauksia ei tule. Jännä juttu...

:D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aloitus koskee, mutta jos kysytään vaikkapa jotakin nykyiseen opiskeluun liittyvää, niin tuskin vaikkapa parikymmentä vuotta sitten opiskelleella on kauheasti siitä sanottavaa. Samoin on vaikeaa kommentoida jonkun eri tiedekunnan tai aineen opintoja.

Vierailija
2/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, asialla ei ole merkitystä näissä "mitä nakkeja ostat uudeksivuodeksi" -keskusteluissa.

Yleensä koulutetummat ilmaantuvat kyllä keskusteluihin, jos on jokin sopiva aihe.

Mutta en todellakaan ymmärrä, mistä koko ajatus tulee, että täällä olisi paljon akateemisia, en itse ole sellaista huomannut.

Myös aloittajasta huomaa, että hän ei itse ole akateemisesti koulutettu, koska kuvittelee, että koulutetut tietävät kaiken kaikista yliopisto-opinnoista ja aloista. Ilmeisesti siis ajattelee, että kuka tahansa akateeminen voisi kommentoida tuota tanssin pedagogiset opinnot -aihetta. Vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aloittajasta huomaa, että hän ei itse ole akateemisesti koulutettu, koska kuvittelee, että koulutetut tietävät kaiken kaikista yliopisto-opinnoista ja aloista. Ilmeisesti siis ajattelee, että kuka tahansa akateeminen voisi kommentoida tuota tanssin pedagogiset opinnot -aihetta. Vai mitä?

viittaa siihen, niin muistaakseni kyseessä oli vielä avointa yliopistoa koskeva juttu - avoin yliopisto on aivan eri instanssi kuin yliopisto.

2

Vierailija
4/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anonyyminä on niin helppo heittää olevansa vaikka miljonääri... Milläs todistat että toinen ei ole sitä mitä väittää? :D

Vierailija
5/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anonyyminä on niin helppo heittää olevansa vaikka miljonääri... Milläs todistat että toinen ei ole sitä mitä väittää? :D

aika yleistä nykyään, etten nyt oikein usko, että kovin suuri joukko jaksais esiintyä täällä akateemisesti koulutettuna, kun niitä kuitenkin on muutenkin aika paljon.

Mutta tosiaan, en mä kieliä opiskelleena osaa ihan hirveästi ottaa kantaa tanssipedagokiikan opiskeluun AVOIMESSA yliopistossa... Ehkä se sitten on jostakusta hassua.

2

Vierailija
6/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "akateemikon" pitäisi tietää jostain avoimesta yliopistosta sen enempää kuin kukaan muukaan? Täällä ei taida palstailla se tuttuni, joka on käynyt kai pelkän peruskoulun ja opiskelee avoimessa yliopistossa.

Vierailija
7/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on harvinaisen typerää. OT.

Vierailija
8/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemikko-arvonimen väärinkäyttö on harvinaisen typerää. OT.

Vierailija
9/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Jopa tällä palstalla tiedetään ettei suomessa ole montaa akateemikkoa, olisko jopa alle 5.

Koskaan en ole nähnyt kenenkään väittäneen olevansa akateemikko.

Vierailija
10/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä täällä on kenenkään jollain akateemisuudella. Kirjoitustaito ja läpänheittotaito se täällä painaa. Tommoset jutut tarttee googlettaa tai hakea erityisinfoa. Ei se, että on käynyt jonkun yliopiston tarkoita sitä, että osaa vastata jokaiseen nippeli-nappelikysymykseen ja vastaus tulee kuin apoteekin hyllyltä. Ehkä kyky etsiä vastauksia joihinkin asioihin kuitenkin on parempi kuin niillä, jotka eivät ole mitään tietoja opiskeluissaan koskaan osanneet hakea. Ja takuusti mutkin leimataan joksikin vähä-älyiseksi, jolla matala koulutus, vaikka asia ei ole ollenkaan niin. Sellaista kommenttia kun on tullut niin paljon. Se on joko mollausyritystä tai jotain muuta sellaista. Unohtakaa palstalla kaikki akateemiset tutkinnot!

Vierailija
11/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, täällä roikkuu vain ne jotka hoitaa lapsiaan kotona kun ei ole koulutusta eikä kannata mennä töihin kun kelan tuilla pärjää paremmin kuin sillä pienellä palkalla, jota kouluttamattomille pätkätöistä maksetaan...

Vierailija
12/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yleistä nykyään, etten nyt oikein usko, että kovin suuri joukko jaksais esiintyä täällä akateemisesti koulutettuna, kun niitä kuitenkin on muutenkin aika paljon.

Mutta tosiaan, en mä kieliä opiskelleena osaa ihan hirveästi ottaa kantaa tanssipedagokiikan opiskeluun AVOIMESSA yliopistossa... Ehkä se sitten on jostakusta hassua.

2

Jos olen opiskellut tekniikkaa, niin ihmeessä tietäisin tällaisesta??? Mene koulun nettisivuille ja etsi itse tietoa!

Vierailija
13/14 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.

Vierailija
14/14 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.

Moicut sinne trollitehtaalle! ☺️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi