Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama tuote kuin selätin

Vierailija
10.12.2012 |

on Citymarketeissa hintaan 39,90€!! Sitten on myös FigureTwister, jossa ne elastiset käsivastukset hintaan 49,90€.

Vaihtoehtoja on monia ja halvempia kuin selätin :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista ja ajanmukaista tietoa löytyy www.selätin.fi sivuilta.

Vierailija
2/35 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista ja ajanmukaista tietoa löytyy www.selätin.fi sivuilta.

Selätin- ja lompakkosi itkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänosto hinta nuille ei todellakaan ole 8e. Lähempänä 2e tai vähemmän. Alibaba.com tukkuri haun kautta löytyy hakusanalla twister plate.m.alibaba.com/product/1218320556/Popular_massage_twister_plate_waist_twisting.html

Vierailija
4/35 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jostain halpakaupasta 2 kpl oransseja waist twisting discejä ja yhteensä hintaa taisi tulla 20 euroa. On olleet ainakin puoli vuotta ja toimivat edelleen moitteetta. Minun käsitykseni mukaan samanlaisia mitä muutkin ja ostan yleensä aina sen alkuperäisen mutten tässä tapauksessa.

Vierailija
5/35 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Briteistä puoli vuotta sitten tällaisen Pineapplen vastaavan Twist Boardin (joku sanoi joskus että se olisi se alkuperäinen versio) siinä on erikoisuutena tai pikemminkin lisänä se että jalkapohjien alla tuollaiset reflektoriset magneetit jotka poistaa jännitystä, maksoi muistaakseni alle 25 euroa postikuluineen :)

Vierailija
6/35 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa:

Ai niin, se kuvakin olisi kiva :D

http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mhYZ9F0AB6pYF0mft1b7BNQ.jpg

Vierailija
7/35 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella saa kieltämättä vyötäröstä aika tehokkaasti senttejä pois :)

Vierailija
8/35 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 16:41"]

Figure Tvinsterin sivulla oleva Soneran mainos ei saanut minua vakuuttumaan laitteen tehosta. Pitikö sen laihduttaa vai tuovan vain hyvä oloa? Turhake!

[/quote]

Selätin mainostaa edelleen ahkerasti, mutta onko tämä figure twister poistunut vähin äänin markkinoilta? Fb-sivuja ei ole päivitetty tammikuun jälkeen ja yrityksen tulos on pahasti miinuksella. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
9/35 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selättimen pyöreä malli, ei ole kovinkaan houkutteleva. Tulee sellainen olo, ettei laite toimi.

Vierailija
10/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote, jonka markkinoinnissa käytetään lähinnä BB-julkkiksia, ei herätä minussa luottamusta. Pikaisen googlauksen perusteella vastaavanlaisia laitteita saa tilattua netistä hintaan 10-30 euroa. Kyseessähän ei ole mikään uusi ja ainutlaatuinen keksintö. Eräässä puheena olleessa versiossa vain rekisteröity markkinointinimi. Jos haluat maksaa tarrasta 50 euroa niin ok.

Vierailija
11/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hakusanoilla kannattaisi hake esim. eBaystä? 

Vierailija
12/35 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös halauaisn tietää mistä saa kopion tällä hetkellä, nimi ei meinaa minulle mitään, eipä se kuitenkaan pitkään innosta!

Vierailija
13/35 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Figure Tvinsterin sivulla oleva Soneran mainos ei saanut minua vakuuttumaan laitteen tehosta. Pitikö sen laihduttaa vai tuovan vain hyvä oloa? Turhake!

Vierailija
14/35 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pari päivää sitten Hong Kongista "Selättimen" eli EcoBody -laitteen mikä on ihan samanlainen kuin Selätin ja hintaa vielä vähemmän kuin CMn Iron Bodylla eli vain 19,90 €!

http://www.hongkong.fi/files/hongkong/kuvastot/Vko_3.pdf ja katsokaa mainoksen sivu 16, nyt ei lompakko tykkää yhtään huonoa koska tuo on kohtuuhintainen kun vielä puolet halvempi kuin CM'n laite! :)))

Kohta taas tänne tulee tietyt mussuttamaan että kopio sitä ja kopio tätä lässynlää, mutta kun ei näissä nyt vaan ole kopioita vs. alkuperäisiä koska kaikki ovat sitä samaa ja samat toiminnallisuudet jokaikisessä laitteessa. Ihan turha itkeä mitään kopioista koska kaikki se puhe on pelkkää valheellista shittiä että Selätin olisi muka jokin ainoaa laatuaan ja ensimmäinen tuote maailmalla ja ensimmäinen tuote Suomessa laadilaadilaa, pelkkää mainospuhetta saada ostamaan heidän laite jossa sisäänostohinta on about 6-8 euroa ja jälleenmyyntihinta n. 65 euroa. Joo voittoa tottakai pitää yrittäjien saada mutta Honkkarissa on mun mielestäni realistinen ja kohtuullinen kate kaikkien kannalta.

Vierailija
15/35 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuo myyjä ei itse käytä sitä tai sitten se ei vaan toimi. Toisaalta, 5 min tai kaksikaan kertaa 5min päivässä ei laihduta. Tuossahan se todiste nähtiin.

Vierailija
16/35 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:55"]

Olen ollut tyytyväinen Selättimeen. Sain hyvät ohjeet ja opastuksen messuilla ja se on kyllä pyörinyt hyvin. Kopioita on maailma täynnä!

[/quote]

Onko jollakin kokemuta että kopio olisi huonompi tai parempi? En myöskään jaksa uskoa että selättimessä olisi mitään erikoista mitä ei voisi myydä halvemmallakin.

Vierailija
17/35 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:02"]

Budget sport

[/quote]

https://www.budgetsport.fi/tuote/6420613981086/dp

Vierailija
18/35 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreassa niitä on puistoissa, ja kuka vaan saa käyttää niitä. Ihan niin kuin keinut ja liukumäet täällä meillä.

Vierailija
19/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom!

Citymarketeissa, Anttiloissa ja Hong Kong myymälöissä myynnissä oleva tuote

EI OLE Selätin® !

Selätin on rekisteröity tavaramerkki ja sillä on Patentti- ja rekisterihallituksen myöntämä mallisuoja.

Risto Särkilahti

WELLMEN OY

Toimitusjohtaja

Vierailija
20/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ripe...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän