Onko normaalia? Kaverini kertoi ostavansa miehelleen LEGOJA joululahjaksi
Olimme tänään ostoksilla ja katselin pojilleni legoja lelukaupassa. Kaverini näytti jotain Taru Sormusten Herrasta -sarjan juttua ja sanoi ostavansa sellaisen miehelleen.
No ei siinä mitään, mutta se mies on 39-vuotias, hyvin ansaitseva päällikkö. En olisi ajatellut, että on jotenkin "vajaa". He ovat lapsettomia, eli voisiko mies hakea jotain lohtua legoista? Lapsettomuuden syytä en tosin tiedä.
Kommentit (38)
Sukunimi alkaa A:lla, neljä kirjainta..
"sälli" ollut aina omanlaisensa veitikka.
Minä toivon nukketaloa, ikää myös 39v
"sälli" ollut aina omanlaisensa veitikka.Minä toivon nukketaloa, ikää myös 39v
Ehkä vähän sellainen nörtähtävä, ei esim metsästä tai kalasta, niinkuin esim mun mies. Mutta siis muuten ihan normaali.
ap
"sälli" ollut aina omanlaisensa veitikka.Minä toivon nukketaloa, ikää myös 39v
Ehkä vähän sellainen nörtähtävä, ei esim metsästä tai kalasta, niinkuin esim mun mies. Mutta siis muuten ihan normaali.
ap
Sukunimi alkaa A:lla, neljä kirjainta.. "sälli" ollut aina omanlaisensa veitikka. Minä toivon nukketaloa, ikää myös 39v
Ehkä vähän sellainen nörtähtävä, ei esim metsästä tai kalasta, niinkuin esim mun mies. Mutta siis muuten ihan normaali. ap
metalli-musiikin suurkuluttaja..ja siltä näyttääkin
ap
sinun mielestäsi ilokseen eläviä olentoja lahtaava höyrypää on normaalimpi kuin legoharrastaja?
Itse rakennan nukkekotia.
Niin ehkä mies on taru sormusten herrasta-fani ja miehille nyt on tunnetusti vaikea ostaa lahjoja... En sinänsä ihmettele tuollaista ostosta. Toisilla huumori riittää pidemmälle kuin toisilla...
Olimme tänään ostoksilla ja katselin pojilleni legoja lelukaupassa. Kaverini näytti jotain Taru Sormusten Herrasta -sarjan juttua ja sanoi ostavansa sellaisen miehelleen.
No ei siinä mitään, mutta se mies on 39-vuotias, hyvin ansaitseva päällikkö. En olisi ajatellut, että on jotenkin "vajaa". He ovat lapsettomia, eli voisiko mies hakea jotain lohtua legoista? Lapsettomuuden syytä en tosin tiedä.
Harry Potter -legolinnan! Kaverini on älykäs, 30-vuotias maisterisnainen:D Tykkäsi vaan kovasti Harry Potterista ja mies päätti muistaa vaimoaan. Heillä on se linna olkkarissa esillä, eli kaverini tykkäsi kovasti lahjastaan.
kai se on näpertääkö iltojen iloksi vaikeita lego-rakennelmia vai 5000 palan palapelejä..
Mäkin haluaisin Harry Potter -legoja tai TSH-legoja joululahjaksi. Nelikymppinen, hyvätuloinen nörtti-äiti.
legoja siis, eikä maksanut kuin 160 euroa. Olen yli kolmekymppinen, kahden lapsen äiti, akateemisesti koulutettu ja keskituloinen, enkä mielestäni kovin vajaa :). Miehelle tosin perustelin, että joo, lapsille ostin varastoon, kun ei niitä varmaan enää kauaa saa..
Onko tuossa jotain ihmeellistä, jos kerran ns. aikuisten LEGOja ovat (siis ikäsuositus 16+)? Minun mieheni rakentelee noita mielellään ja olen parina jouluna/synttärinä niitä hänelle ostellutkin. Kolmekymppinen, korkeakoulutettu pariskunta täälläkin. Sitten ihmettelisin, jos mies toivoisi esim. Duploja. :D
tähän mennessä olen tyytynyt palapeleihin ja lapsella on legoja. Se Ninjagon juttu jossa on sellainen iso lintu olisi kiva.
Legolandin kaupassa oli muuten ihan valtavia legopaketteja - yli 18-vuotiaille.
Mä rakastan itsekin koota legoja. Hyvää ajanvietettä, eikä taatusti ajattele muutakuin sitä mitä tekee.
perhe keräilee Legoja, miehelle ostan jouluksi (synttärilahjakin samassa) tämän:
http://shop.lego.com/en-FI/Death-Star-10188
Oon mäkin ostanut miehelleni Legoja lahjaksi. Ja hänellä on ollut oma Lego joulukalenterikin jonain vuonna. Ja joo on meillä lapsiakin ja hehän näillä leikkivät. Mies vaan tykkää niitä rakennella.
kun ei kehdannut suoraan pyytää sitä itselleen joululahjaksi.
Seuraavana vuonna ostimme jo suosiolla isälle lahjaksi autoradan :)
Jos silloin olis ollut näin hienoja legoja, isä olis ollut varmaan aivan hullaantunut. Ja oli johtajana eräässä firmassa eli ei kait siellä kovin vajaa voinut olla. Rauha hänen muistolleen. Hyvä isä oli.
legoja siis, eikä maksanut kuin 160 euroa. Olen yli kolmekymppinen, kahden lapsen äiti, akateemisesti koulutettu ja keskituloinen, enkä mielestäni kovin vajaa :). Miehelle tosin perustelin, että joo, lapsille ostin varastoon, kun ei niitä varmaan enää kauaa saa..
Itselleni toivon tätä:
http://architecture.lego.com/en-us/products/architect/villa-savoye/
Minä olen 40-vuotias perheenäiti, ja tykkään rakennella legoilla. Ei se minulle ainakaan mitään lohdun hakemista ole :)
Taru Sormusten Herrasta -sarjassa on muutamia hienoja paketteja. Ilahtuisin kovasti jos niitä saisin joululahjaksi.
Niin kovasti en kuitenkaan niihin ole hurahtanut, että itse viitsisin omaksi ostaa.
Aikuiset miehet voivat harrastaa myös liidokkien kokamista, kauko-ohjattavia lentohärveleitä, virkkaamista. Aikuiset naiset tekevät nukkeja, helmikoruja tai vaikka silkkipaperikukkia.