Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kolmekymppinen mies teistä olla vakavasti kiinostunut 18-vuotiaasta naisesta?

Vierailija
20.11.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoistaan 18v kanssa,toki voi.Lisäksi mies joka pelkää itse omaa vanhemistaan niin haluaa elää ikuista nuoruutta.Vaihtaa naista sen mukaan kun itse vanhenee.Kun tää 18v on tietyn ikäinen,lemppaa pihalle ja ottaa uuden.

Vierailija
2/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tyttäres rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies on ihan vakavissaan kiinnostunut pillusta. Jotkut suorastaan eivät pärjää ilman.

Vierailija
4/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yhtä tosissaan kun tuo 18vkin, eli hauskanpitoa ja hengailua, ei mitään avkavaa ja johonkin perheeseen johtavaa. Sen takiahan tuo 30nen tuota lasta jahtaa, kun kaikki oman ikäiset naiset haluaa vaan perheen ja naimisiin.

Vierailija
5/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan iso ikäero tuossa vaiheessa

Vierailija
6/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haksahda vanhaan mieheen,hyi saatana!

Jätä se tyttäres rauhaan.

Vierailija
7/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyynsä.Yöks.Kertoo jotain miten pervo voi olla.Oksennus lentää.Periaatteessa voisi olla tytön isä iän puolesta.Muistan itse ihastuneeni 17vuotiaana 25v mutta mies sanoi ettei halua alkaa olemaan milloinkaan vaikka sen jälkeenkään kun täytän 18v.Meitä on joka lähtöön.

Vierailija
8/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti kiinnostunut 56v miehestä?? Mitäs luulette?

Vierailija
9/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut sydämmellinen ja rakastava ihminen. Halunnut rakastaa ja tehdä miehen olon niin parhaaksi mihin kukaan muu ei pystyisi..

Mutta mahdollisuutta kun ei anna, niin olkoot sitten antamatta. Itsekeskeinen paska, eihän hänkään mikään ikä loppu vielä ole, vaan suhteellisen nuori ihminen, mutta jolle on kertynyt jo jotain järkeäkin päähän ja sellasista miehistä minä tykkään.

Kehuhan tuo minuakin hyvin kypsäksi, sanoi että vaikutan ihan 22-25vuotiaalta käytökseni puolesta. Ja myöhemmin sitten flirttailun jälkeen totesi, että hänen alaikärajansa on ainakin 23v. Mutta kerta on kehunut minua käytökseni puolesta tuon ikäiseksi ihmiseksi niin ei tässä taida olla muuta ongelmaa kuin se numero.

Vierailija
10/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti kiinnostunut 56v miehestä?? Mitäs luulette?

Itselläni oli suhde 23-vuotiaana 38v mieheen, ei toiminut. Ei se tietysti sano sitä, ettei muilla voisi.

Vierailija
11/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä nyt 12-vuoden ikäeroa voi ymmärtää tai hyväksyä.

Vierailija
12/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavaan ja kestävään parisuhteen.

Haluan perheen, lapsia, olla vaimo.

Haluaisin saada muutamat lapseni 20-30v. tuohon välille ja tämä mieskin kaipasi kovasti naista ja jonka kanssa voisi alkaa perhettä perustamaan. Tästä olisi saanut fiksun, mukavan, nuoren ja hyvin hedelmällisessä iässä olevan naisen, mutta kun ei kelvannut.

Olisihan se tietty mukava seurustella ihan vakavasti jonkun aikaa kuitenkin, ennen kun niitä lapsia ruvetaan tekemään. Joten ensimmäiset pari vuotta varmaan olisi mennyt ihan seurustelun merkeissä ja ruvennut katsomaan niitä lapsen teko hommia sitten sen jälkeen kun minä olen 20v. täyttänyt.

En tiedä, ei kelpaa.

Vierailija
13/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eihän mies todellakaan ole mikään ikäloppu vielä ja kun katselette kolmekymppisiä miehiä ja naisia niin ovathan he hyvin vielä komeita ja kauniita eli eivät mitään rupsahtaneita.

Sitten olisin huolissani jos kyseessä olisi 55-vuotias mies ja 19-vuotias nainen. Kun muistelette Saana Parviaisen ja Jussin suhdetta. Se ei ollut ihan terve, mutta tuo mies ei voisi ikänsä puolesta olla edes naisen isä hei haloo!

Vierailija
14/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi! Älytön kysymys.

Pitäisikö hänen olla kiinnostunut 30 kymppisestä, elähtäneestä, käytetystä ja moneen kertaan dumbatusta, joka on edelleen sinkku (kas kummaa= ruma, tyhmä, antaa kaikille) ? Miksi pitäisi?

Vierailija
15/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tuntuu siltä, että haluaa loppu ikänsä elää yhden miehen kanssa, se mieli voi muuttua tulevaisuudessa ja ero tulee.

Ei kaikkien kohdalla, mutta suurimmassa osassa tapauksissa.

Jospa se tätä juuri pelkääkin? Hän etsii loppuiän suhdetta, ei hetken huumaa eikä hän voi mennä varmuudella sanomaan, että loppuikäsi olisit hänen kanssaan. Voi tulla houkutus alkaa elämään muutakin elämää.

Vierailija
16/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkästään tuolla muijalla.

Ja mitä muuta elämää meinaat, sitäkö että sille tulisi houkutus yhtäkkiä ruvetakin panemaan kaikkia?

Älä viitsi, kaikkien luonteessa ei ole jakari geeni.

Vierailija
17/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19 rakastuessani 32v mieheen.

Luulin, että siinä iässä jo tietäisi jotain itsestään... ja ajattelin, että niin aikuisella ihmisellä olisi joku näkemys ja vastuu suhteesta.

Paskan marjat.

Siis hän on aivan ihastuttava ihminen, on yhä vieläkin - viisikymppisenä. Tiedän, että hänen lähellään (kahden vuosikymmenen jälkeen!) en näe muita, hän jätti lähtemättömän jäljen sydämeeni.

MUTTA. Jokin hänessä on vialla, pahuksenmoinen sitoutumiskammo tai muu haavoittuminen, koska hän ei ole koskaan pystynyt paria vuotta pidempään suhteeseen.

Tämän perusteella mä neuvoisin, että jos kolmekymppinen mies yhä kaipaa tyttöstä rinnalleen (koska tuossa vaiheessa ikäero on enemmän kuin sitten vähän vanhempana) niin hänessä ei ole kaikki kohdallaan.

Voi olla, että teidän romanssinne on yhtä ihana kuin minun ja hänen ja muistelet sitä lämpimästi loppuikäsi (kunhan ensin pääset erosta yli).

Varoitan silti.

Vierailija
18/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkästään tuolla muijalla.

Ja mitä muuta elämää meinaat, sitäkö että sille tulisi houkutus yhtäkkiä ruvetakin panemaan kaikkia?

Älä viitsi, kaikkien luonteessa ei ole jakari geeni.

Eikö sinun elämässä ole mitään muuta ollut? :)

Panemista vain?

Vierailija
19/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaalla on koko elämä edessä ja mahdollisuuksia vaikka mihin :)

Siitä kun valitset mitä tarkoitan.

Ei sitä pysty alkaa erittelemään miten 18v ikäisen mieli voi muuttua tulevaisuudessa, mahdollisuuksia on niin paljon, että ehtii vaikka mitä.

Vaikka nyt tuntuu, että haluaisi jämähtää paikalleen ja tekaista lapsia, ei välttämättä enää vuoden/kahden päästä tunnu siltä.

Vierailija
20/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolema kolkuttaa oven takana, niinkö?

Se on ihan psyykkeestä kiinni, että miten sinä tuonkin asian otat. Voit ajatella että voi perskules nyt olen 30v ja minun elämä on ohi, en voi tehdä mitään kivoja juttuja enää, täytyy masentua ja olla tylsimys...

Ei se kuitenkaan ihan noin tarvitse välttämättä kaikkien kohdalla mennä.

Ja tuo muijahan sanoi että haluaa lapsia 20-30v. välimaastoon, joten ei hän nyt niitä olisi tekemässä. Ihan järkevästi nimittäin sanoi.