Poikani tyttöystävän isä on miljonääri.
Huomasin nyt noista verotiedoista.
Olen tiennyt, että rahaa on, mutten ihan noin paljoa ajattelut heillä olevan.
Me keskituloisia. Jotenkin tuli heti sellainen alentuva olo :(
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 07:20"]
Meilläkin on kartanoita ja huviloita ympäri suomea ja kaskisaaressa miljoona talo sekä linna ranskassa ja Miamissa 1000 neljön kämppä
sinä (MEKIN) nimimerkki sulla on joku ongelma oletko köyhä ku haukut kaikkia rikkaita jamiljönäärejä eikö olesulla yhtään kartanoita voivoi
[/quote]
Ihan varmaan on. Jännä että tuon enempää ei ole kuitenkaan järkeä, sivistystä saati edes ihan perustason kirjoitustaitoa siunaantunut.
Meillä on myös miljoonaomaisuus ja -tulot, ja ihan toivotaan, että lapset alkavat aikanaan seurustella ihan tavallisten perheiden jälkeläisten kanssa.
Itse olemme omaisuutemme ansainneet.
Nenä pystyyn vain!
Meillä on myös miljoonaomaisuus ja -tulot, ja ihan toivotaan, että lapset alkavat aikanaan seurustella ihan tavallisten perheiden jälkeläisten kanssa. Itse olemme omaisuutemme ansainneet. Nenä pystyyn vain!
Ihan siitä syystä, että kun seukkaa itseä kurjemman otuksen kanssa, niin oma itsetunto nousee! Muhaahaaa!
Siinävaiheessa kun selität pojallesi, ettei rahaa enää tipu kotoa omalle opiskelijapojalle, sillä riistokapitalisti-isän tyttärellä on iskän Visa ja sitä hänkin voi ihan huoletta vinguttaa. Silliin voit vasta tuntea alemmuutta. Ennemmin ei tarvitse.
Minun vanhempani ovat hyvin varakkaita ja nuoruuden ajan poikakaverin kanssa lähdettiin lomalle opiskeluaikana. Matkan maksoin omalta tililtäni yhtenä könttänä, ja poikaystäväni piti siirtää oma osuus tililleni. Rahat olin itse tienannut työlläni, tosin vanhempieni firmasta.
Matkalla minulle selvisi, ettei pojalla ollut kuin 50€ koko kahtaviikkoa varten. Selitti asian kömmähdyksellä ja ajattelin tietty, että ei hätää, mulla on luottokortteja ja tottakai minulla oli rahaa.
Suomeen päästyämme halusin tietysti rahaa takaisin ja asiasta syntyi riita. Silloin poikaystäväni tunnusti, että koska vanhemmillani on iso firma, niin on vain oikein, että sukuni maksaa muillekin kivoja asioita. Kaiken kruunasi se, että hänen ÄITINSÄ oli ohjeistanut poikaa näin. Siihen jäi se suhde.
Aviomieheni on muuten ihan tavis duunariperheestä ja jos vanhempani eivät hyväksyisi mieheni todella mukavaa perhettä, pitäisi vanhempiani tolloina.
Tuskin se miljooniaan on sormia napsauttamalla saanut.
Vai tarkoititko, että alentunut olo?
18v poikamme omaisuus + jättipääomatulot tämän kaupungin mittakaavassa. Ei ole ollut kiva päivä eikä pojallakaan.
on niin jalat maassa ihminen, että ei ikinä ole käynyt mielessäkään tuntea oloaan alemmaksi:D
Meillä paljastui nyt verotiedoista tutuille 18v poikamme omaisuus + jättipääomatulot tämän kaupungin mittakaavassa. Ei ole ollut kiva päivä eikä pojallakaan.
vai miksi pojan omaisuus tuli kaikille yllätyksenä? Onko kaikki perheenne omaisuus jotenkin keinoteltu alaikäisen nimissä verovapaasti vai hä?
Meillä paljastui nyt verotiedoista tutuille 18v poikamme omaisuus + jättipääomatulot tämän kaupungin mittakaavassa. Ei ole ollut kiva päivä eikä pojallakaan.
vai miksi pojan omaisuus tuli kaikille yllätyksenä? Onko kaikki perheenne omaisuus jotenkin keinoteltu alaikäisen nimissä verovapaasti vai hä?
siirsi osan optioista pojan nimiin kun se oli vielä sallittua. Verotussyistä, nääs. Kirjoitin ehkä epäselvästi mut kyllä me ollaan omaisuus tiedetty mut tutut ei koska lehdet on tähän asti laittanut verotietoihin vain alaikäinen eikä nimeä. Meillä on siis tää varallisuus harpannut yhden sukupolven yli (valitettavasti!)
siirsi osan optioista pojan nimiin kun se oli vielä sallittua. Verotussyistä, nääs. Kirjoitin ehkä epäselvästi mut kyllä me ollaan omaisuus tiedetty mut tutut ei koska lehdet on tähän asti laittanut verotietoihin vain alaikäinen eikä nimeä. Meillä on siis tää varallisuus harpannut yhden sukupolven yli (valitettavasti!)
kuka niitä oikeasti lukee (paitsi ehkä ne kuusi eniten verotettua)
kuka niitä oikeasti lukee (paitsi ehkä ne kuusi eniten verotettua)
jokainen keskusteli tänään verotiedoista. Eli siis ainakin keskisuuressa kaupungissa virastossa näitä luetaan.
meillä mies on miljonääri, joka ajelee Toyotalla vuosimallia 2008 eli raha ei todellakaan näy. Kaikki tietty tietää omaisuuden määrän, joten aina joskus on löytynyt tyttökaveri, joka yrittää käyttää tilaisuutta hyväkseen ja keksii kaikenlaista, mitä pojan pitäisi maksaa tyyliin "kaupunkiloma olisi ihana ja miehen kuuluu maksaa" - siis 17v pojan pitäisi maksaa shoppailuloma Lontoossa... Niistä tytöistä on aika äkkiä päästy eroon.
siirsi osan optioista pojan nimiin kun se oli vielä sallittua. Verotussyistä, nääs. Kirjoitin ehkä epäselvästi mut kyllä me ollaan omaisuus tiedetty mut tutut ei koska lehdet on tähän asti laittanut verotietoihin vain alaikäinen eikä nimeä. Meillä on siis tää varallisuus harpannut yhden sukupolven yli (valitettavasti!)kuka niitä oikeasti lukee (paitsi ehkä ne kuusi eniten verotettua)
näytti tieto ainakin levinneen.
terv. se rikkaan pojan äiti ylempää
AIka hyvin menee.
varsin hyvin kuuntelemaan oman pöydän (noin 10 henkeä) ja viereisten pöytien (noin 10 henkeä niissäkin) puheenaiheet. Meillä on aika tiivis työyhteisö, ei eristäydytä koppeihin.
Meilläkin on kartanoita ja huviloita ympäri suomea ja kaskisaaressa miljoona talo sekä linna ranskassa ja Miamissa 1000 neljön kämppä
sinä (MEKIN) nimimerkki sulla on joku ongelma oletko köyhä ku haukut kaikkia rikkaita jamiljönäärejä eikö olesulla yhtään kartanoita voivoi