Miksi miehet jättää tökerösti?
Miksi miehet tekee aina sillä tavalla, että jättävät vain ilmoittamatta kun ei enää nappaa ja saa jäädä miettimään mikä meni vikaan? Mä en jaksa enää näitä luusereita, miksei voi sanoa mikä fiilis on? Ärsyttävää taas jälleen kerran odotella, että kuuluuko viimeisimmästä tapauksesta enää, pöh. Siitäkö se on kiinni, että itse sanon miehelle suoraan, että olen kiinnostunut? Pitääkö ihan oikeasti olla vaikeasti tavoiteltava ja kaikenlaista vanhanaikaista soopaa?
Kommentit (11)
on nettitreffeistä. Tapasin n. 8 miestä, en yhtä aikaa, mutta sen ajan minkä olin siinä sivustossa. En nekään saaneet suutaan auki, vaan jättivät odottamaan turhaan. Itse olen sen verran suora että olisin sanonut "ei tunnu natsaavan, sori". Sen jonka kanssa olen ollut sen jälkeen on yhtä suora, en pane yhtään pahakseni, ainakin tiedän aina missä ollaan. Kai miehissäkin on eroja.
että ihan muista treffeistä ja joidenkin kanssa on tietty sitten yhdessä todettu, että ei kiitos, mutta sitten on näitä liian usein tapahtuvia ohareita. Se tuntuu tosi ikävältä, kun on antanut ymmärtää, että haluaa tavata vielä ja kaikki on hyvin, kunnes yhtäkkiä ei kuulu enää mitään! Mä en ymmärrä miksi pitää tehdä niin.
ap
Miksi miehet tekee aina sillä tavalla, että jättävät vain ilmoittamatta kun ei enää nappaa ja saa jäädä miettimään mikä meni vikaan? Mä en jaksa enää näitä luusereita, miksei voi sanoa mikä fiilis on? Ärsyttävää taas jälleen kerran odotella, että kuuluuko viimeisimmästä tapauksesta enää, pöh. Siitäkö se on kiinni, että itse sanon miehelle suoraan, että olen kiinnostunut? Pitääkö ihan oikeasti olla vaikeasti tavoiteltava ja kaikenlaista vanhanaikaista soopaa?
Määrittele jättää?
Onko tämä esimerkin mies siis käynyt kanssasi kerran treffeillä? Onko hän kirjoitellut kanssasi henkeviä? Oletteko seurustelleet? Asuitteko yhdessä?
Jos on kerran käynyt ulkona, kahvilla tms niin ei kai siinä ole luvattu sen pidempää yhteydenpitoa? Nettideittailussa kai on mukava olla vaikeasti tavoiteltava, mutta siinä pelaamisessa mieheltä menee maltti nopeesti.. -next. Jos on kyse pidemmästä suhteesta ja on ollut tapana päivittäin soitella tai tapailla niin mielestäni silloin on korrektia tehdä selväksi ettei asialla ole tulevaisuutta.
telkussa, tietokonepeleissä ja chatissä. Niiltä on kadonneet sosiaaliset taidot. Empatiaa ei opi itsestään.
Jos on kerran käynyt ulkona, kahvilla tms niin ei kai siinä ole luvattu sen pidempää yhteydenpitoa? Nettideittailussa kai on mukava olla vaikeasti tavoiteltava, mutta siinä pelaamisessa mieheltä menee maltti nopeesti.. -next. Jos on kyse pidemmästä suhteesta ja on ollut tapana päivittäin soitella tai tapailla niin mielestäni silloin on korrektia tehdä selväksi ettei asialla ole tulevaisuutta.
ihan useamman viikon "tapailusta". Ollaan vietetty öitä yhdessä ja oltu lähes päivittäin yhteyksissä ja ehkä suunniteltu edellisellä kerralla uutta tapaamista. nro2
ne ovat saaneet tarpeekseen kälätyksestänne?
Mä kyllä näen tän asian niin, että jos tapailen jotain ihmistä, eikä olla asiasta sen enempää puhuttu, niin en ole mitenkään ilmoitusvelvollinen tunteistani. Jos joku ei osaa rivien välistä sitten lukea että kiinnostusta ei ehkä ole tarpeeksi, niin se ei mielestäni ole minun ongelma.
Jos taas puhutaan pidemmälle edenneestä suhteesta, niin en kyllä edes keksi miten voi jättää olematta tökerö. Siinä toinen ihminen loukkaantuu jokatapauksessa. Vai onko siihen joku tapa, kertokaa te?
Niin ja olen siis nainen.
Määrittele jättää?
Onko tämä esimerkin mies siis käynyt kanssasi kerran treffeillä? Onko hän kirjoitellut kanssasi henkeviä? Oletteko seurustelleet? Asuitteko yhdessä?Jos on kerran käynyt ulkona, kahvilla tms niin ei kai siinä ole luvattu sen pidempää yhteydenpitoa? Nettideittailussa kai on mukava olla vaikeasti tavoiteltava, mutta siinä pelaamisessa mieheltä menee maltti nopeesti.. -next. Jos on kyse pidemmästä suhteesta ja on ollut tapana päivittäin soitella tai tapailla niin mielestäni silloin on korrektia tehdä selväksi ettei asialla ole tulevaisuutta.
enkä että jättää. Jos ollaan nähty useammin kuin kerran ja molemmat sitä mieltä, että tavataan uudestaan, niin on mun mielestä paskamaista jättää vain sanomatta, ettei enää muuten haluakaan tavata.
ap
naimisissa ikuisuuden olleena täytyy kommentoida, että kuulostaa keskenkasvuisen touhulta tuollainen käytös. Mulle teki joku poika noin 16-vuotiaana, ja senikäiseltä sen ymmärsi. Poikaparkaa oli kyllästyttänyt olla poikakaveri, ja hävisi kaveriporukoihinsa kuin p** saharaan.
En onneksi tunne nykyajan deittailusääntöjä, mutta onhan tuo epäinhimillistä. Jos muuallakin elämässä kunnioitetaan toista ihmistä ja ollaan kohteliaita, niin mikä poikkeus olisi joku tuonkaltainen tapailutilanne? En tiedä mistä tuo kertoo, onko syynä nykyajan kieroutunut ja narsistinen deittikulttuuri vai niin päin, että, itsekeskeisten, sosiaalisesti kyvyttömien ihmisten huono käytös on ajanut heidät sinkkumarkkinoille. Oli miten oli, älä ainakaan itke tuollaisten moukkien perään.
Mä kyllä näen tän asian niin, että jos tapailen jotain ihmistä, eikä olla asiasta sen enempää puhuttu, niin en ole mitenkään ilmoitusvelvollinen tunteistani. Jos joku ei osaa rivien välistä sitten lukea että kiinnostusta ei ehkä ole tarpeeksi, niin se ei mielestäni ole minun ongelma.
Jos taas puhutaan pidemmälle edenneestä suhteesta, niin en kyllä edes keksi miten voi jättää olematta tökerö. Siinä toinen ihminen loukkaantuu jokatapauksessa. Vai onko siihen joku tapa, kertokaa te?
Niin ja olen siis nainen.
aika itsekeskeiseltä ja kylmältä, joka ei ilmeisesti ole ollut koskaan tilanteessa, että olet tapaillut jotain ja ollut kiinnostunut ja sitten toisesta ei ole yhen äkkiä kuulunutkaan mitään. Tai sitten olet liian ylpeä myöntämään sitä. Itse kerron aina, kun ei nappailekkaan ihan suoraan ja syynkin...inhottava viikkoja miettiä että mikähän siinäkin meni pieleen. Kun tietää syyn, niin "hylätyn" osapuolen ei tarvitse pidemmin ihmetellä ja tuhlata näin aikaa. Veikkaan että se on ajattelemattomuutta ja "ei haluta satuttaa"....typerää joka tapauksessa.
olen huomannut täysin saman. Ihan kuin oma kirjoittama aloitus. Oiskohan täällä ainoatakaan miestä joka tietää vastauksen.