Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehenne nauhoittaa kotona?

Vierailija
19.08.2011 |

Saako mies piilottaa nauhurin kotiinne ja salakuunnella, mitä päivän aikana teette?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se saisi (jos olisin vielä kotona, siis), mutta kohtuullisen tärähtäneneenä pitäisin.

Vierailija
2/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä asenntettiin Elisa Vahti, jotta mies näkee töissään päivän aikana, että kotona ei lorvita. Minusta se on aivan normaalia, että kun mieheni raataa töissä, niin huolehdin kodista ja pidän sen tip-top-kunniossa. Eipä ole enää ollut asiastakaan riitoja, kun valvontakamera puhuu enemmän kuin tuhat saanaa!

Kodin hengetär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin ehdottaa, että mies hankkii tuollaisen Elisa Vahdin! Kuinka pitkiä aikoja saat olla aihe vapaalla ja onko sinulla lakisääteiset kahvi- ja ruokatauot? T.AP

Vierailija
4/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lupaa siihen ei ole ;) ;)

Vierailija
5/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa! Ei ole suhde kunnossa jos mua pitää vahtia omassa kotonani! Ei kyllä hänen mieleen tulisikaan moinen. Jos en jaksa tehdä kotitöitä lasten kanssa niin sitten en tee niitä. Hän tietää että lapset kyllä työllistää.

Vierailija
6/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että mies epäilee minun pettävän. Saa hepulin, jos olen työpaikalla pomon kanssa kahden. En ole pettänyt koskaan, mies on..

Vierailija
7/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisäys, mies on sitämieltä, että kotitöihin ei mene aikaa kuin muutama minuutti(esim imurointi), muttei silti koskaan itse suostu minuuttejaan tähän uhraamaan :( ap

Vierailija
8/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi nauhoitella tekemisiäni,JSSAP!

Miehes on seinähullu!

Vierailija
9/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälläni oli tapana ihan avoimesti kaivaa videokamera esiin heti kun alkoi riita jostain ("että olisi sitten todistusaineistoa"). Tosin onnistui vain yleensä itsensä siinä nolaamaan... Koin sen kuitenkin aivan hirveän loukkaavana ja ahdistavana. Yritä siinä sitten perustella kantaasi kun tökitään videokameraa naaman eteen :/

En muutenkaan tykkää olla kuvattavana ja mies tiesi sen aivan hyvin.

Vierailija
10/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistusaineistoa, mihin? Minua oksettaa, kun ajattelen, että minua epäillään turhaan. ap

Vierailija
11/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salakuvata kotona jos vaimo on töissä? Miehenhän pitäisi asentaa salakamerat työpaikalle, jos se pelkää sun pettävän pomon kanssa.

Ja mitä nää kotityöt nyt liittyy tähän salakuvausasiaan?

Sinänsä kiinnostava ilmiö, että täällä on aika paljon avauksia puolison kyttäämisestä eri tavoin. Ihmissuhdetaidot on menneet sille tasolle, ettei enää osata puhua, riidellä eikä sopia, ei uskalleta luottaa tai paljastaa huoliaan ja pelkojaan, olla heikkoja puolison edessä ja pienimmästäkin asiasta ravataan pariterapiassa (jota kyllä kannatan, mutta en ihan jokaiseen pieneen parisuhdekupruun).

ja vielä lisäys, mies on sitämieltä, että kotitöihin ei mene aikaa kuin muutama minuutti(esim imurointi), muttei silti koskaan itse suostu minuuttejaan tähän uhraamaan :( ap

Vierailija
12/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka olisin polttanut päreeni kunnolla ja lataissut sitä (mieli teki monesti...), lipsauttanut vihaisena jotain "raskauttavaa", jne. Kuka sen mielenliikkeistä tiesi... Huh, onneksi on ex!

Vierailija
13/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä miehesi muuttuu hullummaksi vaan. Ite pettänyt ja sua epäilee!! Yrittää näin siirtää asian sun harteille ja huomion pois itsestään.

Minä en edes ryhtyisi keskusteleen näistä hulluista jutuista enkä vastaisi kysymyksiin enkä puolustaisi itseäni. Pitäisin tasan tarkkaan suuni kiinni vaikka mitä syytäisi suusta ulos. Syy on se että nämä keskustelut EIVÄT johda mihinkään hyvään lopputulokseen.

Aikaa myöten näet mihin miehesi käytös johtaa ja voit tehdä päätöksiä.

Vierailija
14/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamerat ja mm. omalta koneeltani nään mitä lapset tekevät huoneissaan. Mutta meillä ei harrasteta jatkuvaa kyttäystä vaan ne on lähinnä sitä varten, että voin välillä vilkaista mitä lapset tekee jos kuuluu esim tappelua alakerrasta tai jos emme ole kotona niin kotiin tullessa voimme katsoa mitä täällä on puuhattu. Samoin kamerat kuvaa pihalle, niin lasten on turvallisempaa katsoa näytöltä kuka oven takana on. (meillä ei ole ovisilmää)

Vierailija
15/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoja voi laittaa av-mammaosastolle?

Meillä saa nauhoittaa ihan vapaasti. Suunnittelemme myös yhdessä web-kameran asentamista, jotta mies voi tarkkailla livenä kotitöiden tekemistäni. Ainoa joka tätä vastustaa on naapurin Ville, joka perustellusti uskoo, että yhteiset hetkemme jäävät nyt vähemmälle. Mutta Ville onkin niin tyhmä, ettei ole vielä tajunnut kutsua minua päiväkahveille. Mutta valitettavasti mieheni ja Villen vaimo ovat samalla työpaikalla ja Villen vaimokin suunnnittelee kameran hankkimista, kun kahvitunnilla ovat asiasta puhuneet ja on Villen vaimonkin mielestä loistava idea.

Vierailija
16/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin yötyötä, ja olen lasten kanssa suurimman osan ajasta kotona. Tuo kotityöt liittyy siten, että joku vitsaili miehensä tarkkailevan tehtyjä kotitöitä ja siitä reunahuomautuksena se, että mies ei ole niiden takia salakuunnellut ja miehen suhtautumistapa kotitöihin on se, että niihin ei mene aikaa, joten minulle jää aikaa paneskella miesten kanssa.ap

Vierailija
17/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ei vaan ole, vaan yksi miehen oudoista piirteistä. Mies myös usein kuvittelee, että täällä käy joku varkaissa, siksi on lukkoja useammassa ovessa, eli ei ihan täysillä käy. ap :(

Vierailija
18/18 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä miehesi muuttuu hullummaksi vaan. Ite pettänyt ja sua epäilee!! Yrittää näin siirtää asian sun harteille ja huomion pois itsestään.

Minä en edes ryhtyisi keskusteleen näistä hulluista jutuista enkä vastaisi kysymyksiin enkä puolustaisi itseäni. Pitäisin tasan tarkkaan suuni kiinni vaikka mitä syytäisi suusta ulos. Syy on se että nämä keskustelut EIVÄT johda mihinkään hyvään lopputulokseen.

Aikaa myöten näet mihin miehesi käytös johtaa ja voit tehdä päätöksiä.

valitettavasti vaan vaikeneminen on myöntymisen merkki ja minä olen niin tyhmä, etten osaa olla puolustautumatta. Kun noita epäilyksiä tulee niin olen ensin aivan hämmästynyt(voiko tämä olla totta) ja sitten suutun ja siitä se huuto sitten lähteekin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme