Tyyppi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Jännä 🤣 täällä ei taida liikkua yhtään aikuisia ihmisiä. Kaikki on silleen joojoo.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Päivän typerin aloitus.
Täyttä paskaa 😠
Miten niin? Perustele kantaasi hieman, kiitos.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Hyvää joulua! Ihanaa että myös tällaisia ihmisiä löytyy
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Neuroottista. Puhun teistä kommentoijista. Olisiko kivaa että kun te yrittäisitte pestä pyykkiä ja huikkaisitte siitä ohimennen miehellenne, niin tämä alkaisi huutamaan että EI. EI PESTÄ PYYKKIÄ. Kun miehen ei tarvitsisi osallistua ollenkaan. Ja nyt se ei ole siitä kiinni mistä riita on alkanut, sillä lopputulema on silti se, että lapset itkee ja mies mököttää. Ai niin. Unohdin että tehän asutte tietysti sellaisissa perheissä että teillä ei koskaan kukaan itke eikä raivoa, varsinkaan jouluna. Että onnea vaan teille.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅