Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

31/33 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ihmiset eivät ymmärrä että on olemassa eri osuuskauppoja? 

Ja ketjussa on jo linkattu ohjeet Prisman omilta sivuilta. Varmaan samat jankkaajat luulee, että pullonpalautuslappukin käy kaikkiin Prismoihin 

Prisma ohjeistaa noin, mutta reklamaation voi hoitaa missä tahansa myymälässä.

Lisäksi tiedoksi sinulle, että pullonpalautuslappukin käy kaikissa myymälöissä.

No ei muuten tasan käy. 

Voi voi, kyllä se kuule käy. Kauppakeskuksissa on useampi myymälä mihin kauppakeskuksen pullonpalautuskuitti käy. Kuitti käy myös muissa myymälöissä vaikka kyseessä ei olisi kauppakeskus.

Toissa kesänä Rauman Prisman pullokuittia ei lunastettu Porin Prismassa. T: kolmas eri

56/78 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota naapuriin mukaan ensi kerralla tällaiset:

https://www.thomann.de/fi/goldon_tamburin_25cm_35250.htm

Ei ihan heti aukea miten tämä auttaa asiassa? Annetaan tahtia poismarssille?

3/6 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pörssi kunnossa. Persialaiset käsinsolmitut liikkuu hippasen eri hinnoissa kuin räsymatot.

Pyydä sitä ostaan sulle kivat kuulokkeet.

9/9 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mulle.

25/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin Almond on tähän asti riittänyt, mutta nyt alkaa tuokin kyykkäämään kun pitää pestä mennen-tullen. O Keefesin jalkavoide on ollut hyvä, ehkä pitää hakea tuo niiden käsivoide seuraavaksi.

Ps. Tietääkö joku, voiko jo mennä suihkuun vai pestäänkö vielä vaan käsiä?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.