Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Muutaman kerran olen tilannut, hyvää tavaraa oli.
Hei, valitettavasti nyt ei ole aikaa treffailullle.
Äitini nyt 80v on niin kauan kuin muistan arvostellut ihmisten vaatteita, tapoja, työpaikkoja, asuntoja ja ihan kaikkea mahdollista.
Nuorempana pidin tätä ihan normaalina, kun en muusta tiennyt.
Kalapuikot ja pinaattikeitto. Nyt ajatellen ei kummoisia olleet, mutta niitä ei koskaan ollut kotona.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Miksei? Siinähän se kuivuu hyvin ja on aina kätevästi esillä tarvittaessa.