Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu pitäs ollla sitä ja tätä *nauraa hulluna*

Mulla on dysmelia ja skolioosi.

Toimistotöitä tehnyt - nyt uutta uraa putkeen lähärinä. Liksa tippuu mutta so what

24/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut uusia paikkoja?

87/365 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään traumaa, ihan aiheesta läpsittiin. Ei siis vihapäissään kukaan remmittänyt.

Yksissä hautajaisisas (olin jotain 4) mummu ilman sanoja talutti niskavilloista pihalle.

Nainen 53

174/199 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivataan kylpyhuoneen seinät ja lattia lastalla ja sen jälkeen rätillä.

Teen näin myös, ja kylppäri pysyy helpolla puhtaana. Lattiaa en kuivaa liinalla lastan jälkeen, mutta seinät kyllä. Ei pääse kalkki- tai muita tahroja pinttymään laattoihin tai hanaan, ja perusteellinen siivous tarvitsee tehdä harvoin. Kuivaukseen käytän jotain ohutta mikrokuituista astiapyyhettä.

Siis kuivaatko seinät ja lattian joka suihkun jälkeen?

173/199 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyyhi ruokapöytää tiskirätillä, jossa muhii kaikenlaista bakteerikasvustoa ruoanjämien aiheuttamana. Nopea huuhtelua hanan alla ei tee tiskirättiä puhtaaksi, ei poista kaikkea tahmaa eikä edes kaikkia rätin huokosiin tai uriin jääviä kiinteämpiä tai teräviä rätin kuituun uppoavia muruja, ja aikaa myöten rättiin kertyy likaa ja bakteereita enemmän ja enemmän. Ajatuskin yököttää. Tiskirätin on myös tutkittu olevan kodissa pahin bakteeripesäke.

Hanan päälle jätetty rätti on aina tiellä hanaa käytettäessä. On se kiva, kun vesi valuu tiskirättiä pitkin juomalasiin, ellei rättiä siirrä joka kerta pois tieltä. Eikä se rätti siinä kovin kaunis yleensä ole.

Puhdas vedellä kostutettu talouspaperi on ruokapöydän pyyhkimiseen paras, ja kuivaus tehdään kuivalla talouspaperin palalla.

Mitä teet tiskirätillä jos siinä on sitä sun tätä ruuanjäämää? Laitan tiskirätin pyykkiin tarvittaessa riippuen siitä mitä sillä on pyyhitty. Joskun pari kertaa viikossa, joskus päivittäin jos olen esmes pyyhinyt maitoa tjs.

Minulla on pitkä hana, rätti ei ole tiellä vettä ottaessa. Osa räteistä on isompia, ne taitan kaksinkerroin. Toki se ei hanan päällä kaunis ole, mieluummin laittaisin kuivauskaappiin mutta kun siellä on yleensä jotain käsin tiskattua valumassa niin se ei oikein sovi mihinkään...

Tuota talouspaperihässäkkää en jaksa kommentoida.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.