Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Aikas outoa, että et osaa tanssia.
Minä vuonna olet syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coor Service Management Oy. Maksoivat palkat miten sattuu ja esihenkilö käytti niin järkyttävää henkistä väkivaltaa etten varmasti koskaan toivu siitä.
Älkää menkö ihmiset sinne töihin ihan oikeasti.Minullakin hirveitä kokemuksia, en suosittele. Perehdytys oli ihan vitsi, nuoret kesätyöntekijät olivat oman onnensa nojassa ja esimiehet kamalia juoruakkoja. Monilla työkavereilla oli myös palkat väärin
Minkä alan työmaa tää on? MIkä paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoplop, kiertäkää kaukaa
Tämä. Esimiehet ei tiedä mitään tessistä tai työsuhdeasioita, kun kysyt henkilöstöhallinnosta niin yllätys yllätys, ei tiedetä sielläkään.
Ihan perusasioita siis
Esimieheksi nousee osaamattomia nuoria työntekijöitä pärstäkertoimen perusteella. Riittää että on kiva tyyppi ja myötäilee sopivasti johtoa.
Oikeesti? Just hakivat työntekijöitä, onneksi en vielä laittanut hakemusta.
Kesko vuonna nakki ja muusi.
Laskutus/asiakastilauspuoli.
Kivat työkaverit, mutta perehdytys oli nolla. Neuvoivat kun tuli ongelmia (=reklamaatio asiakkalta).
Mitä nyt tulee mieleen, asiakas teki pikatilauksen eli tarvii heti jotain tuotetta. Laitoin samaan jonoon kuin muutkin tilaukset, kukaan ei ollut kertonut, että tää pitää tallentaa eri paikkaan. Tuloksena vihainen kauppias, kun tavaroita ei löytynyt.
Toinen nämä h**vetin alennukset kauppiaille joista kukaan ei ollut kertonut (siis että ne pitää hakea asiakastiedoista aina erikseen mitä mikäkin asiakas saa) Heidän laskuista puuttui alennukset ja siinä sitten etsin laskutuspuolelta miten teen hyvityksen ja uuden laskun.
Onneksi osasin käyttää tietsikkaa. Toivon, että meni oikein. Muutama lasku piti jättää vakkarille kun en vain osannut.
Voi hae se pois! Varsinkin jos joku kt/rivari, kohta joku soittaa kytät.
Jos maaseutu niin ehkä ok. Yritä laittaa sänkyyn nuttumaan.