Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdinta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että saisit S- pankilta tuon kokoisen lainan ilman vakuuksia. Mitkä ovat tulosi?
Ihan itse sitä mainostavat, että max. 20 000€ saa ilman vakuuksia. Bruttotulot n.40 000€/vuosi.
Miten ihmeessä et ole saanut säästettyä näillä tuloilla?!?!
Pakko kysyä, että onko 40 000 €/vuodessa sun mielestä jotenkin isot tulot?
On.
Lapset on jo teinejä, eli tod näk pärjäävät siellä.
Haluaako nää mennä äidilleen?
Onko siellä kaikki ok, teinit usein keksii kaikennäköistä jollei ketään valvo.
Minun tyttö kerran oli kaverilla, olivat olleet keräämässä pulloja aamuyöllä. Ei mennyt enää tähän paikkaan yökylään.
Veikkaisin, että tulee merkintä.
Omista tiedoista voit määrittää minne tietojasi jaetaan.
En tiedä, miten tämä toimii kun itse olen antanut suostumuksen jakaa terveystietoni.
Millanen sopimus teillä on? Minkä ikäinen lapsi?
Huoli-ilmoitus sossuun?