Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuohon voi huo raa palkata. Käsittämätöntä vaatia avustajalta tuollaista.
Osa avustettavista käyttää maksullisia naisia jos ovat sinkkuja.
Haluaisitko itse h:n parisuhteeseesi?
Ja edelleen, yhdeltäkään avustajalta tätä ei vaadita.
Siriina kirjoitti:
Täh?
Tämä vastauksena kommenttiin 'Ehkä tämän ketjun voisi yhdistää eutanasia-ketjuun?'
Joku normaali reitti jonnekin (uimahalli, kauppa) tai koiran kanssa koirapuistoon olisi ok.
Muuten yrittäisin välttää exän ympyröissä pyöriskelyä.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Googlasin vähäsuolainen valmisruoka - löytyy hakutuloksia pilvin pimein :)
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001245393.html
https://www.sydanmerkki.fi/tuotteet/
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/toimituksen-valmisruokasuosikit
Sun hyvän ravinnon kriteeri on vähäsuolainen? Voi jessus!
Sulla nyt pikkusen lukutaito koetuksella?
Ap kirjoitti *Jotain missä ei ole hirveästi suolaa*. Ei ole minun ainoa kriteerini, mutta liika suola on epäterveellistä. Jessus sullekin.
Pakko linkittää tämä *nauraa* kun en osaa laittaa hymiöitä pöytäkoneella
Siis tässä puhuttiin jo töissä oleville ehdotetuista lisäkorvauksista? Ylityöt, lisätyöt, ym?
Ehkä näillä hoitajilla on muutakin elämää? Perhe, sovittuja menoja, lomamatka varattuna?
Mites jos hankittaisiin sijainen?