Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

42/66 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ylityökorvauskaan enää riitä. Meillä töissä viimeinen kuukausi on joka ainoa päivä esihenkilöt anelleet porukkaa ylitöihin ylityökorvauksilla ja ties millä bonuksilla. Silti sama kaaos jatkuu eikä riittävästi porukkaa ole. Enkä kyllä itsekään jaksa mitään ylitöitä vastaanottaa, kun muutenkin jo normivuorossa viedään kaikki mehut että töiden jälkeen ei jaksa muuta kuin torkkua että jaksaa taas seuraavana päivänä töihin lähteä. 

t. sh

Siis tässä puhuttiin jo töissä oleville ehdotetuista lisäkorvauksista? Ylityöt, lisätyöt, ym?

Ehkä näillä hoitajilla on muutakin elämää? Perhe, sovittuja menoja, lomamatka varattuna?

Mites jos hankittaisiin sijainen?

41/113 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuohon voi huo raa palkata. Käsittämätöntä vaatia avustajalta tuollaista.

Osa avustettavista käyttää maksullisia naisia jos ovat sinkkuja.

Haluaisitko itse h:n parisuhteeseesi?

Ja edelleen, yhdeltäkään avustajalta tätä ei vaadita.

40/113 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Täh?

Tämä vastauksena kommenttiin 'Ehkä tämän ketjun voisi yhdistää eutanasia-ketjuun?'

6/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku normaali reitti jonnekin (uimahalli, kauppa) tai koiran kanssa koirapuistoon olisi ok.

Muuten yrittäisin välttää exän ympyröissä pyöriskelyä.

89/95 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Googlasin vähäsuolainen valmisruoka - löytyy hakutuloksia pilvin pimein :)

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001245393.html

https://www.sydanmerkki.fi/tuotteet/

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/toimituksen-valmisruokasuosikit

Sun hyvän ravinnon kriteeri on vähäsuolainen? Voi jessus!

Sulla nyt pikkusen lukutaito koetuksella?

Ap kirjoitti *Jotain missä ei ole hirveästi suolaa*. Ei ole minun ainoa kriteerini, mutta liika suola on epäterveellistä. Jessus sullekin.

Pakko linkittää tämä *nauraa* kun en osaa laittaa hymiöitä pöytäkoneella

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.