Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

87/113 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpölöpöä. Olkoot ilman, jos eivät itse pysty.

Hoitajapula on jo muutenkin kaikkialla. Tuo ei ole elintärkeä toiminto kenellekään. Kaikesta säästetään. Jopa pesulapuista ja vanhusten vaipoista ym.

Työt on priorisoitu, kaikkeen tarpeelluseebkaan ei riitä hoitajia, saati tuollaiseen !!

Hommatkaa maksulliset alan ammattilaiset touhuihinne.

Miten kehtaatte!!

Henkilökohtaisella avustajalla ei tarvitse olla hoitajan koulutusta. Ja aloituksen pariskunta tarvitsee muutenkin apua ja avustaja auttaa vapaaehtoisesti myös seksissä kaiken muun avustamisen lisäksi. Ketään ei pakoteta avustamaan siinä.

Älä viitsi länkyttää. Hommaa vaan suosiolla maksullinen avustaja. Ei kuulu hoitajille

. Olet todella tyhmä. Mikäli luulet hoitajien suostuvan tuollaiseen. Sellaista ei ole hoitajille ehdotettu, eikä tulla koskaan ehdottamaan.

On tärkeämpiäkin töitä.

Etkö ymmärrä mitä luet?

EI hoitaja vaan hk avustaja joka on avustettavan/avustettavien sopinut asiasta.

85/113 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpölöpöä. Olkoot ilman, jos eivät itse pysty.

Hoitajapula on jo muutenkin kaikkialla. Tuo ei ole elintärkeä toiminto kenellekään. Kaikesta säästetään. Jopa pesulapuista ja vanhusten vaipoista ym.

Työt on priorisoitu, kaikkeen tarpeelluseebkaan ei riitä hoitajia, saati tuollaiseen !!

Hommatkaa maksulliset alan ammattilaiset touhuihinne.

Miten kehtaatte!!

Terveydenhuollon hoitajat ei edelleenkään mitenkään liity tähän. Lue otsikko pls.

49/66 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään rahasumma ei korvaa sitä menetettyä lepoaikaa. Kyllähän sitä muutamia kertoja tilapäisesti jaksaa vaikka aidanseipäänä seistä, mutta kun tuollaista on jatkuvalla syötöllä niin loppuu kyllä motivaatio ja jaksaminen.

Kesällä on myös kesätyöntekijät ym. perehdytettävänä. Perehdytys on syytä tehdä hyvin ja huolella että uusi kollega pääsee sujuvasti alkuun.

Tämä.

Hienoa, jos teidän työmaalla jaksetaan vielä panostaa perehdytykseen!

Olen juuri vanhalla iällä valmistunut lähäriksi, kuuden päivän keikka tulossa vanhusyksikköön jossa en koskaan ole ollut. Ei kuulemma tarvi perehdytystä!

Apua, en kyllä suostu menemään yksin yhdellekään asukkaalle, kun toimintakyvystä ei ole hajuakaan. Ottaako jaloilleen, tuoli, liinat, rollis, vaipat, muistisairas vai mitä.

Ja tällanen paikka, koska työkkäri pakotti hakemaan.

66/113 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkoot avustajansa omin varoin. Varmasti löytyy maksulliset ammattilaiset avustajiksi.

Kenenkään hoitajan ei pitäisi suostua tuollaiseen.

Vanhuksia ei ehditä edes ulkoiluttaa, hoitajista on muutenkin pula, ja sitten hoitsujen aikaa käytetään tuollaiseen!! Maksakoot itse erityispalvelunsa. Tai olkoot ilman.

Nyt keskustellaan hk avustajista, ei hoitajista.

Toki hoitajakin voi tehdä hk apua.

43/66 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ohjattaisiin toimistoissa lymyvät hoitajat takaisin hommnsa ja toimistohommihan voi tehdä toimistotyöntekijät. Heti vapautuu muutama tuhat hoitajaa omiin töihin.

Valitettavasti siellä toimistossakin on 'lymyttävä' kun pitää kirjata.

Mitä ei ole kirjattu, sitä ei ole tehty.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.