Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ansiosidonnainen 2100 kuussa, lähärin peruspalkka 2300. Toki tuohon tulee lisiä, mutta vaikka olisi lisien kanssa 2600 niin tod mietin meenkö kokopäivätöihin vai en.
Muutama kiva keikkapaikka, niihin otan aina vuoron.
*odottaa hulluna* huomisen ja ma vuoroja. Vaikkei olisi mikään helppo paikka.
Ehkä menen illalla leffaan. Pitää katsoa olisiko jotain katsottavaa.
Viimeksi käytiin katsomassa Kokaiinikarhu. Tyhmää perusrahastusta, oli kuitenkin kiva ilta rakkaan kanssa.
Naapuritontilla on valoshow, hienot valot ja musa. Ehkä kuvaan sen jahka hiffaan miten videoon saa myös äänen. Voisin postata FB.
Pitäisin jos exällä olisi ollut luuri. Siellähän tuo numero olisi muiden seassa.
Niinkuin sulle jo joku neuvoi, soita huoltoyhtiöön.
Miksi muuten aamulla kävi palokunta, eivätkö tehneet mitään?