rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
En muista jäätelön nimeä oli maidoton ja käsittäkseni Virolainen, noin 0,7l pyöreä purkki ja joku marja-maku oli, valion kunigattaren tyyliin.
Oli pirun hyvää, kun ei ollut niin ällömakea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy? Kaikki puhuvat siitä.
Ei tule paljon telkkaria katsottua, ei yhtään tällaista sarjaa.
Tuntuu kun on yhden osan yhdestä tällaisesta nähnyt on nähnyt ne kaikki, sairaan huonotasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka karppaajat mitä väittäisi, niin ei hiilarit automaattisesti lihota. Mä syön ihan reippaasti hiilareita ja olen ihan normaalipainoinen ja kroppa on ihan hyvä.
Joo, se on just näin, tärkeintä on millaisia hiilareita ne on.
Itsekkin syön 2-3 lautsellista tummaa riisiä päivittäin ja pussin 100% kauraleipää eli 8 viipaletta.
Olen jättänyt kaikki pas..a hiilarit pois, perunasta lähtien.
Vaikka ei peruna ole edes huonoimmasta päästä, jos kohtuudella syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei oo yhtään korona ruumista. Pyhätunturilla kuollut laskettelussa vanhempi mies.
Oli kuulemma kaatunut "voimakkaasti".
Voi herranjestas tätä uusiokieltä.
Mikähän poliittinen korrektius esti sanomasta asiaa normaalisti _kaatunut rajusti_?koska 'kyntänyt rinnettä' ei menny läpi
Lapissa on joku vanha äijä kyntäny Rinnettä, nyt saadaan hyvät otsikot!
XD! Kiitos nauruista!
Kuolema nauratta, ennen kuin se osuu omalle kohdalle.
Täytyy vielä lisätä, että tummaa riisiä, täällä kun näyttää kaikki syövän aika terveellisesti.
Ja äsken tuli vielä syötyä 3 palaa 100% kauraleipää ja kun tykkää kuivasta leivästä, niin annan sen ensin kuivua noin 1,5-2 vuorokautta ilman muovipussia.
Päälle kylmäpuristettua rypsiöljyä, tonnikalaa, maustekurkkua ja emmentaal juustoa.