Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plug in

2/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se alko.

Alkosta puheen ollen, täytyy käydä ostamassa sisäistä desinfiontiainetta pari kolme litraa, kun mä en tota ulkosta käytä ollenkaan.

30/57 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kytkimen säätö niin ei maksa paljoa. Silloin se ei ole rikki vaan pitää vaijeri säätää.

Eipä ole juuri missään autossa kytkin vaijerilla toimiva ja jos on, ei se säätö siellä mihinkään muutu, poikki voi mennä.

Taitaa lähes kaikissa nykyautoissa (1990 -2020) nestekytkin olla.

29/57 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö paljon maksaa huoltaa kuntoon? Suurinpiirtein siis.

Kiitos etukäteen!

Riippuu auton merkistä ja mallista sekä auton iästä.

Viekö merkkikorjaamolle vai johonkin nyrkkipajaan.

Haluaako alkuperäisosia vai tarvikeosia käytettävän.

7/24 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tulossa uusi, pakasta vedetty auto perjantaina. Enkä ole hullu, kun ostan uuden auton, vaan hemmottelen nyt itseäni, kun sain raha-asiat hyvälle tolalle ja vanha auto oli 380000 km ajettu vanha romu, jota sai olla koko ajan remppaamassa sieltä sun täältä. Enkä häpeä yhtään. Tuo vanha romu oli myös aikanaan uutena ostettu ja jo 15 vuotta vanha. Ekoteko tulee samalla tehtyä, kun vaihtuu vähän kuluttavaan.

Vai on se oikein  ekoteko, se olisi ekoteko kun jättäisi autonromut kokonaan ostamatta ja siirtyisi julkisiin liikennevälineisiin.

Ei kannata nostaa itseään millekkään jalustalle, kun ei ole mitään aihetta siihen.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.