rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Lähtisin jos kohde olisi Louisiana, muuten jenkit ei kauheasti kiinnosta.
Suomenkin pitäisi ottaa käyttöön Louisianassa käytössä oleva niin sanottu neljän hudin laki, jonka nojalla neljännestä rikoksesta seuraa aina elinkautinen vankeusrangaistus riippumatta rikosten vakavuudesta.
Eihän sitä torttua tarvitse välttämättä siinä taukotilan penkillä vääntää.
Itsemurhasta on puhuttu, viimeinen päiväkirjamerkintäkin siihen viittaisi.
Viimeisessä päiväkirjamerkinnässä on musta enkeli ja teksti "Toivon että lähtö on lopullinen ja riemukas ja että en enää koskaan palaa. Frida"
Espanja tai Thaimaa, ehkä vielä joku eksootinen paikka jos vaan hillot riittäis.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ei tainnut olla, mutta se tuli sairastettua ja oli kyllä kovin influenssa mitä itse ole sairastanu.
Kuumetta ei mitenkää hirveästi (38-38,5), mutta happea ei meinannut keuhkoihin saada, silloin tuli mieleen että kalasta kuivalla maalla tuntuu varmaan tältä.