Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

404/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa tilanteissa te tapaatte?

On ärsyttävää vastata kysymykseen kysymyksellä.

Se on kyllä hyvä kysymys, koska  aloittaja kirjoittaa "En voi tehdä suoraa aloitetta", miksi, oletko vit.. mykkä ja kädetön.

13/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusken töitä minkä ehdin. Työaikani on 8-16, mutta työpäivät venyvät ja pääsen kotiin vasta 17-18. En ehdi pitämään kahvitaukoja enkä aina ruokataukoakaan ja jos ehdinkin, niin max. 15 min.

Valitin työantajalle ja arvatkaa mikä oli ratkaisu? En saa enää tehdä ylitöitä (joista ei makseta vaan saa vapaana jos ehtii pitämään) vaan normaalityöajan pitää riittää! Työmäärääni ei vähennetä.

Itsellä oli sama homma, urakkatyö ja tuntipalkka, aloin vit#ullakseni tekemään vielä hitaammin.

7/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Huomaan myös, kuinka monissa julkisissa paikoissa ja tapahtumissa on kato. Kyllä mulle kelpaa. Kuka edes tartuttaisi jos sinne ei kukaan mene?

Koita nyt ekana päättää onko siellä käyny kato, vai ei ketään.

13/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole pakko matkustaa, niin sitten ei matkusta.

Koronasta voit vammautua loppuiäksi tai voit päästä jopa hengestäsi.

Minkälaisia elinikäisiä vammoja ihmiset on saanut koronasta?

Laita joku linkki missä näistä kerrotaan.

3/19 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko heittää koko Euroopan rundin?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.