rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Pusken töitä minkä ehdin. Työaikani on 8-16, mutta työpäivät venyvät ja pääsen kotiin vasta 17-18. En ehdi pitämään kahvitaukoja enkä aina ruokataukoakaan ja jos ehdinkin, niin max. 15 min.
Valitin työantajalle ja arvatkaa mikä oli ratkaisu? En saa enää tehdä ylitöitä (joista ei makseta vaan saa vapaana jos ehtii pitämään) vaan normaalityöajan pitää riittää! Työmäärääni ei vähennetä.
Itsellä oli sama homma, urakkatyö ja tuntipalkka, aloin vit#ullakseni tekemään vielä hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu! Huomaan myös, kuinka monissa julkisissa paikoissa ja tapahtumissa on kato. Kyllä mulle kelpaa. Kuka edes tartuttaisi jos sinne ei kukaan mene?
Koita nyt ekana päättää onko siellä käyny kato, vai ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pakko matkustaa, niin sitten ei matkusta.
Koronasta voit vammautua loppuiäksi tai voit päästä jopa hengestäsi.
Minkälaisia elinikäisiä vammoja ihmiset on saanut koronasta?
Laita joku linkki missä näistä kerrotaan.
Meinaatko heittää koko Euroopan rundin?
Se on kyllä hyvä kysymys, koska aloittaja kirjoittaa "En voi tehdä suoraa aloitetta", miksi, oletko vit.. mykkä ja kädetön.