rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit tekevät olosuhteisiin nähden aina parhaansa. Jos on liikaa potilaita ja liian vähän aikaa, niin tietysti kaikkeen ei ehdi.
Tää on ihan täyttä pas..., lääkärit saa lääkefirmoilta hyvin hilloa siks määrätään lähes aina jotain tehoamatonta pas... jossa on vain vit.. sivuvaikutuksia ja tutkimukset tulee kalliiksi siksi niihin on julkisella erittäin vaikea päästä.
Aloittajan kannataa itse käydä psykiatria, selvästi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Pyhimys on nykyään jokaisessa viihdeohjelmassa. Eikös kaikki muut kuin Wiskari ole jo olleet aiemmin. Eikö olisi löytynyt kattaus jossa olisi ollut artisteja jotka aiemmin ei ole ohjelmassa olleet niin säilyisi kiinnostavuus.
Just näin, Pyhimys on kyllä ärsyttävä tyyppi, eikä se osaa edes laulaa, viime kerralla sillä piti olla useammassa esityksessä joku toinen esiintyjistä tukemassa.
Eikö Suomesta todellakaan löydy muita, kuin nämä samat kulahtaneet tyypit.
Hyvä että Arttu on mukana, mutta yksi mielenkiintoinen ei paljon lohduta, olisin toivonut Behmiä mukaan.
Syitä voi olla monia, jos se noin vit... kiinnostaa niin kysy.