rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe keskittää kaikki ostokset Jussille!
Kyllä minäkin tilaan niitten verkkokaupasta ja sitten aina palautan, lisää kivasti niitten työtä ja kuluja.
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Iltsikka valhetteli, koska Kärkkäinen ei kehoittanut jättämään väliin rokotuksia vaan kokeellisen geenihoitoruiske-sarjan
Olet yhtä tietämätön kuin tämä aivo--- ton kärkkäinen, koska mikään koronarokote ei sisällä geenejä, vain ribonukleiinihappoa, joka sisältää SARS-CoV-2-viruksen pintaproteiinin valmistusohjeen.
Esim. BioNTech-Pfizerin Comirnaty mRNA rokote sisältää ribonukleiinihappon lisäksi.
Pienen määrän polyetyleeniglykolia (PEG) eli makrogolia ja apuaineena on suoloja, sokereita, rasvoja ja vesi.
Rokote ei sisällä säilöntäaineita eikä tehosteainetta.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä vouhkaajat ”nyt kyllä lopetan tuolta ostamisen”. Seuraavan kerran kun on kolme juhlamokkaa kympillä tai ilmainen ämpäri, ollaan ovenkahvassa roikkumassa hyvissä ajoin ennen putiikin avaamista
Taidat olla itse tällainen selkärangaton, kun tunnut asian hyvin tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Loppui jo ajat sitten.
Sama juttu aivan P A S K A pulju ja vielä vähä--- älyinen omistaja joka luulee itsestään ihan liikoja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92fa6a33-3685-45ca-8f39-b7f6d5ddd15b
Tämä Suomalainen nenäsumute on ihan pelkkä vitsi, koska sisältää vain jo nyt koronaan sairastuneiden hoidossa käytettyjä eri lääkeaineita ja ei todellakaan estä saamasta koronaa tai muuta tilannetta mitenkään.
Myös rokote on tälle pas..lle väärä nimitys.