rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä.
Samaa mieltä, jos ei rahat riitä Mieleen tai vähintään Askoon (Ex Cylinda).
En, yhden kerran ollut viimeisen noin 10 vuoden aikana, se riittää hyvin.
Se PE LL E ei ole rock-tähteä nähnytkään.
Täysjyvä on parempi, tummaa riisiä on kevyesti hiottu.
Täysjyväriisiä saa toki keittää noin tuplasti kauemmin.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ei koskaan perille johda tie, joka markkinatorilta toiselle vie.