rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Hän oli aikaansa edellä ja siksi häntä pidettiin hörhönä.
Hörhöstä ei saa millään mitään muuta mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotepassit kerran tulee, ne ei meiltä enää poistu. Eivät jää väliaikaiseksi, vaikka nyt sanottaisiin mitä.
Näin juuri kävi auton käyttöverolle. Piti olla väliaikainen ja edelleen sitä vaan maksellaan. Kukaan ei jaksa kapinoida vastaan.
Vttu vähän eri asia! Miten teidän kanssanne voi kukan keskustella järkevästi, kun ajattelu on tätä tasoa?!
Autovero tuo tuloja valtiolle, passi pääasiassa aiheuttaa menoja.
Siis ihan okeesti, miks vää vammaset jaksaa ...........
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi? Ei pidä enää myötäillä heidän sanomisiaan. Herätkää jo, tuo pikku joukko vammaisia yrittää kontrolloida meitä ja me palvotaan nuita? Ei ei ei. Nyt loppuu tää pelleily.
Nyt pääsi varsinainen aivovammainen ääneen.
ööö kirjoitti:
Kuiskaileva kuminaama Jenny, puoli kiloa vähemmän meikkiä voisi olla jees. Ja onneksi se Kristofer lähti ekana. "Miten niin en kuunnellut, olen vain niin kohtelias että varmasti siksi vaikutti etten kuunnellut" LOL xD Jätkä nojasi joka hetki käteensä ja näytti siltä että kuolee tylsyyteen!
Meikin kanssa samoilla linjoilla. Sysi rumasta muijasta saattaa saada meikillä vähän paremman näkösen
Joku hyypiö.