rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Millainen v a j a kk i k u v i tt el ee toinen antaisi sen paremman tuolin sinulle ?
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi "öyhötys" ole vihervasemmistolaisten keksimä todella typerä sana, mikä ei edes tarkoita mitään?
Ei voios vähempää kiinnosta jonkun poroporvariöyhötys, sieltä kansakunnankaapinpäältä on kiva öyhöttää.
Vierailija kirjoitti:
No sillälailla!
Niin, jos jotain huomiota haluaa niin kannattaisi maksaa 1000 markan seteli8llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma siis Afriikka ym ei ala koskaan käyttämään sähköautoja ja täällä Euroopassakin ne ovat aikapian ujäämässä muiden esim vetyautojen tms varjoon. Akkukäyttöiset ovat varsinkin pohjoisessa tuhoon tuomittuja ja se alkaa nyt jo näkymään.
Ja Huyndai lopetti vetyautojen kehityksen. Ainoastaa Toyota yrittää vielä. Oikeasti rekkoihin, mutta.ei kehtaa sanoa.
Nykyään on siis myynnissä vetypakettiautoja, vetyrekkoja, vetykuorma-autoja, vetybusseja ja vetyjunia?
Joo ja millään näistä ei voi Suomessa ajaa koska vedeyn jakeluverkostoa ei ole.
Ei siis ensimmäistäkään asemaa josta saisi vetyä.Ja miksi ei ole vedyn jakeluverkostoa ? No siksi ettei vetyä kukaan oikeasti halua käyttää koska vetyautoilu on niin paljon kalliimpaa kuin muut vaihtoehdot, erityisesti sähkö.
Ja mistä tämä johtuu ? Siitä että vedeyn valmistukseen ja kuljetukseen kuluu energiaa, hyötysuhde on huono ja on vaan niin paljon fiksumpaa ladata tuo energia suoraan sähkönä autoon.
Kannattaa ehkä perehtyä vähän paremmin aiheeeseen, koska sitten kun vetyauto on sitä mitä siltä haetaan, ei tankkiin tarvitse mitään vetyä tankata vaan vettä.
Ei ole eikä tule mitään vedyn tankkausasemia kun ne on turhia, herää jo todellisuuteen.